Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-24
Warszawa: Modernizacja węzła cieplnego dla potrzeb c.o. i c.c.w. oraz instalacji elektrycznych oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynkach WSPRiTS MEDITRANS w Warszawie ul. Poznańska 22/Hoża 56
Numer ogłoszenia: 149612 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SPZOZ w Warszawie, ul. Poznańska 22, 00-685 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5251243, fax 022 5251279.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.meditrans.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja węzła cieplnego dla potrzeb c.o. i c.c.w. oraz instalacji elektrycznych oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynkach WSPRiTS MEDITRANS w Warszawie ul. Poznańska 22/Hoża 56.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja węzła cieplnego dla potrzeb c.o. i c.c.w. oraz instalacji elektrycznych oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynkach WSPRiTS MEDITRANS w Warszawie ul. Poznańska 22/Hoża 56, o wartości o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz.1163).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania, wg obowiązujących przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana poprzez sprawdzenie dokumentów złożonych przez wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (wraz z załącznikami). Miejsce publikacji: Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 606.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29.01.2004r - prawo zamówień publicznych. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 4.aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29.01.2004r - prawo zamówień publicznych. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 5.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczeń o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące upływem terminu składania ofert; 7. Dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: -uprawnienia wykonawcze w zakresie robót budowlanych dla personelu kierowniczego -uprawnienia wykonawcze w zakresie robót sanitarnych dla personelu kierowniczego -uprawnienia wykonawcze w zakresie robót elektrycznych dla personelu kierowniczego; 8. aktualne zaświadczenie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 9. Dokumenty wymienione w rozdziale II SIWZ ust. 1 pkt. 1.6 dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 10. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 2 000 000,00 PLN; 11. wykażą, iż posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1 000 000,00 PLN; 12.w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 13.w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu; 14.wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia (kosztorys ofertowy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.meditrans.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSPRiTS MEDITRANS, ul. Poznańska 22, 00-685 Warszawa, pok. 233.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 10:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, pok 233, II piętro - Budynek Główny w siedzibie Zamawiającego. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 14.09.2007 o godz. 11.00 w sali konferencyjnej w siedzibie Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa żłobka w ramach Programu MALUCH+2022-2029- zadanie realizowane w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
- Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- Adaptacja pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Łaziennej we Wschowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.