eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CelestynówDOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA CENTRALNEGO ZAPASU INTERWENCYJNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-01

POZYCJA 14955

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Celestynów: DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA CENTRALNEGO ZAPASU INTERWENCYJNEGO Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej, do kontaktów: Anna ĆWIEK, ul. Wojska Polskiego, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897906 w. 317, fax 022 7898291, e-mail: wofitm@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka Ministerstwa Obrony Narodowej; Obrona, Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA CENTRALNEGO ZAPASU INTERWENCYJNEGO. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej w Celestynowie, ul. Wojska Polskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Lp. Asortyment Jm. Ilość 1 Cipropol 500mg a 10 tabl. op. 200 2 Loperamid 2mg 30tabl op. 3000 3 Malarone tbl. 250mg+150 mg op. 2000 4 Thermi 75ml żel op. 2000 5 Daktrin puder spray 100g op. 1500 6 NO-SPA tabl. 40mg a 20 tabl. op. 1000 7 Paracetamol tabl. 500mg a 20 tabl. op. 1000 8 Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu opon mózgowych i mózgu FSME op. 1400 9 Szczepionka błonnicza adsorbowana 0,5ml a 5 op. 800 10 Medisan 2000, 1l szt. 300 11 Aspivenin -minaturowa pompka ssąca szt. 2500 12 Igły j.u. 0,5x40 a 100szt. op. 400 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: preparaty dopuszczone do obrotu na terenie RP 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: poniżej 137 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Łączna kwota wadium na wszystkie pozycje zamówienia wynosi 5 420,00 zł. Wysokości wadiów na poszczególne pozycje zamówienia przedstawiają się następująco: poz. 1 - 20 zł poz. 2 - 150 zł poz. 3 - 2650 zł poz. 4 - 140 zł poz. 5 - 300 zł poz. 6 - 50 zł poz. 7 - 30 zł poz. 8 - 530 zł poz. 9 - 160 zł poz. 10 - 130 zł poz. 11 - 1240 zł poz. 12 - 20 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie sporządzone wg wzoru z załącznika nr 2 do SIWZ, 3. Formularz cenowy - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 4. Wypełniony zał. nr 6 - Podwykonawcy - tylko w takim przypadku, jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców, 5. Wymagane prawem dokumenty i certyfikaty (deklaracja zgodności, certyfikat CE). 6. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy(na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. II. Wykonawca zagraniczny 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza Terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III. Wspólny udział wykonawców 1. Dokumenty i oświadczenia wymienione w dziale I ust. 2, 3 i 6 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Dokument pełnomocnictwa z uiszczoną opłatą skarbową wyznaczający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/wofitm/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.03.2007, godzina 12:00, Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej w Celestynowie ul. Wojska Polskiego o5-430 Celestynów budynek sztabu - pokój nr 3.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Cipropol 500mg a 10 tabl. 1) Krótki opis: Cipropol 500mg a 10 tabl. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 200 op. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Loperamid 2mg 30tabl. 1) Krótki opis: Loperamid 2mg 30tabl. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 3000 op. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Malarone tbl. 250mg+150 mg. 1) Krótki opis: Malarone tbl. 250mg+150 mg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 2000 op. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Thermi 75ml żel. 1) Krótki opis: Thermi 75ml żel. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 2000 op. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Daktrin puder spray 100g. 1) Krótki opis: Daktrin puder spray 100g. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1500 op. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: NO-SPA tabl. 40mg a 20 tabl. 1) Krótki opis: NO-SPA tabl. 40mg a 20 tabl. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1000 op. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Paracetamol tabl. 500mg a 20 tabl. 1) Krótki opis: Paracetamol tabl. 500mg a 20 tabl. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1000 op. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu opon mózgowych i mózgu FSME. 1) Krótki opis: Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu opon mózgowych i mózgu FSME. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1400 op. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Szczepionka błonnicza adsorbowana 0,5ml a 5. 1) Krótki opis: Szczepionka błonnicza adsorbowana 0,5ml a 5. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 800 op. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Medisan 2000, 1l. 1) Krótki opis: Medisan 2000, 1l. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 300 op. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Aspivenin -minaturowa pompka ssąca. 1) Krótki opis: Aspivenin -minaturowa pompka ssąca. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 2500 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Igły j.u. 0,5x40 a 100szt. 1) Krótki opis: Igły j.u. 0,5x40 a 100szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 400 op. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.