Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-28
Pułtusk: Realizacja robót budowlanych - polegających na rozbudowie budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Pułtusku położonego w obszarze zespołu urbanistyczno - architektonicznego miasta Pułtusk przy ul. Nowy Rynek 3 - oraz dostawa wraz z montażem i uruchomieniem platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 149452 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku , ul. Nowy Rynek 3, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6926855, faks 023 6926855.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.pultusk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja robót budowlanych - polegających na rozbudowie budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Pułtusku położonego w obszarze zespołu urbanistyczno - architektonicznego miasta Pułtusk przy ul. Nowy Rynek 3 - oraz dostawa wraz z montażem i uruchomieniem platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane: nadbudowanie na istniejącej jednokondygnacyjnej części budynku dodatkowej powierzchni przeznaczonej pod potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej (CAZ) - tj. komórki organizacyjnej PUP w Pułtusku; wybudowanie odrębnego, trwale oznaczonego, wejścia do CAZ oraz dostosowanie go do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez rozbudowę istniejącego podjazdu dla osób niepełnosprawnych; wybudowanie dodatkowej klatki schodowej, umożliwiającej dostanie się do nabudowanej części Centrum Aktywizacji Zawodowej; wykonanie w ww. częściach budynku instalacji elektrycznej; wykonanie w ww. częściach budynku instalacji c. o.; dostosowanie obecnej Sali Konferencyjnej (SIZ) do świadczenia zgodnie ze standardami usługi pośrednictwa pracy, poprzez wydzielenie - w celu zapewnienia poufności - trzech pomieszczeń; wydzielenie w Sali Operacyjnej Nr 1 - tj. w miejscu wykonywania przez Doradców zawodowych pracy - trzech szklanych boksów przy pomocy aluminiowej konstrukcji; wykonanie elewacji budynku części nadbudowanej oraz części już istniejącej. 2. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych w nowo pobudowanej klatce schodowej Powiatowego Urzędu Pracy w Pułtusku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na realizację robót budowlanych zawiera: projekt budowlano - wykonawczy (załącznik nr 1 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - STWiORB (załącznik nr 2 do SIWZ), przedmiar robót (załącznik nr 3 do SIWZ), a na dostawę wraz z montażem i uruchomieniem platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych załącznik nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.26.23.11-4, 45.26.25.20-2, 45.26.11.00-5, 45.26.12.00-6, 45.42.11.46-9, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.42.11.60-3, 45.44.30.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.31.30.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia - przed upływem terminu składania ofert - wadium w wysokości: dla robót budowlanych - 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), a w przypadku dostawy wraz z montażem i uruchomieniem platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 6 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się: dla robót budowlanych - wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (za roboty odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uważa roboty budowlane polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, w tym prac remontowych elewacji, instalacji elektrycznej i instalacji centralnego ogrzewania; za roboty odpowiadające swoją wartością Zamawiający uważa roboty budowlane za co najmniej 300.000,00 zł brutto), z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, daty odbioru oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; dla dostawy wraz z montażem i uruchomieniem platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych - wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem dostawom wraz z montażem i uruchomieniem platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania, daty odbioru oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa wraz z montażem i uruchomieniem została wykonana należycie i prawidłowo ukończona. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 6 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym tzn. urządzeniami i materiałami. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 6 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w przypadku robót budowlanych - w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej oraz sanitarnej c.o. (w tym kierownik budowy). Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 6 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 6 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy (w przypadku robót budowlanych wraz z kosztorysem ofertowym). 2. W przypadku nie dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub odpis poświadczony notarialnie), określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów. 4. Parafowany przez wykonawcę wzór umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia oraz warunków realizacji, w tym np. zmiany technologiczne, materiały zamienne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.pultusk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku
06-100 Pułtusk
ul. Nowy Rynek 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 11:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku 06-100 Pułtusk ul. Nowy Rynek 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Pułtusku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych w nowo pobudowanej klatce schodowej Powiatowego Urzędu Pracy w Pułtusku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.30.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUŁTUSKA
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja paliwa gazowego do budynków Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pułtusku
- Dostawy głęboko mrożonych warzyw i produktów mącznych na potrzeby działu żywienia w Domu Pomocy Społecznej "Pod Sosnami" w Pułtusku
więcej: przetargi w Pułtusku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.