eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa materiałów obłożeniowych i opatrunków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Rzeszów: Dostawa materiałów obłożeniowych i opatrunków
Numer ogłoszenia: 151156 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Rycerska 2, 35-241 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8611421 w. 380, fax 017 861 14 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów obłożeniowych i opatrunków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów obłożeniowych i opatrunków podzielona na 7 zadań

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22. ust. 1 ustawy o udzielenie zamĂłwienia mogą ubiegać się wykonawcy, ktĂłrzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeĹźeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamĂłwienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamĂłwienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamĂłwienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunkĂłw udziału w postępowaniu: 2.1 Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o ktĂłrych mowa w 1.4 na podstawie złoĹźonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunkĂłw udziału w postępowaniu i na podstawie złoĹźonego wraz z oferta dokumentu (dokumentĂłw) żądanych przez zamawiającego potwierdzających spełnienie tych warunkĂłw, ktĂłrych mowa w rozdziale IX SIWZ. 2.2 Ocena spełnienia warunkĂłw udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczegĂłlne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, Ĺźe wykonawca spełnia wymagane warunki , zamawiający żąda złoĹźenia wraz z ofertą: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeĹźeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeĹźeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niĹź 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentĂłw) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania wykonawcy. b) formularza oświadczenia o spełnieniu warunkĂłw udziału w postępowaniu - w załączeniu druk do wykorzystania (formularz stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), W celu potwierdzenia, Ĺźe oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złoĹźenia: a) świadectwa dopuszczenia do obrotu: a.1. deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) a.2. certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III) a.3.wpis/zgłoszenie do Rejestru WyrobĂłw Medycznych i podmiotĂłw odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i uĹźywania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, Ĺźe pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niĹź Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku naleĹźy złoĹźyć stosowne wyjaśnienie i podać stosowny numer zgłoszenia na terenie UE).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szgichp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Rycerska 2, 35-241 RzeszĂłw.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 11:00, miejsce: sekretariat dyrektora SZGiChP, ul. Rycerska 2, 35-241 RzeszĂłw.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ObłoĹźenie pola operacyjnego, serwety.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy, czepki, maski chirurgiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety, podkłady, pieluchomajtki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia operacyjna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe, opaski elastyczne, opatrunki specjalistyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski respiratory.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki, plastry.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.