eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczwyroby betonowe - ZP/D-NO/07/07



Ogłoszenie z dnia 2007-03-01

POZYCJA 14954

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: wyroby betonowe - ZP/D-NO/07/07 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Robót Publicznych, do kontaktów: Hanna Lisowska Bielecka, ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3633470, fax 052 3619151, e-mail: kadry@zrp.bydgoszcz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zrp.bydgoszcz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zakład Robót Publicznych, Hanna Lisowska Bielecka, ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 364 34 70, fax 052 361 91 51, e-mail: sekretariat@zrp.bydgoszcz.pl, www.zrp.bydgoszcz.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Zakład budżetowy Urzędu Miasta Bydgoszczy; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne, Inne:unieszkodliwianie odpadów. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyroby betonowe - ZP/D-NO/07/07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Miasto Bydgoszcz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wyroby betonowe: kostki, obrzeża, krawężniki, płytki chodnikowe i inne dla potrzeb Zakładu Robót Publicznych w Bydgoszczy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b)oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 UPZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP. c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 i 8 UPZP [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], f)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i kontrahentów; b)załączenia dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje); c)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. d)Certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań norm ISO - dokument potwierdzający wdrożony i stosowany w zakładzie system jakości w rozumieniu przepisów o normalizacji, będący dowodem gwarancji jakości dostaw, dokument musi zawierać aktualny termin. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.31.00 - Materiały chodnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe Oryginalny kod CPV: 28.81.42.00 - Produkty betonowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.42.00 - Produkty betonowe Oryginalny kod CPV: 28.81.31.20 - Płyty chodnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.31.20 - Płyty chodnikowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia (bez podatku VAT) jest większa niż 60 000 euro i mniejsza niż 211 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia i zezwolenia oraz koncesje do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. tj. Oferent w okresie ostatnich trzech lat zrealizował lub realizuje dostawy rodzajowo odpowiadające zamówieniu na które składa ofertę, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie; 3)dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia lub wskażą podmiot, który wykona tę część zamówienia; 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające realizację zamówienia; 6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnione przez Wykonawców warunki, o których mowa w ust. 1, na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w § 6. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3.Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 UPZP. 6.Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 3, art. 24 ust. 1 i 2 UPZP i z § 1 ust. 1, pkt. 1, 4, 5 i 6, ust. 2 pkt. 5 i ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 1)w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b)oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 UPZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP. c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 i 8 UPZP [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], f)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i kontrahentów; b)załączenia dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje); c)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. d)Certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań norm ISO - dokument potwierdzający wdrożony i stosowany w zakładzie system jakości w rozumieniu przepisów o normalizacji, będący dowodem gwarancji jakości dostaw, dokument musi zawierać aktualny termin.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrp.bydgoszcz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 10:00, Zakład Robót Publicznych 85-871 Bydgoszcz ul. Smoleńska 43.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.