To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-30
Suwałki: dostawy materiałów biurowych na potrzeby projektu Edukacja- kierunek Sukces oraz na potrzeby projektu Przez edukację do sukcesu
Numer ogłoszenia: 151055 - 2011; data zamieszczenia: 30.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125337 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5666106, faks 087 5667497.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów biurowych na potrzeby projektu Edukacja- kierunek Sukces oraz na potrzeby projektu Przez edukację do sukcesu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 : dostawa materiałów biurowych w ramach projektu Edukacja - kierunek SUKCES (WND-POKL.09.03.00-20-046/10). Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego. Wykonawca w ramach niniejszego zadania dostarczy: 1 komplet 4 tonerów (zamienników) do drukarki typu HP Color LaserJet CM 1017 objęty gwarancją w zakresie wymiany w przypadku uszkodzenia w terminie nie późniejszym niż 24 godz. od zgłoszenia reklamacji 1 toner czarny (zamiennik) do drukarki typu HP Color LaserJet CM 1017 objęty gwarancją w zakresie wymiany w przypadku uszkodzenia w terminie nie późniejszym niż 24 godz. od zgłoszenia reklamacji 1 toner czarny (zamiennik) do kopiarki typu Kyocera Mita KM 1635 objęty gwarancją w zakresie wymiany w przypadku uszkodzenia w terminie nie późniejszym niż 24 godz. od zgłoszenia reklamacj 22 ryzy - papier biały o parametrach A4 80g +/- 20 kalkulatorów zasilanych na baterię oraz baterię słoneczną, wyposażonych wyłącznie w funkcje: dodawania, odejmowania, dzielenia, mnożenia, procentowe oraz pierwiastek Zadanie 2: dostawa materiałów biurowych w ramach projektu Przez edukację do sukcesu (WND-POKL.09.03.00-20-009/08). Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego. Wykonawca w ramach niniejszego zadania dostarczy: 1 komplet 4 tonerów (zamienników) do drukarki typu HP Color LaserJet 3600 objęty gwarancją w zakresie wymiany w przypadku uszkodzenia w terminie nie późniejszym niż 24 godz. od zgłoszenia reklamacji 3 tonery czarne (zamiennik) do drukarki typu HP LaserJet P1005 objęte gwarancją w zakresie wymiany w przypadku uszkodzenia w terminie nie późniejszym niż 24 godz. od zgłoszenia reklamacji 20 ryz - papier biały o parametrach A4 80g +/- 70 kompletów: teczka z gumką + długopis żelowy + blok notatkowy A5 10 okładek na dyplomy 1 opakowanie kartonu wizytówkowego w kolorze.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przez edukację do sukcesu (WND-POKL.09.03.00-20-009/08).Edukacja - kierunek SUKCES (WND-POKL.09.03.00-20-046/10.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa materiałów biurowych w ramach projektu Edukacja - kierunek SUKCES (WND-POKL.09.03.00-20-046/10).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ
- MOTYL OFFICE SERVICE T0MASZ MOTULEWICZ, UL. KOŚCIUSZKI 60, 16-400 SUWAŁKI, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 996,30
Oferta z najniższą ceną: 996,30 / Oferta z najwyższą ceną: 1760,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa materiałów biurowych w ramach projektu Przez edukację do sukcesu (WND-POKL.09.03.00-20-009/08)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ
- MOTYL OFFICE SERVICE T0MASZ MOTULEWICZ, UL. KOŚCIUSZKI 60, 16-400 SUWAŁKI, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1476,00
Oferta z najniższą ceną: 1476,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1785,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego do Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach
- Oświetlenie ciągu pieszo -rowerowego ulicy Kolejowej od ul. Utrata do dworca PKP
- "Budowa i rozbudowa dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą w msc. Płociczno-Osiedle".
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków głównych Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Rozbetonowanie Placu Straceń
- Remont drogi powiatowej nr 1104B Granica województwa - Supienie - Wólka - Filipów w km 2+550 - 4+600
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2025 r.
- Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie (3W)
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.