eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynwynajem samochodów patrolowych do obsługi MZDMiZ w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-01

POZYCJA 14993

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: wynajem samochodów patrolowych do obsługi MZDMiZ w Olsztynie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zarząd Dróg, Mostów i Zieleni w Olsztynie, do kontaktów: halina Zielinska, ul. F. Szrajbera 9/10, 10-007 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5353503, fax (0-89) 535-35-01, e-mail: zampub@mzdmiz.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzdmiz.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Miejski Zarzad Dróg, Mostów i Zieleni, Halina Zielińska, ul. Szrajbera 9/10, 10-007 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 535 35 08, fax 089 535 35 01, e-mail: zampub@mzdmiz.olsztyn.pl, www.mzdmiz.olsztyn.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wynajem samochodów patrolowych do obsługi MZDMiZ w Olsztynie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 2. Główne miejsce świadczenia usług: miasto Olsztyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajęcie minimum 2 samochodów (wraz z kierowcami - do obsługi MZDMiZ), osobowych lub ciężarowych z karoserią w pełni zabudowaną o masie całkowitej nie przekraczającej 2,8 t nie starszych niż 5 lat 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.70.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest wynajęcie minimum 2 samochodów (wraz z kierowcami - do obsługi MZDMiZ), osobowych lub ciężarowych z karoserią w pełni zabudowaną o masie całkowitej nie przekraczającej 2,8 t nie starszych niż 5 lat i posiadających co najmniej 2 miejsca dla pasażerów. Wysokość siedziska pasażera (odległość od nawierzchni jezdni do powierzchni siedziska) nie mniejsza niż 90 cm. Okres wynajmu: minimum jeden samochód od 01.04.2007 do15.04.2009r. i minimum jeden samochód w okresie obowiązywania Akcji Zima tj. od 15 października 2007 r. do 15 kwietnia 2008 r. i od 15 października 2008 r. do 15 kwietnia 2009 r. Nie dopuszcza się oferowania pojazdów tzw. \składaków\ oraz samochodów z nadwoziem samochodu osobowego zarejestrowanych jako samochody ciężarowe 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne i szczegółowe. Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe: 1. Potencjał kadrowy: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał do wykonania niniejszego zamówienia przynajmniej 4 kierowców i 1 osobę nadzorującą wykonanie zamówienia. 2. Doświadczenie: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę wynajmu samochodu o wartości przekraczającej 50.000 zł. (w ramach jednego kontraktu). 3.Potencjał techniczny: Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej 2 samochodami osobowymi lub ciężarowymi z karoserią w pełni zabudowaną, o masie całkowitej nie przekraczającej 2,8t, nie starszymi niż 5 lat i posiadającymi co najmniej 2 miejsca dla pasażerów. Wymagana wysokość siedziska pasażera (odległość od nawierzchni jezdni do powierzchni siedziska) nie mniejsza niż 90 cm. 4. Potencjał finansowo - ekonomiczny: Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100.000 PLN (słownie: stu tysięcy złotych) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przy użyciu formuły spełnia /nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp; 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp; 3) Tabelę do wyceny oferty; 4) Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia; 5) Kserokopie prawa jazdy kierowców; 6) Kserokopie dowodów rejestracyjnych samochodów; 7) Kserokopie polis OC i NW (obejmującego pasażerów); 8) Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie; 8) Wykaz sprzętu, który będzie zastosowany przy realizacji zamówienia; 9) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 12) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; 13) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdmiz.olsztyn.pl. Opłata: 8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Kasa w siedzibie MZDMiZ w Olsztynie przy ul. Szrajbera 9/10 lub za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 10:15, Sala nr 212 w siedzibie MZDMiZ w Olsztynie przy ul. Szrjbera 9/10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.