eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej w zakresie organizacji szkoleń z podziałem na części1) Warsztaty specjalistyczne 2) System wspierania rodziny i pieczy zastępczej realizowanego w ramach projektu systemowego pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-16

Zielona Góra: Wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej w zakresie organizacji szkoleń z podziałem na części: 1) Warsztaty specjalistyczne 2) System wspierania rodziny i pieczy zastępczej realizowanego w ramach projektu systemowego pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim.
Numer ogłoszenia: 149982 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 323 18 80, faks 68 352 39 54.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej w zakresie organizacji szkoleń z podziałem na części: 1) Warsztaty specjalistyczne 2) System wspierania rodziny i pieczy zastępczej realizowanego w ramach projektu systemowego pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej w zakresie organizacji szkoleń z podziałem na części1) Warsztaty specjalistyczne2) System wspierania rodziny i pieczy zastępczej obejmującej:-organizację i przeprowadzenie szkoleń -zapewnienie wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej, -zapewnienie zaplecza techniczno-organizacyjnego szkoleń, -przygotowanie materiałów szkoleniowych, informacyjnych, -zapewnienie wyżywienia podczas szkoleń dla uczestników oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego - obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach, -zapewnienie transportu na miejsce realizacji szkoleń oraz powrotnego dla uczestników szkoleń oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego - obsługi technicznej, biorących udział w szkoleniach, -zapewnienie zakwaterowania dla uczestników szkoleń oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach, -zapewnienie grupowego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkoleń oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach, -szkolenie określone w pkt.10 ppkt.10.2, lit.d może być zrealizowane tylko przez Wykonawcę, który posiada program zatwierdzony decyzją Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Program musi zawierać ćwiczenia i treści dostosowujące go do ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej Dz.U. 2011 Nr 149 poz. 887 z póź. zm. Jednocześnie ukończenie tego szkolenia oraz otrzymanie certyfikatu będzie upoważniało uczestników do prowadzenia szkoleń dla rodzin zastępczych. 3.Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia transportu dla uczestników szkolenia,z Zielonej Góry i Gorzowa Wielkopolskiego do miejsca szkolenia i z powrotem: 4.Wykonawca zapewni sale odpowiadające standardom sal konferencyjno szkoleniowych, przystosowane dla grup odbywających dane szkolenie. Sale te winny znajdować się w tym samym miejscu co hotel. 5.Do obowiązków Wykonawcy organizującego i świadczącego usługę szkoleniową należeć będzie: a)promocja usługi w ramach projektu pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim na zasadzie rejestracji, jako instytucji szkoleniowej, w internetowej bazie ofert, dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.info.pl i aktualizacji w powyższej bazie informacji o każdym szkoleniu otwartym, organizowanym w ramach przedmiotu zamówienia objętego Umową nie rzadziej niż raz w miesiącu: b)realizacja usługi zgodnie z postanowieniem umowy, w tym zapewnienie m.in. trenerów z odpowiednim wykształceniem, umiejętnościami i doświadczeniem dostosowanym do tematyki szkoleń, c) w trakcie trwania szkoleń zabezpieczenie warunków pracy, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 6.Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu szkoleń wg wzoru otrzymanego od Zamawiającego. Harmonogram zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia jego otrzymania. Harmonogramy szkoleń Wykonawca przygotuje uwzględniając czas i godziny trwania zajęć, przerwy obiadowe i kawowe oraz zakres merytoryczny szkoleń wykazanych w rozdziale VIII punkcie 10, ppkt. 10.1 i 10.2 SIWZ. 7.Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu Programu szkoleń wg wzoru otrzymanego od Zamawiającego. Program szkoleń Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia jego otrzymania. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 2 stanowiący integralną część do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 55.10.00.00-1, 70.22.00.00-9, 92.31.22.12-0, 55.30.00.00-3, 66.51.21.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 22.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 2.Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium: a)na Część I w wysokości 1 768,00 zł ( słownie : jeden tysiąc siedemset sześćdziesiąt osiem złotych 00/100) b)na Cześć II wysokości - 3 065,00 zł ( słownie: trzy tysiące sześćdziesiąt pięć złotych 00/100) Gdy Wykonawca składa ofertę na całość przedmiotu zamówienia wymagane jest wadium w kwocie 4 833,00 zł ( słownie cztery tysiące osiemset trzydzieści trzy złote 00 100) 3.Termin wnoszenia wadium upływa w dniu składania ofert, tj. 25 kwietnia do godz. 10:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku szkolenia określonego w pkt. 10 ppkt 10.2 lit d Wykonawca jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia szkoleń na podstawie program u zatwierdzonego decyzją Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Program musi zawierać ćwiczenia i treści dostosowujące go do ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny zastępczej i systemie pieczy zastępczej (Dz.U z 2011r. Nr 149,poz.887 ze zm.). Ukończenie tego szkolenia oraz otrzymanie zaświadczenia certyfikatu dyplomu będzie upoważniało uczestników do prowadzenia szkoleń dla rodzin zastępczych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie) przed upływem składania ofert: - dla części I - Wykonawca zobowiązany jest wykazać - dwie usługi szkoleniowe tj. warsztaty, seminaria, konferencje o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 35 000,00 zł brutto, z podaniem jej rodzaju daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane zgodnie z załącznikiem 6 do SIWZ, - dla Części II - Wykonawca zobowiązany jest wykazać -jedną usługi w zakresie przeprowadzenia kursu, szkolenia, seminarium, warsztaty o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, z podaniem jej rodzaju daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane - zgodnie z załącznikiem 6a do SIWZ. - gdy Wykonawca składa ofertę na cały przedmiot zamówienia zobowiązany jest wykazać się wykonaniem trzech usług w zakresie przeprowadzenia kursu, szkolenia, seminarium, warsztaty o wartości nie mniejszej niż 170 000,00 zł brutto łącznie z podaniem jej rodzaju daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane- na spełnienie warunku zobowiązany jest załączyć do oferty załącznik 6 i lub 6a zgodnie z zapisami SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował do przeprowadzenia szkoleń minimum jedną osobą (trenerem) na każdą grupę szkoleniową która: - posiada doświadczenie w prowadzenie szkoleń z zakresu tematycznego niniejszego postępowania (min. trzy szkolenia z danego tematu w przypadku każdego trenera na daną grupę) zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, i lub 7a do SIWZ. W przypadku szkolenia określonego w pkt.10 ppkt 2 lit. d musi ono w całości zostać prowadzone niezmiennie przez dwóch trenerów(kotrenerstwo). W tym wymagane jest, aby jeden z prowadzących był osoba która ma m.in. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu rodziny zastępczej.(UWAGA: Warunkowo Wykonawca może wykazać tą samą osobę - trenera, jeśli posiada ona wymagane łączne doświadczenie z kilku tematów i nie koliduje to ze zbiegającymi się terminami szkoleń wykazanymi w rozdziale X, pkt 1 i 2 SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: a) dla części I zamówienia - 100 000 zł; b) dla części II zamówienia - 100 000 zł; W przypadku składania oferty na dwie części należy zsumować ww. wartości i wykazać się posiadaniem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (np. Wykonawca składa ofertę na cześć I i II - musi posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 200 000 zł).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Opis hotelu - zgodnie z załącznikiem nr 8 lub i 8a do SIWZ. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4.2 Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XII pkt 2, ppkt 2.1 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. UWAGA: pisemne zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału. 4.3 Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 4.4 Projekt umowy - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. ( dla zadania części I) 4.5 Projekt umowy - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ ( dla zadania części II) Projekt umowy - zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty parafowany na każdej stronie projekt umowy). Nie załączenie do oferty ww. dokumentu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 4.6 Oświadczenie - zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji wykonawcy niezbędne zasoby - zgodnie z załącznikiem nr 11 lub i 11a do SIWZ. 4.7 Wzór - Wykaz zrealizowanych szkoleń do oceny kryterium w podkryterium A - wg. wzoru załącznika 12 do SIWZ, 4.8 Wzór - Wykaz zrealizowanych szkoleń do oceny kryterium w podkryterium B - wg. wzoru załącznika 12a do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: a)zmiany terminów realizacji zamówienia, b)zmiany warunków płatności, c)zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, d)zaistnienia omyłki rachunkowej lub pisarskiej, e)zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy, f)zmiany terminów szkoleń, g)wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, o których strony nie wiedziały przed zawarciem umowy, a które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia ( zmiany harmonogramu realizacji szkoleń),w razie zmiany liczby uczestników szkoleń w tym zmiany liczby osób korzystających z noclegów, h)zmiana osoby w realizacji przedmiotu zamówienia ze względu na długotrwałe zwolnienie lekarskie, urlop lub inne przyczyny, których nie można przewidzieć w dniu zawarcia umowy z zastrzeżeniem że musi on posiadać doświadczenie zawodowe nie gorsze niż wskazane w warunku udziału w postępowaniu, i)zmiana miejsca zakwaterowania uczestników szkolenia (hotelu, ośrodka szkoleniowego) wskazanego w ofercie. Zmiana ta jest dopuszczalna tylko i wyłącznie w sytuacji zaistnienia niemożliwej do przewidzenia i nie dającej się usunąć przeszkody, a nowe miejsca posiadają taki sam standard ( mogą posiadać wyższy) jak został zaoferowany w ofercie. 1.2Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.lubuskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zielona Góra, ul. Niepodległości 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze 65-042 Zielona Góra, al. Niepodległości 36 (sekretariat I piętro) pkój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej, w ramach projektu pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -organizację i przeprowadzenie szkoleń, -zapewnienie wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej, -zapewnienie zaplecza techniczno-organizacyjnego szkoleń, -przygotowanie materiałów szkoleniowych, informacyjnych, -zapewnienie wyżywienia podczas szkoleń dla uczestników oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego - obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach, -zapewnienie transportu na miejsce realizacji szkoleń oraz powrotnego dla uczestników szkoleń oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego - obsługi technicznej, biorących udział w szkoleniach, -zapewnienie zakwaterowania dla uczestników szkoleń oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach, -zapewnienie grupowego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkoleń oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach, -szkolenie określone w pkt.10 ppkt.10.2, lit.d może być zrealizowane tylko przez Wykonawcę, który posiada program zatwierdzony decyzją Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Program musi zawierać ćwiczenia i treści dostosowujące go do ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. 2011 Nr 149 poz. 887 z póź. zm.) Jednocześnie ukończenie tego szkolenia oraz otrzymanie certyfikatu będzie upoważniało uczestników do prowadzenia szkoleń dla rodzin zastępczych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 55.10.00.00-1, 70.22.00.00-9, 92.31.22.12-0, 55.30.00.00-3, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. wykaz zrealizowanych szkoleń - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: System wspierania rodziny u pieczy zastępczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -organizację i przeprowadzenie szkoleń, -zapewnienie wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej, -zapewnienie zaplecza techniczno-organizacyjnego szkoleń, -przygotowanie materiałów szkoleniowych, informacyjnych, -zapewnienie wyżywienia podczas szkoleń dla uczestników oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego - obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach, -zapewnienie transportu na miejsce realizacji szkoleń oraz powrotnego dla uczestników szkoleń oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego - obsługi technicznej, biorących udział w szkoleniach, -zapewnienie zakwaterowania dla uczestników szkoleń oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach, -zapewnienie grupowego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkoleń oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach, -szkolenie określone w pkt.10 ppkt.10.2, lit.d może być zrealizowane tylko przez Wykonawcę, który posiada program zatwierdzony decyzją Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Program musi zawierać ćwiczenia i treści dostosowujące go do ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. 2011 Nr 149 poz. 887 z póź. zm.) Jednocześnie ukończenie tego szkolenia oraz otrzymanie certyfikatu będzie upoważniało uczestników do prowadzenia szkoleń dla rodzin zastępczych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 55.10.00.00-1, 70.22.00.00-9, 92.31.22.12-0, 55.30.00.00-3, 65.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. wykoaz zrealizowanych szkoleń - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.