eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaaktualizacja operatów ewidencji gruntów i budynków prowadzonych w systemie informatycznym ISEG 2000 dla m.st. Warszawy w Dzielnicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-01

POZYCJA 15003

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: aktualizacja operatów ewidencji gruntów i budynków prowadzonych w systemie informatycznym ISEG 2000 dla m.st. Warszawy w Dzielnicach: Białołęka, Bemowo, Wola Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Piotr Kasprzak, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368, e-mail: pkasprzak@warszawa.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.warszawa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa II p., pok. 12, Anna Pilarowska, ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 595-33-62, fax 595-33-68, e-mail: apilarowska@warszawa.um.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa II p., pok. 12, Anna Pilarowska, ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 595-33-62, fax 595-33-68, e-mail: apilarowska@warszawa.um.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: aktualizacja operatów ewidencji gruntów i budynków prowadzonych w systemie informatycznym ISEG 2000 dla m.st. Warszawy w Dzielnicach: Białołęka, Bemowo, Wola. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 7. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja operatów ewidencji gruntów i budynków prowadzonych w systemie informatycznym ISEG 2000 dla Dzielnicy: Białołęka, Bemowo, Wola. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.Zamówienie jest podzielone na 2 części: I część Białołęka, II część Bemowo, Wola. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia wyłącznie na jedną część. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie są wymagane. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje maksymalnie 20 000 zmian i jest podzielone na 2 części: Część I - Białołęka - maksymalnie do 15 000 zmian Część II - Bemowo, Wola - maksymalnie do 5 000 zmian 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: - Część I Białołęka - 6 000,00 PLN - Część II Bemowo, Wola - 2 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: III.2.1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie geodezji i kartografii - na podstawie art. 11 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240 poz.2027 ze zm.). 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należyte wykonanie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na wprowadzaniu zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków prowadzonego w systemie informatycznym. b. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia, określone w art.43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz.2027 ze zm.), III.2.2.Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu - ustawa z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r Nr 240, poz. 2027 ze zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w założonej ofercie. 2.Zamawiający sprawdzi, czy złożone dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu są zgodne z zapisami SIWZ i ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2.Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Wykaz zawierający, co najmniej jedno zamówienie, wykonane należycie w ciągu ostatnich trzech lat od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które polegało na wprowadzaniu zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków prowadzonego w systemie informatycznym - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 4.Dokumenty potwierdzające, że prace wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w w/w pkt. 3. ogłoszenia zostały wykonane należycie (np. referencje); 5.Uprawnienia (kopie uprawnień zawodowych potwierdzonych za zgodność z oryginałem) osób wymienionych w pkt III.2.1. 3) lit b. ogłoszenia, które będą wykonywać zamówienie, potwierdzające niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.03.2007, godzina 12:00, Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, w pok. nr 2 na II piętrze.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami: a) w sprawach proceduralnych: Anna Pilarowska - Biuro Zamówień Publicznych, tel. 595-33-62, b) w sprawach merytorycznych: Ewa Jakubowska - Biuro Geodezji i Katastru, tel. 628-32-70-do79, wew. 225. 2.Tryb postępowania Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006r., poz. 1163 ze zm.) zwaną dalej ustawą. 3. Adres, pod którym można uzyskać SIWZ Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) jest zamieszczona na stronie internetowej pod adresem www.um.warszawa.pl,SIWZ można również uzyskać w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, przy ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, piętro II, pokój nr 12, u Pani Anny Pilarowskiej (tel.: 22 595-33-62) w godz.: pon.: 10.00÷18.00, wt÷pt: 8.00÷16.00 lub otrzymać pocztą na wniosek Wykonawcy. 4. Miejsce i termin składnia i otwarcia ofert Oferty w postępowaniu należy składać w terminie do dnia 14.03.2007 r. do godz. 11.00 w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, w pok. nr 12 na II piętrze. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.03.2007 r. o godz. 12:00 w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, w pok. nr 2 na II piętrze. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Część I Białołęka. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja operatów ewidencji gruntów i budynków prowadzonych w systemie informatycznym ISEG 2000 dla Dzielnicy Białołęka. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje maksymalnie do 15 000 zmian. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Część II Bemowo, Wola. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja operatów ewidencji gruntów i budynków prowadzonych w systemie informatycznym ISEG 2000 dla Dzielnicy: Bemowo, Wola. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje maksymalnie do 5 000 zmian. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.