eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PułtuskRealizacja robót budowlanych - polegających na rozbudowie budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Pułtusku położonego w obszarze zespołu urbanistyczno - architektonicznego miasta Pułtusk przy ul. Nowy Rynek 3 - oraz dostawa wraz z montażem i uruchomieniem platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-28

Pułtusk: Realizacja robót budowlanych - polegających na rozbudowie budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Pułtusku położonego w obszarze zespołu urbanistyczno - architektonicznego miasta Pułtusk przy ul. Nowy Rynek 3 - oraz dostawa wraz z montażem i uruchomieniem platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 149452 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku , ul. Nowy Rynek 3, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6926855, faks 023 6926855.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.pultusk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja robót budowlanych - polegających na rozbudowie budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Pułtusku położonego w obszarze zespołu urbanistyczno - architektonicznego miasta Pułtusk przy ul. Nowy Rynek 3 - oraz dostawa wraz z montażem i uruchomieniem platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane: nadbudowanie na istniejącej jednokondygnacyjnej części budynku dodatkowej powierzchni przeznaczonej pod potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej (CAZ) - tj. komórki organizacyjnej PUP w Pułtusku; wybudowanie odrębnego, trwale oznaczonego, wejścia do CAZ oraz dostosowanie go do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez rozbudowę istniejącego podjazdu dla osób niepełnosprawnych; wybudowanie dodatkowej klatki schodowej, umożliwiającej dostanie się do nabudowanej części Centrum Aktywizacji Zawodowej; wykonanie w ww. częściach budynku instalacji elektrycznej; wykonanie w ww. częściach budynku instalacji c. o.; dostosowanie obecnej Sali Konferencyjnej (SIZ) do świadczenia zgodnie ze standardami usługi pośrednictwa pracy, poprzez wydzielenie - w celu zapewnienia poufności - trzech pomieszczeń; wydzielenie w Sali Operacyjnej Nr 1 - tj. w miejscu wykonywania przez Doradców zawodowych pracy - trzech szklanych boksów przy pomocy aluminiowej konstrukcji; wykonanie elewacji budynku części nadbudowanej oraz części już istniejącej. 2. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych w nowo pobudowanej klatce schodowej Powiatowego Urzędu Pracy w Pułtusku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na realizację robót budowlanych zawiera: projekt budowlano - wykonawczy (załącznik nr 1 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - STWiORB (załącznik nr 2 do SIWZ), przedmiar robót (załącznik nr 3 do SIWZ), a na dostawę wraz z montażem i uruchomieniem platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych załącznik nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.26.23.11-4, 45.26.25.20-2, 45.26.11.00-5, 45.26.12.00-6, 45.42.11.46-9, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.42.11.60-3, 45.44.30.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.31.30.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia - przed upływem terminu składania ofert - wadium w wysokości: dla robót budowlanych - 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), a w przypadku dostawy wraz z montażem i uruchomieniem platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 6 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się: dla robót budowlanych - wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (za roboty odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uważa roboty budowlane polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, w tym prac remontowych elewacji, instalacji elektrycznej i instalacji centralnego ogrzewania; za roboty odpowiadające swoją wartością Zamawiający uważa roboty budowlane za co najmniej 300.000,00 zł brutto), z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, daty odbioru oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; dla dostawy wraz z montażem i uruchomieniem platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych - wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem dostawom wraz z montażem i uruchomieniem platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania, daty odbioru oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa wraz z montażem i uruchomieniem została wykonana należycie i prawidłowo ukończona. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 6 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym tzn. urządzeniami i materiałami. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 6 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w przypadku robót budowlanych - w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej oraz sanitarnej c.o. (w tym kierownik budowy). Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 6 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 6 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (w przypadku robót budowlanych wraz z kosztorysem ofertowym). 2. W przypadku nie dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub odpis poświadczony notarialnie), określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów. 4. Parafowany przez wykonawcę wzór umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia oraz warunków realizacji, w tym np. zmiany technologiczne, materiały zamienne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.pultusk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku 06-100 Pułtusk ul. Nowy Rynek 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 11:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku 06-100 Pułtusk ul. Nowy Rynek 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Pułtusku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych w nowo pobudowanej klatce schodowej Powiatowego Urzędu Pracy w Pułtusku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.