eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiWYKONANIE KANALIZACJI SANITARNEJ W RAMACH ZADANIA PN. BUDOWA CZĘŚCI DRÓG NA OSIEDLU PAWŁOWSKA WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI SANITARNEJ.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-06

Piotrków Trybunalski: WYKONANIE KANALIZACJI SANITARNEJ W RAMACH ZADANIA PN. BUDOWA CZĘŚCI DRÓG NA OSIEDLU PAWŁOWSKA WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI SANITARNEJ.
Numer ogłoszenia: 150496 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68966 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE KANALIZACJI SANITARNEJ W RAMACH ZADANIA PN. BUDOWA CZĘŚCI DRÓG NA OSIEDLU PAWŁOWSKA WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI SANITARNEJ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa części dróg na osiedlu Pawłowska wraz z kanalizacją sanitarną - etap I - kanalizacja sanitarna I.Budowa kanalizacji sanitarnej - tylko w liniach regulacyjnych ulic 1.Ułożenie przewodów kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 lity przekrój rury O200-5,9 wraz z kształtkami (podsypka piaskowa, obsypka piaskowa nad wierzch rury, pełna wymiana gruntu), 1776,4 (mb) 2.Montaż trójników na kanale PVC O200-5,9, 200-160,50 (szt.) 3.Wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej do posesji w liniach regulacyjnych ulic z rur PVC SN8 lity przekrój rury O160-4,7 wraz z kształtkami (kolana, korki), (podsypka piaskowa, obsypka piaskowa nad wierzch rury, pełna wymiana gruntu), 584,1 (mb) 4.Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji sanitarnej z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym, z przejściami szczelnymi wykonanymi przez producenta studni O1000, kręgi łączone na uszczelkę, właz z wypełnieniem betonowym klasy D400 z trwale osadzona uszczelką, 44 (kpl) 5.Wykonanie włączenia do istniejącej studni kanalizacji sanitarnej 1 (kpl) 6.Wykonanie przewiertu pod drogą asfaltową w rurze przewiertowej DN400 1 (kpl) II.Roboty towarzyszące ( przygotowawcze, ziemne) - Roboty pomiarowe, cięcie nawierzchni, rozbiórkowe, wywóz gruzu na teren Wykonawcy. Wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione - Roboty ziemne, pełna wymiana gruntu w pasach drogowych, wywóz na teren Wykonawcy, pomiary zagęszczenia gruntu potwierdzone przez odpowiednie laboratorium (minimum 15 pomiarów), - Demontaż i odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego po pracach jak również po używaniu ciężkiego sprzętu. W pasie drogowym w śladzie przekopów poprzecznych wierzchnia warstwa szerokości 2mb gr. 10cm żużlowa. - Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi na trasie budowanych sieci - rury osłonowe dwudzielne O110 - Odwodnienie wykopów, - Wycinka drzew, nasadzenia - zgodnie z załączoną decyzją. Ponadto wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany będzie do: - przedstawienia i uzgodnienia harmonogramu prac, - zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie w 4 egz., na koszt własny, opracowania i uzgodnienia projektu czasowej organizacji ruchu, zgłoszenia i pokrycia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego na czas robót, - Właściwe oznakowanie dróg (zgodnie z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu), zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób postronnych, wykonanie przejść dla pieszych; - dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze, kładki dla pieszych itp. niezbędnych do ochrony robót i zapewniających bezpieczeństwo pieszych oraz pojazdów. - przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji kanału sanitarnego wraz z przykanalikami po ich ułożeniu a także po wykonaniu nawierzchni oraz dołączenie raportu do dokumentacji odbiorowej (koszt ułożenia kanałów i przykanalików sanitarnych wycenić wraz z ceną ich podwójnej inspekcji). - dokonywania odbiorów częściowych wykonanych robót, - opracowania dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach - Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. - Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. - Płatności częściowe będą możliwe po przedstawieniu potwierdzonych i sprawdzonych szkiców geodezyjnych za dany okres. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT: - przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia - wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym przez osoby posiadające: - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowy dróg. UWAGA ! Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu, oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót - wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: - Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. - Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. - włączenie kanalizacji sanitarnej wykonać w uzgodnieniu z gestorem sieci - ewentualne koszty pokrywa Wykonawca robót. - rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz.401) - warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EDAN Mieczysław Piech, ul. Mielczarskiego 26, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1083842,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 457528,76

  • Oferta z najniższą ceną: 457528,76 / Oferta z najwyższą ceną: 959400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.