Ogłoszenie z dnia 2007-08-27
Częstochowa: DOSTAWA LEKU ALTEPAZA
Numer ogłoszenia: 150839 - 2007; data zamieszczenia: 27.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3721990, fax 034 3721990.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA LEKU ALTEPAZA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leku Altepaza /zamówienie - poniżej 14.000 euro/.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.42.11.00 - Środki obniżające krzepliwość krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.11.00 - Środki obniżające krzepliwość krwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ według formuły - spełnia - nie spełnia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2006 r. Dz. U. Nr 164, poz. 1163 ze zm.). Przez ocenę ww. dokumentów i oświadczeń należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo tj. przeprowadzenie analizy w kontekście czy: - dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, - został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo, - zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, - adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, - kserokopia załączona przez Wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona - za zgodność z oryginałem - przez osoby uprawnione lub pełnomocnika, - złożony dokument jest kompletny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków (Załącznik Nr 3), z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, zgodnie z ustawą z dn. 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne /tekst jednolity z 2004 r., Dz. U. Nr 53, poz. 533 z późn. zm./ oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) oświadczenie o posiadaniu i gotowości przedłożenia (Załącznik Nr 4) wraz z pierwszą dostawą oraz na żądanie Zamawiającego w okresie trwania umowy aktualnych dokumentów dopuszczających oferowany lek do obrotu i używania - zgodnie z ustawą z dn. 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity z 2004 r., Dz. U. Nr 53, poz. 533 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie; 2. Pozostałe dokumenty składane w ofercie: 1) oferta cenowa (Załącznik Nr 1); 2) formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik Nr 2); 3. Dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę - za zgodność z oryginałem. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisania oferty w imieniu firmy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego. Cena SIWZ - w przypadku jej odbioru w siedzibie Zamawiającego (pokój 14, pawilon D - I p.) lub na pisemny wniosek wynosi 20,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pokój nr 365 (kancelaria Szpitala - Pawilon A, I piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby termomodernizacji budynków oświatowych na terenie Gminy Miasta Częstochowy - 4 części.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Politechniki Częstochowskiej i kandydatów do pracy
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- ZAKUP I WDROŻENIE FIREWALLA DO WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE Z SUPORTEM NA PIĘĆ LAT
- Świadczenie usług przeglądu i konserwacji systemów i urządzeń wentylacji i klimatyzacji na rzecz Sądu Rejonowego w Częstochowie
- Całodobowa ochrona osób i mienia wraz z obsługą portierni, centrali telefonicznej i centrali p.poż. w Teatrze im. A. Mickiewicza w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





