Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Rzeszów: Dostawa materiałów obłożeniowych i opatrunków
Numer ogłoszenia: 151156 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Rycerska 2, 35-241 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8611421 w. 380, fax 017 861 14 21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów obłożeniowych i opatrunków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów obłożeniowych i opatrunków podzielona na 7 zadań
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22. ust. 1 ustawy o udzielenie zamĂłwienia mogÄ ubiegaÄ siÄ wykonawcy, ktĂłrzy: 1.1. posiadajÄ uprawnienia do wykonywania okreĹlonej dziaĹalnoĹci lub czynnoĹci, jeĹźeli ustawy nakĹadajÄ obowiÄ zek posiadania takich uprawnieĹ; 1.2 posiadajÄ niezbÄdnÄ wiedzÄ i doĹwiadczenie oraz dysponujÄ potencjaĹem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamĂłwienia; 1.3 znajdujÄ siÄ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ cej wykonanie zamĂłwienia 1.4 nie podlegajÄ wykluczeniu z postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny speĹnienia warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu: 2.1 ZamawiajÄ cy oceni, czy wykonawca speĹnia warunki, o ktĂłrych mowa w 1.4 na podstawie zĹoĹźonego wraz z ofertÄ oĹwiadczenia o speĹnieniu warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu i na podstawie zĹoĹźonego wraz z oferta dokumentu (dokumentĂłw) ĹźÄ danych przez zamawiajÄ cego potwierdzajÄ cych speĹnienie tych warunkĂłw, ktĂłrych mowa w rozdziale IX SIWZ. 2.2 Ocena speĹnienia warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca speĹnia albo nie speĹnia poszczegĂłlne warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, Ĺźe wykonawca speĹnia wymagane warunki , zamawiajÄ cy ĹźÄ da zĹoĹźenia wraz z ofertÄ : a) aktualnego odpisu z wĹaĹciwego rejestru albo aktualnego zaĹwiadczenia o wpisie do ewidencji dziaĹalnoĹci gospodarczej, jeĹźeli odrÄbne przepisy wymagajÄ wpisu do rejestru lub zgĹoszenia do ewidencji dziaĹalnoĹci gospodarczej, jeĹźeli odrÄbne przepisy wymagajÄ wpisu lub zgĹoszenia do ewidencji dziaĹalnoĹci gospodarczej, wystawionego nie wczeĹniej niĹź 6 miesiÄcy przed upĹywem terminu skĹadania ofert - kopia dokumentu (dokumentĂłw) poĹwiadczona za zgodnoĹÄ z oryginaĹem przez osobÄ/osoby uprawnionÄ /uprawnione do reprezentowania wykonawcy. b) formularza oĹwiadczenia o speĹnieniu warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu - w zaĹÄ czeniu druk do wykorzystania (formularz stanowi zaĹÄ cznik nr 2 do SIWZ), W celu potwierdzenia, Ĺźe oferowane produkty odpowiadajÄ wymaganiom okreĹlonym przez zamawiajÄ cego, zamawiajÄ cy ĹźÄ da zĹoĹźenia: a) Ĺwiadectwa dopuszczenia do obrotu: a.1. deklaracja zgodnoĹci CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) a.2. certyfikat jednostki notyfikujÄ cej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcjÄ pomiarowÄ , IIa, IIb, III) a.3.wpis/zgĹoszenie do Rejestru WyrobĂłw Medycznych i podmiotĂłw odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i uĹźywania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, Ĺźe pierwsze jego wprowadzenie nastÄ piĹo w innym niĹź Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku naleĹźy zĹoĹźyÄ stosowne wyjaĹnienie i podaÄ stosowny numer zgĹoszenia na terenie UE).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szgichp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Rycerska 2, 35-241 RzeszĂłw.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 11:00, miejsce: sekretariat dyrektora SZGiChP, ul. Rycerska 2, 35-241 RzeszĂłw.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ObĹoĹźenie pola operacyjnego, serwety.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy, czepki, maski chirurgiczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety, podkĹady, pieluchomajtki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia operacyjna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe, opaski elastyczne, opatrunki specjalistyczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski respiratory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki, plastry.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa komputera przenośnego dla Katedry Awioniki i Sterowania
- Sprzedaż i dostawa jednorazowych materiałów plastikowych dla Wydziału Biotechnologii
- Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji w pomieszczeniach Filii nr 8 Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie
- Sukcesywna dostawa ziemi okrzemkowej oraz środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej i utrzymania czystości na pływalniach Rzeszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Zakup rejestratorów nasobnych
- Zagospodarowanie terenu przy budynku Zespołu Szkół Energetycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków, produktów żywnościowych specjalnego przeznaczenia medycznego, preparatów i sprzętu do żywienia drogą przewodu pokarmowego na potrzeby Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa materiałów szewnych dla szpitala w Pleszewie
- Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz adasporu - powtórka części nierozstrzygniętych w postępowaniu przetargowym nr MSS-DN-ZPP-26-24/25.
- Dostawa wyrobów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - postępowanie prowadzone pod nr DPS.ZP.221.14.2025
- Zakup i dostawa odzieży ochronnej RTG
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych "3"
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.