eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa wiader jednorazowego użytku na odpady medyczne dla RCKIK we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-09

Wrocław: Dostawa wiader jednorazowego użytku na odpady medyczne dla RCKIK we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 150965 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131077 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, ul. Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, faks 071 3281713.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wiader jednorazowego użytku na odpady medyczne dla RCKIK we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wiader jednorazowego użytku na odpady medyczne dla RCKIK we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy, tj.: 1) Wiadro z pokrywą na odpady medyczne - objętość 10.0 l. - 2.400 szt. 2) Wiadro z pokrywą na odpady medyczne - objętość 20.0 l. - 12.000 szt. 1.1. Przedmiot zamówienia wg kodu CPV: 34928480-6 pojemniki i kosze na odpady i śmieci 1.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1. do SIWZ . 1.3. Wymagany termin realizacji zamówienia: a) od dnia podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego zamówiony (pisemnie lub telefonicznie) w terminie do 3 dni od daty pisemnego lub telefonicznego zamówienia, b) dostawa przedmiotu zamówienia w miesięcznych partiach, przez kolejnych 12 miesięcy od daty podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, c) Szczegółowe terminy dostaw, asortyment i wielkość poszczególnych partii Zamawiający określi przesyłając Wykonawcy zamówienie faksem, co najmniej 3 dni roboczych przed planowaną dostawą, d) Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta na okres 12 miesięcy licząc od daty jej podpisania. 1.4. Transport i rozładunek przedmiotu zamówienia zapewniony przez Wykonawcę, w warunkach odpowiednich dla przedmiotu zamówienia, do magazynu Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu. 1.5. Termin płatności za każdą dostawę, wykonaną zgodnie z umową, wynosi 30 dni od daty dostawy i otrzymania faktury VAT. 1.6. Gwarancja: a) Wykonawca udzieli co najmniej 12 - miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczony od daty dostawy danej partii towaru do siedziby Zamawiającego. Okres gwarancji jest równy terminowi przydatności do użytku poszczególnych pozycji zamówienia. b) Wymagane przez Zamawiającego szczegółowe warunki gwarancji, jakie zobowiązany jest udzielić Wykonawca, zawarte są w pkt. 12 druku oferty (załącznik nr 4. do SIWZ) oraz powtórzone w projekcie umowy (załącznik nr 5. do SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 86616.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U.H. ENTEMED Krzysztof Cibor, Sułkowice, ul. Wspólna 66, 34-120 Andrychów, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 86616.00
  • Oferta z najniższą ceną: 86616.00 oferta z najwyższą ceną: 92520.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.