eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa sprzętu, wyposażenia, pomocy dydaktycznych oraz innych materiałów do zajęć dla szkół podstawowych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Tarnowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-10

Tarnów: Dostawa sprzętu, wyposażenia, pomocy dydaktycznych oraz innych materiałów do zajęć dla szkół podstawowych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Tarnowie.
Numer ogłoszenia: 149692 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 10 im. Romana "Sybiraka" Sanguszki w Tarnowie , ul. Niedomicka 20, 33-102 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 626 69 58, faks 14 626 69 58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu, wyposażenia, pomocy dydaktycznych oraz innych materiałów do zajęć dla szkół podstawowych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Tarnowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu, wyposażenia, pomocy dydaktycznych oraz innych materiałów do zajęć dla szkół podstawowych. Zamówienie zostało podzielone na VII części: a) Część I zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i pomocy dydaktycznych, oprogramowania multimedialnego, wyposażenia, sprzętu gimnastycznego, b) Część II zamówienia obejmuje dostawę mebli, c) Część III zamówienia obejmuje dostawę sprzętu gimnastycznego, d) Część IV zamówienia obejmuje dostawę różnych materiałów, e) Część V zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i RTV, f) Część VI zamówienia obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych, g) Część VII zamówienia obejmuje dostawę materiałów promocyjnych do oznakowania, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego dotyczące zamawianych dostaw, w ramach poszczególnych części zamówienia, określa pkt. I.4-11 SIWZ oraz załącznik nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.00.00-8, 37.52.10.00-6, 37.52.41.00-8, 37.51.31.00-8, 37.51.30.00-7, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 48.52.00.00-9, 39.16.00.00-1, 39.15.13.00-8, 37.42.00.00-8, 30.19.76.00-2, 37.82.21.00-7, 37.82.10.00-9, 44.81.23.00-8, 30.20.00.00-1, 32.30.00.00-6, 32.32.20.00-6, 39.29.41.00-0, 30.19.21.13-6, 48.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium na poszczególne części zamówienia wynosi: - Część I - 2000 zł, - Część II - 300 zł, - Część III - 100 zł, - Część IV - 300 zł, - Część V - 1000 zł, - Część VI - 100 zł, - Część VII - wadium nie jest wymagane. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt. III.4.1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt. III.4.1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt. III.4.1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt. III.4.1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt. III.4.1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. W celu wykazania, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy przedkłada dokumenty i oświadczenia określone w pkt. III.4.1 i III.4.2, oraz dowód wniesienia wadium - w przypadku części zamówienia nr I - VI. 3. Oferta i oświadczenia, muszą być podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty i oświadczeń nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4.2) do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r., sygn. akt V Ca 85/07). Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba. 4. W przypadku, gdy Wykonawca w przetargu polega na zasobach (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych) innego podmiotu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków), Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w oryginale pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.sp10.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 10, 33-100 Tarnów, ul. Niedomicka 20, pok. 30 - sekretariat szkoły, tel. 14 626-69-58..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 11:00, miejsce: 24 maja 2012 r., godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 10 w Tarnowie, 33-100 Tarnów, ul. Niedomicka 20, pokój nr 30 - sekretariat szkoły..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Miejscem dostawy zamawianych produktów będą siedziby szkół. 4. Zamówienie zostanie sfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 5. Termin wykonania zamówienia dla każdej z wymienionych części: 15 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych, oprogramowania multimedialnego, wyposażenia, sprzętu gimnastycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw ćwiczeń przygotowujących dzieci do nauki czytania i pisania , Dywanik glottodydaktyczny, Interaktywna gra edukacyjna do nauki czytania i pisania w języku polskim, Program komputerowy do pracy z dziećmi wykazującymi trudności w czytaniu i pisaniu, Zestaw z kartami zadań, rozwijający umiejętność rozpoznawania figur geometrycznych, Liczydło stojące na stojaku, Zestaw zawierający magnetyczną linijkę z magnesami, Program komputerowy do pracy z dziećmi wykazującymi trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych, Zestaw do zajęć matematycznych wspomagający opanowanie dodawania w zakresie do 100, Lustro logopedyczne do ustawienia na biurku, Lustro logopedyczne do zawieszenia na ścianie, Program komputerowy do diagnozy i terapii logopedycznej dzieci, Program komputerowy wykorzystujący muzykę w terapii logopedycznej, Zestaw do ćwiczeń logopedycznych do utrwalania głosek takich jak: ś,ć,ź,dź, Zestaw do ćwiczeń logopedycznych do utrwalania głosek takich jak: p,b,d,t,d,w,f, Zestaw kart do ćwiczeń logopedycznych, Zestaw półkuli sensorycznych z wypustkami, Ławka gimnastyczna 3 m, Ławka gimnastyczna 4 m, Materac gimnastyczny 3-częściowy, Materac gimnastyczny 1-częściowy, Piankowy walec gruby, Piankowa bieżnia, Piankowy wałek, Piankowa opona, Piankowe schody, Piankowy walec długi, Walec gimnastyczny, Przyrząd do ćwiczeń równowagi w kształcie stożka, Przyrząd do ćwiczeń równowagi w kształcie jajka, Walec wypełniany powietrzem, Worek do skakania, Drążki gimnastyczne, Przyrząd do wspinaczki dla dzieci, Zestaw gimnastyczny, Zestaw tworzący tor do ćwiczeń równowagi, Trampolina do zabawy dla dzieci, Labirynt na stojaku do zabaw zręcznościowych, Mikroskop dla dzieci wraz z zestawem preparatów mikroskopowych, Przestrzenny, interaktywny model układu słonecznego, Zestaw klocków z tworzywa do zajęć matematycznych, Tablica wielofunkcyjna do zajęć plastycznych, Metalowy stelaż do suszenia prac plastycznych, Sztaluga do zajęć plastycznych, Teatrzyk dla dzieci- parawan, Zestaw kolorowych, bajkowych pacynek na dłoń dziecka, Zestaw instrumentów perkusyjnych dla dzieci, Zestaw instrumentów muzycznych dla dzieci, Szafka na instrumenty. Słownik uzupełniający: EA02-8 Dla dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.00.00-8, 37.52.10.00-6, 37.52.41.00-8, 37.51.31.00-8, 37.51.30.00-7, 48.52.00.00-9, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesełko szkolne, Stół szkolny (Słownik uzupełniający: EA02-8 Dla dzieci), Zestaw mebli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.15.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu gimnastycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Deskorolka prostokątna, Lina do podciągania, Zawieszenie z zawiesiami (rama do podwieszania sprzętu rehabilitacyjnego), Uprząż do zajęć integracji sensorycznej tzw. helikopter. Słownik uzupełniający: EA02-8 Dla dzieci..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa różnych materiałów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier kserograficzny A4, Papier rysunkowy A3, Brystol biały A3, Brystol kolorowy A3, Farby akwarelowe dla dzieci - zestaw, Farby plakatowe dla dzieci - zestaw, Kredki ołówkowe - zestaw, Kredki-pastele olejne dla dzieci - zestaw, Zestaw pędzli do malowania dla dzieci. Słownik uzupełniający: EA02-8 Dla dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00-2, 37.82.21.00-7, 37.82.10.00-9, 44.81.23.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i RTV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop z oprogramowaniem i pakietem biurowym, Zestaw komputerowy, Radioodtwarzacz CD, Telewizor LCD, Urządzenie wielofunkcyjne, Projektor multimedialny, Tablica interaktywna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.30.00.00-6, 32.32.20.00-6, 48.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych do oznakowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablice, naklejki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.