To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-15
Olsztyn: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego .
Numer ogłoszenia: 149950 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84488 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa, ul. Emilii Plater 1, Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, faks 089 5219109, 5219849.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego . 2) Przedmiot zamówienia dotyczy szerokiego asortymentu artykułów biurowych podanego w formularzu specyfikacji cenowej (załącznik nr 2). 3) Dostawy będą odbywać się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego na podstawie złożonych pisemnych zamówień. 4) Wykonawca dostarczy artykuły biurowe w terminie maksymalnie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania od Zamawiającego pisemnego zamówienia. 5) Sukcesywna dostawa artykułów biurowych realizowana będzie na koszt Wykonawcy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego położonych na terenie miasta Olsztyn. 6) Miejsce dostawy, ilości i asortyment zamówionych artykułów biurowych - zostaną podane podczas składania zamówienia. 7) Artykuły biurowe powinny być pakowane w osobne opakowania, z uwzględnieniem podziału na poszczególnych odbiorców /Departamenty/ i w ilościach określonych dla tych odbiorców - zgodnie z zamówieniem. 8) Koszty transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca. 9) Wykonawca ma obowiązek przekazywania Zamawiającemu comiesięcznego zestawienia dokonanych zakupów, uwzględniającego oprócz ogólnej wartości, wykaz ilościowy zakupionych towarów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby 22.84.10.00 - Albumy na kolekcje 22.81.15.00 - 22.81.15.00 30.19.50.00 - Tablice 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 22.81.60.00 - Bloki papierowe 24.91.00.00 - Kleje 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 22.81.90.00 - Książki adresowe 39.29.20.00 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory 31.63.00.00 - Magnesy 39.26.40.00 - Osprzęt do skoroszytów na akta lub do akt luzem 18.93.31.00 - Poduszeczki nawilżane używane w urzędach pocztowych 39.24.10.00 - Noże i nożyczki 22.85.21.00 - Okładki na akta 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 39.26.39.99 - 39.26.39.99 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 166135.50 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Pomoc Techniczna RPO oraz z Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "KOMAX 9" KRZYSZTOF SIEMBIDA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "KOMAX 9" KRZYSZTOF SIEMBIDA
- Firma Handlowa KOMAX 9, ul. Towarowa 3, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 166135.50
- Oferta z najniższą ceną: 166135.50 oferta z najwyższą ceną: 200868.06
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont przepustu w ciągu DP 1407N na odcinku Garzewo-Gołogóra w km 12+500.
- Remont przepustu w ciągu DP 1407N w msc. Łomy w km 17+880.
- Remont przepustu w ciągu DP 1464N w msc. Wały, w km 16+760
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa podłoży i pożywek do badań laboratoryjnych
- Remont elewacji budynku Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Zakup płyt CD i DVD, artykułów biurowych i papieru ksero dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów procesowych (biurowych i papierniczych) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych - K(A)FE
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Elblągu
więcej: Poduszeczki nawilżane używane w urzędach pocztowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.