To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-15
Wrocław: Usługi w zakresie serwisu, konserwacji oraz napraw sprzętu AGD w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-6 /WZŻ/2016.
Numer ogłoszenia: 15065 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19416 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie serwisu, konserwacji oraz napraw sprzętu AGD w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-6 /WZŻ/2016..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu , konserwacji i napraw sprzętu AGD w 16 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2. Usługi świadczone będą w następujących obiektach Zamawiającego: a. Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, b. Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, c. Żłobek nr 3 - ul. Białowieska27, Wrocław, d. Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, e. Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, f. Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław, g. Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, h. Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, i. Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, j. Żłobek nr 10- ul. Brodatego 17, Wrocław, k. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, l. Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, m. Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, n. Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, o. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, p. Budynek Administracji - ul. Fabryczna 15, Wrocław 3. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu oraz przez siebie dostarczonych materiałów niezbędnych do wykonania konserwacji i napraw oraz części zamiennych. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania przedmiotu zamówienia jak i za zaniechania oraz działania swoich pracowników jak za własne. 5. O dokładnym terminie naprawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej przesłanej za pomocą poczty elektronicznej . Czas reakcji serwisu na zgłoszenie usterek sprzętu przez Zamawiającego ustala się na 24 godziny. Naprawa musi zostać wykonana w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia. 6. Koszty dojazdu, załadunku, przewozu, rozładunku, opakowania i ubezpieczenia na czas usługi ponosi Wykonawca . 7. W celu wykonania usługi Wykonawca we własnym zakresie dokona zakupu niezbędnych materiałów i części zamiennych. Jakość stosowanych części zamiennych musi być zgodna z obowiązującymi w tym zakresie normami , a w szczególności znakiem bezpieczeństwa 8. Wykonawca przed przystąpieniem do napraw winien oszacować orientacyjnie koszt naprawy lub zużycie techniczne urządzenia. W przypadkach kosztów szacowanych na ponad 50% wartości naprawionego sprzętu, realizację naprawy Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym. Jeżeli Zamawiający stwierdzi iż naprawa jest nie ekonomiczna po stronie Wykonawcy jest sporządzenie orzeczenia technicznego( załącznik nr 6 do umowy) i przekazanie go osobie odpowiedzialnej za odbiór. Rozliczenie za wystawienie orzeczenia będzie na podstawie stawki zawartej w ofercie Wykonawcy jednak nie większej niż 10% roboczogodziny zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie. Warunkiem zapłaty za sporządzenie orzeczenia technicznego jest dołączenie do faktury Wykonawcy kopii orzeczenia podpisanego przez kierownika obiektu. 9. Naprawy urządzeń dokonywane będą w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli ze względu na warunki techniczne naprawa u Zamawiającego nie będzie możliwa, Wykonawca dokona naprawy we własnym warsztacie, zachowując zagwarantowane umową warunki i terminy usług. 10. Naprawy rozliczane będą na podstawie roboczogodziny, środków potrzebnych do konserwacji i naprawy oraz części. W cenę usługi Wykonawca musi wliczyć koszty dojazdu i inne pozostałe poniesione koszty, oraz określi procent KZ ( marży), od dokumentu zakupu jaki może nałożyć na środki potrzebne do konserwacji i naprawy oraz części zamienne zgodnie z ofertą Wykonawcy. Materiały do konserwacji i części zamienne zostaną rozliczone wg rzeczywistego zużycia na podstawie dowodów zakupu. 11.Wykonawca do każdej faktury dołączy : 1)protokół, który będzie zawierał następujące informacje: a) datę zgłoszenia z terminem naprawy lub konserwacji wg umowy; b) model urządzenia i numer fabryczny, którego dotyczy zgłoszenie; c) opis usterki/ usługi; d) miejsce naprawy; e) opis naprawy; f) szczegółowy wykaz części użytych do naprawy i materiałów niezbędnych do konserwacji oraz rozliczenie czasu wykonywania usługi ( ilość roboczogodzin); podpis serwisanta oraz osoby upoważnionej do odbioru prac ze strony Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 7 - Wykazem osób upoważnionych do kontaktu przy realizacji usługi oraz datą przekazania urządzenia do naprawy i datą odbioru urządzenia ; Protokół powinien być sporządzony indywidualnie dla każdego urządzenia. 2) kopie dowodów zakupu np. faktur za materiały niezbędne do konserwacji i naprawy oraz części zamienne; 3) orzeczenie techniczne jeżeli wartość urządzeń jest powyżej 1000 zł brutto wartości rynkowej w przypadku zużycia technicznego urządzenia lub braku zasadności ekonomicznej naprawy. 12.Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu oraz przez siebie dostarczonych materiałów i części zamiennych. 13.Wykonawca jest zobowiązany do przekazania jednego egzemplarza protokołu z naprawy Kierownikowi danego żłobka lub osobie upoważnionej oraz drugiego egzemplarza protokołu jako załącznika do faktury do Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu. Wykaz osób, którym należy przekazać protokoły oraz dane kontaktowe zawiera Załącznik nr 7 - Wykaz osób upoważnionych do kontaktu przy realizacji usługi. 14.W razie potrzeby Wykonawca na pisemne zlecenie Zamawiającego zobowiązuje się wydawać opinie i ekspertyzy dotyczące stanu technicznego urządzeń. 15. W przypadku gdy Wykonawca bez zgody Zamawiającego wykona dodatkowo roboty nie ujęte w pisemnym zgłoszeniu awarii nie przysługuje mu z tego tytułu wynagrodzenie. 16. Marża na środki do konserwacji i naprawy oraz części zamienne nie może przekroczyć 10%...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kowalski Grzegorz TOP-GASTRO, Al. Armii Krajowej 45, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22755,00
Oferta z najniższą ceną: 22755,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22755,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego.
- ZAKUP PRZENOŚNEGO URZĄDZENIA RENTGENOWSKIEGO DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ IM. PROFESORA JÓZEFA KOSACKIEGO
- BZP.2710.36.2025.MG Dostawa i rozbudowa instalacji audio-video w sali 307 w budynku UWr przy ulicy Kuźniczej 21-22 we Wrocławiu - etap drugi
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWYCH DLA WNĘTRZ PODWÓRZOWYCH UL. WESOŁA - BOROWSKA - PRZESTRZENNA - ŁÓDZKA WE WROCŁAWIU
- Usługa szkoleniowa dla uczestników projektu "Dolnośląska OdNowa. Regiony Rewitalizacji"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w podległych jednostkach"
- Wykonanie mosiężnej obudowy bramek wejściowych przy stołówce i w holu głównym w budynku MEN
- "Usługa remontu kół zagęszczających do kompaktora BOMAG BC 670 RB dla MZGK Sp. z o.o. w Bolesławcu". Znak sprawy: 05/RZP/SWZ/2025.
- "Renowacja specjalistycznych agrolotniczych statków powietrznych Muzeum Lotnictwa Polskiego: samoloty An-2R i PZL 106AR Kruk", w podziale na dwie części zamówienia.
- Sprzątanie i utrzymanie otoczenia budynków, tj. powierzchni utwardzonej (w tym odśnieżanie) i terenów zielonych będących w dyspozycji SO w Krakowie (w tym sądy funkcjonalne)
- Przeglądy oraz naprawy maszyn i urządzeń pralniczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.