eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa gadżetów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-16

Olsztyn: Dostawa gadżetów
Numer ogłoszenia: 149704 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - Regionalne Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Olsztynie , ul. Towarowa 17/110, 10-416 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 538 11 40, faks 089 538 11 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gadżetów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koszulka t-shirt, gramatura min. 150 g/m2, kolor szary, nadruk w trzech kolorach z przodu koszulki w rozmiarach S, M, L, XL - 600 szt. 2. Kamizelka odblaskowa w kolorze fluorescencyjnym żółtym, poziomy pas odblaskowy, zapinana na rzep, obszyta lamówką, z 3 logami w jednym kolorze, w rozmiarze dla dorosłych - 100 szt. 3.Kamizelka odblaskowa w kolorze fluorescencyjnym żółtym, przytrzymujące pasy elastyczne (gumowe), wkładana od strony głowy z nadrukiem trzech logotypów w jednym kolorze, w rozmiarze dla dzieci przedszkolnych - 100szt. 4. Czapka z daszkiem (baseballówka) z odblaskowym paskiem wokół czapki, obszywane wywietrzniki, zapięcie metalowe, z jednokolorowymi logotypami z przodu i boku czapki, w rozmiarze uniwersalnym dla dzieci i dorosłych. W kolorach: granatowy, czerwony, pomarańczowy - 100 szt. 5. Długopis metalowy z nadrukiem/grawerem 3 logotypów, wkład w kolorze niebieskim - 1.000 szt. 6. Mini apteczka tzw. sakiewka życia zawierająca co najmniej: maseczkę do sztucznego oddychania 1 szt. oraz rękawice ambulatoryjne 1 parę, z nadrukiem 3 logotypów w jednym kolorze na sakiewce - 200 szt. 7. Opaska odblaskowa samozaciskowa w kolorze fluorescencyjnym żółtym, z nadrukiem 3 logotypów w jednym kolorze - 200 szt. 8. Pamięć USB Flashdrive o pojemności 4 GB w obudowie ze stali, przypominająca klucz, z grawerem logotypów z dwóch stron - 300 szt. 9. Notes formatu A4 z nadrukiem w 1 kolorze liczący 50 stron, w kratkę - 300 szt. 10. Smycz zakończona karabinkiem, szerokość 2 cm, łącznik plastikowy, nadruk dwustronny w pełnym kolorze - 300 szt. 11. Bidon rowerowy (pojemność 400ml, wysokość 20 cm) z przezroczystego tworzywa sztucznego, z pojemnikiem na lód i miniaturowym kompasem, z nadrukiem logotypów w jednym kolorze - 100 szt. 12. Linijka z kalkulatorem, w kolorze srebrnym, długości 20-21 cm i szerokości 5-6 cm , z nadrukiem 3 logotypów w jednym kolorze, w zestawie z baterią - 200 szt. 13. Podstawka pod telefon komórkowy z tworzywa sztucznego z powierzchnią antypoślizgową, z nadrukiem 3 logotypów w jednym kolorze. Wymiary: 12,5 x 6,0 x 1,5 - 300 szt. 14. Brelok - latarka diodowa w kształcie prostokąta, z nadrukiem 3 logotypów w jednym kolorze - 500 szt. 15. Kubek w kolorze z zewnątrz - czarnym matowym, wewnątrz - zielonym, z nadrukiem logotypów w kolorze zielonym, o wymiarach: wysokość 85 mm, średnica 90 mm, pojemność 300 ml - 200 szt. 16. Torba papierowa pokryta folią (lakierowana), w rozmiarze 236x320x80, z nadrukiem w pełnym kolorze - 400 szt. 17. Komplet upominkowy w eleganckim pudełku w uzgodnionym kolorze składający się z długopisu stalowego oraz wizytownika ze skóry naturalnej z dopuszczalnymi wstawkami metalowymi. Nadruk 3 logotypów na pudełku w jednym kolorze - 50 szt..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 20% podstawowego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WORD Olsztyn, ul. Towarowa 17, 10-416 Olsztyn, pokój nr 110..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2013 godzina 11:00, miejsce: WORD Olsztyn, ul. Towarowa 17, 10-416 Olsztyn, pokój nr 112..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.