Ogłoszenie z dnia 2010-06-10
Kielce: Docieplenie ścian szczytowych i ściany uskokowej budynku przy ul. Fosforytowej 3 w Kielcach
Numer ogłoszenia: 150003 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Armatury" , ul. Karczówkowska 3, 25-019 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 361 45 11, faks 0-41 361 43 79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rsmarmatury.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie ścian szczytowych i ściany uskokowej budynku przy ul. Fosforytowej 3 w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: rozebraniu starego docieplenia ścian szczytowych i ściany uskokowej w tym płyt azbestowo-cementowych (acekol) wraz z konstrukcją drewnianą i wełną mineralną, zabezpieczeniu odpadów, składowaniu, transportu i utylizacji wszystkich odpadów w tym odpadów azbestowych. Wykonanie nowego docieplenia metodą lekką..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas gdy zostanie złożone stosowne oświadczenie w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w załączniku nr 2 SIWZ oraz gdy Wykonawcy wykażą wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (lecz nie krótszym niż 3 lata), przynajmniej 5 robót budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia określonemu w części III SIWZ- załącznik Nr 4 (wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas gdy Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą ( kierownik budowy)posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane i będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego (kserokopie dokumentów) oraz kadrą pracowniczą posiadającą odpowiednie uprawnienia do wykonania zadania - ocena spełnienia warunku na podstawie na podstawie oświadczeń zgodnie z SIWZ i kserokopii dokumentów dotyczących kwalifikacji pracowników.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jesli Wykonawca będzie w posiadaniu polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialniści cywilnej w zakeresie cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimum na kwotę 100 tys. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Podpisany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik Nr 8 , jako potwierdzenie, że określone w nim warunki Wykonawca akceptuje. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w części VIII SIWZ ust.1pkt b składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania., potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej wraz z zestawieniem zastosowanych materiałów. 4.Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów wydane w oparciu o ustawę o odpadach z dnia 27.04.2001 r. ( DZ.U.Nr 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami. zm.) lub umowę zawartą pomiędzy Wykonawcą a podmiotem zajmującym się unieszkodliwianiem odpadów niebezpiecznych, lub oświadczenie podmiotu zajmującego się utylizacją odpadów niebezpiecznych stwierdzające gotowość przyjęcia i utylizacji odpadów niebezpiecznych od Wykonawcy. 5. Zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych o kodach 1706 01 - materiały izolacyjne zawierające azbest; 17 06 05- materiały konstrukcyjne zawierające azbest; wydane w oparciu o ustawę o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz.Ustaw nr 62, poz.628 z póź. zm.) lub umowę zawartą pomiędzy Wykonawcą a podmiotem zajmującym się transportem odpadów niebezpiecznych. 6. Decyzję zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi na terenie powiatu kieleckiego dla odpadów o kodach 17 06 01 i 17 06 05.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zgodnie z art.144 ustawy z dnia 2 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2007r. Nr 223,poz.1655 z późniejszymi zmianami) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zadania w zawartej umowie w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od obu stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można było uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności np. Nagła zmian warunków atmosferycznych, przerwy w dostawie energii elektrycznej, powódź, pożar inne klęski żywiołowe itp.) 2.Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, których nie obejmuje dokumentacja lub zamiennych nie przekraczających 20%ceny ryczałtowej, których nie można było wcześniej przewidzieć oraz gdy z przyczyn technicznych lub gospodarczych nie można oddzielić robót dodatkowych od przedmiotu umowy podstawowej, Wykonawca zobowiązany jest te roboty zrealizować, po uzgodnieniu z Zamawiającym zakresu rzeczowego, terminu realizacji i wynagrodzenia na podstawie zatwierdzonego protokołu konieczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rsmarmatury.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa Armatury Kielce ul. Karczówkowska 3 pok. 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Robotniczej Spółdzielni Mieszkaniowej Armatury Kielce ul. Karczówkowska 3 - kancelaria pok. 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Demontaż i utylizacja płyt acekolowych będzie dofinansowana ze srodków WFOŚI GW.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku strażnicy w Grotnikach Dużych
- Ekspertyza dendrologiczna i projekt prac konserwatorskich dla drzew wchodzących w skład Alei Dojazdowej, rosnących wzdłuż DW742 w m. Dobromierz gm. Kluczewsko
- Zakup i dostawa rurek tracheostomijnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Transport autokarowy studentów Instytutu Geografii ADP.2301.53.2025
- Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Zakup i dostawa wszechstronnego aparatu ultrasonograficznego w tym Doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją badania jamy brzusznej, z 3 sondami oraz videoprinterem dla potrzeb POZ.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Aranżacja wnętrz w budynku ZSCKR w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6 - remont korytarzy
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów), stanowiących własność Gminy Wrocław
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.