To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-11
Potulice: Dostawy słodyczy (06/2010/GP znak sprawy )
Numer ogłoszenia: 150227 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136398 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym w Potulicach, Al. Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3864168, faks 0-52 3864168.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy słodyczy (06/2010/GP znak sprawy ).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA 1.1)Markizy kakaowe Hit Bahlsen 250g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.2)Markizy kakaowe400g-500g, ilość szacunkowa 2400 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.3)Chałwa waniliowa 80g-110g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.4)Chałwa różne smaki 80g-110g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.5)Chałwa waniliowa w polewie czekoladowej 50g-70g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.6)Cukierki czekoladowe nadziewane - mieszanka E.Wedel paczkowane 210-240g, ilość szacunkowa 240 sztuk. CPV: 15842200-4. 1.7)Cukierki czekoladowe nadziewane - mieszanka 210-240g, ilość szacunkowa 240 sztuk. CPV: 15842200-4. 1.8)Cukierki Nimm2 90g, ilość szacunkowa 540 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.9)Cukierki Werthers orginal 90g, ilość szacunkowa 540 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.10)Cukierki Kopiko 120g, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.11)Landrynki-karmelki twarde miętowe 80g-110g, ilość szacunkowa 2400 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.12)Landrynki-karmeli twarde o smaku owocowym 80g-110g, ilość szacunkowa 2400 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.13)Krówki paczkowane 100g-130g, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.14)Jeżyki Jutrzenka różne smaki 140g, ilość szacunkowa 720 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.15)Delicje E.Wedel różne smaki 147g, ilość szacunkowa 12600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.16)Pieguski E.Wedel różne smaki 135g, ilość szacunkowa 540 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.17)Krakuski florianki 230g, ilość szacunkowa 720 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.18)Krakuski serduszka 230g, ilość szacunkowa 720 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.19)Krakuski ciastka maślane 200g, ilość szacunkowa 720 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.20)Krakuski deserowe z cukrem 200g, ilość szacunkowa 720 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.21)Krakuski kokosowe 200g, ilość szacunkowa 720 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.22)Biszkopty 120-150g, ilość szacunkowa 180 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.23)Biszkopty z galaretką w polewie czekoladowej różne smaki 120g-150g, ilość szacunkowa 3600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.24)Herbatniki Petit Beurry 100g, ilość szacunkowa 1620 sztuk. CPV: 15821200-1. 1.25)Paluszki solone 80g-110g, ilość szacunkowa 1800 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.26)Sękacz kakaowy 30g-35g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.27)Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej E.Wedel 420g, ilość szacunkowa 480 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.28)Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej 400-450g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.29)Galaretka w czekoladzie różne smaki Jutrzenka 190g, ilość szacunkowa 216 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.30)Pierniki Alpejskie E. Wedel 180g różne smaki, ilość szacunkowa 780 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.31)Pierniki w czekoladzie 400g-500g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.32)Toffifee bombonierka 125g.orzech laskowy w karmelu, ilość szacunkowa 120 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.33)Chipsy Frito Lay różne smaki 80g-100g, ilość szacunkowa 1600 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.34)Ciastka zbożowe 150g-250g, ilość szacunkowa 360 sztuk. CPV: 15842300-5. 1.35)Guma do żucia orbit drażetki Pepperm 10draż w opakowaniu, ilość szacunkowa 1800 opakowań po 10 draż. CPV: 15842300-5. 1.36)Guma do żucia orbit drażetki Spearmin 10draż w opakowaniu, ilość szacunkowa 1800 opakowań po 10 draż. CPV: 15842300-5. 1.37)Kakao Puchatek 300g. CPV: 15841000-5, ilość szacunkowa 360 sztuk. 1.38)Cukierki czekoladowe Malaga -Wawel luz od 2,0-2,5 kg ,ilość szacunkowa 25 kg CPV: 15842000-2 1.39)Cukierki czekoladowe Tiki-Taki -Wawel luz od 2,0-2,5 kg ,ilość szacunkowa 25 kg CPV:15842000-2 1.40)Cukierki czekoladowe Kasztanki -Wawel luz od 2,0-2,5 kg,ilość szacunkowa 25 kg CPV:15842000-2 1.41)Paluszki serowo-cebulowe 70g-90g,ilość szacunkowa 500 sztuk,CPV:15842300-5 1.42)Lizaki serduszka ,ilość szacunkowa 1200 sztuk,CPV 15842300-5 1.43)Lizaki Chupa-Chups ,ilość szacunkowa 1000 sztuk,CPV 15842300-5 1.44) Draże kokosowe,paczkowane opakowanie o wadze od 70-90 g ilość szacunkowa 500 sztuk,CPV: 15842300-5. 1.45) Draże kakaowe paczkowane opakowanie o wadze od 70-90 g ilość szacunkowa 500 sztuk,CPV: 15842300-5. 1.46) Draże śmietankowe paczkowane opakowanie o wadze od 70-90 g ilość szacunkowa 500 sztuk,CPV: 15842300-5. 1.47) Kamyki orzechowe - kruche orzeszki arachidowe oblane kolorowym lukrem,paczkowane opakowanie o wadze 90-100 g ,ilość szacunkowa 500 sztuk CPV:15842400-6 1.48) BOMBONIERKA Ferrero Raffaello- opakowanie o wadze 150 g ,ilość szacunkowa 100 sztuk CPV: 15842300-5. 1.Zamawiający informuje, że ilości szacunkowe artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 2.Oferowane artykuły mają być w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze/ ilości sztuk (tzw. promocja) niż określone w rozdziale III siwz (dotyczy okresu realizacji zamówienia na podstawie umowy). 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach handlowych niż określone w niniejszej siwz, pod warunkiem, że będą posiadały parametry, w szczególności dotyczące smaku i aromatu nie gorsze niż artykuły opisane i wymienione przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez zamawiającego. W przypadku oferowania artykułów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 2 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów. 5.Termin ważności dostarczanych artykułów, minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 6.Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1)Wykonawca dostarczać będzie artykuły do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego na terenie Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1. 2)Wykonawca dostarczać będzie artykuły własnym transportem, na swój koszt, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. 3)Opakowania muszą posiadać nadrukowany kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze, lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu. 4)Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach, w godzinach 8:00 - 12:00. 5)Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew. II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 15.84.22.20-0, 15.84.21.00-3, 15.84.23.00-5, 15.84.22.00-4, 15.82.12.00-1, 15.84.10.00-5,15842000-2 II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej NIE II. 1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: NIE II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA Data zakończenia 31/12/2010.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.22.20-0, 15.84.21.00-3, 15.84.23.00-5, 15.84.22.00-4, 15.82.12.00-1, 15.84.10.00-5, 15.84.20.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MIREX K. i H. Spółka Jawna, ul. Przemysłowa 10, 77-300 Człuchów,, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73251,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72655,89
Oferta z najniższą ceną: 72655,89 / Oferta z najwyższą ceną: 811323,97
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę artykułów spożywczych - słodycze, napoje
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 roku -wyroby cukiernicze oraz pieczywo
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.07.2024 r. do 31.12.2024r.
więcej: Herbatniki słodkie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.