eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Świadczenie usługi opiekuna przedsiębiorstwa typu startup w ramach realizacji projektu Platforma startowa dla nowych pomysłów - Hub of Talents

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-04

Elbląg: Świadczenie usługi opiekuna przedsiębiorstwa typu startup w ramach realizacji projektu Platforma startowa dla nowych pomysłów - Hub of Talents
Numer ogłoszenia: 150304 - 2016; data zamieszczenia: 04.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144605 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Elbląski Park Technologiczny, ul. Stanisława Sulimy 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 239 34 67, faks 55 237 47 61.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi opiekuna przedsiębiorstwa typu startup w ramach realizacji projektu Platforma startowa dla nowych pomysłów - Hub of Talents.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuna przedsiębiorstw typu startup w projekcie Platforma startowa dla nowych pomysłów - Hub of Talents realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014 - 2020. Zamawiający zakłada wybór 5 Opiekunów do opieki merytorycznej nad przedsiębiorstwami typu startup - opiekun przedsiębiorstwa będzie sprawował opiekę merytoryczną maksymalnie nad 2 przedsiębiorstwami typu startup. Prace nad rozwojem nowych pomysłów biznesowych w ramach ww. projektu będą obejmowały niezbędne działania mające na celu rozwój pomysłów tak, aby mogły być one ostatecznie przygotowane w formie innowacyjnego produktu w postaci zweryfikowanego rynkowo MVP (tj. produktu o minimalnej koniecznej funkcjonalności) oraz przygotowanie na jego podstawie rentownego, skalowalnego i powtarzalnego modelu biznesowego zwiększającego szanse na sukces rynkowy. Proces inkubacji służył będzie rozwojowi przedsiębiorstwa typu startup do następującego etapu: a) gotowość do pierwszej sprzedaży, b) uporządkowana sytuacja prawna i organizacyjna, c) wyposażenie przedstawicieli inkubowanego przedsiębiorstwa w umiejętności posługiwania się zwinnymi, nowoczesnymi metodykami zarządzania (Lean Startup/ Customer Development/ Design Thinking), d) wyposażenie przedstawicieli inkubowanego przedsiębiorstwa w wiedzę z zakresu sprzedaży, marketingu i promocji, oraz m.in. z zakresu tworzenia identyfikacji korporacyjnej ochrony własności intelektualnej przedsiębiorstwa, e) kompletne osobowo lub z rozpoznanymi potrzebami rekrutacyjnymi, f) zdefiniowana grupa docelowa klientów i dopasowany do ich potrzeb produkt w postaci ww. MVP, g) gotowe do przyjęcia zewnętrznego finansowania dalszego rozwoju produktu, h) posiadające komplet standardowej dokumentacji inwestorskiej oraz umiejętności potrzebne do przeprowadzenia prezentacji inwestorskiej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania 72.22.10.00 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Platforma startowa dla nowych pomysłów - Hub of Talents, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wybór opiekunów dla 2 spółek startup

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SkyProject Łukasz Grużewski, Surowe 3, 14-400 Pasłęk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34634,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3504,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Wybór opiekunów dla 2 spółek startup

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRIGONUM Sp. z o.o., Al. Zwycięstwa 197, 81-521 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34634,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3552,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Wybór opiekunów dla 2 spółek startup

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Black Pearls Advisory S.A., Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34634,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34320,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Wybór opiekunów dla 2 spółek startup

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALOF SYNERGIA Olaf Baranowski, ul. Agatowa 58, 82-300 Gronowo Górne, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34634,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33360,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.