Ogłoszenie z dnia 2013-07-23
Koszalin: Konserwacja oświetlenia ulicznego w Koszalinie- zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 149363 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego w Koszalinie- zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach zamówienia uzupełniającego należy wykonać: - wymiana elementów niesprawnych lub uszkodzonych opraw drogowych, parkowych tj.: klosze, stateczniki, kondensatory, zapłonnika, źródła światła, - wymiana słupów oraz uszkodzonych elementów słupów tj.: tabliczki bezpiecznikowe i wkładki topikowe, główki bezpieczników, drzwiczki wnękowe, osłony wnękowe, elementy złączne, uzupełnienie brakujących śrub przy pokrywach, śrub mocujących, dokręcenie elementów luźnych, - czyszczenie kloszy opraw drogowych lub parkowych, - przeglądy elementów sterujących oświetleniem i ich konserwacja lub wymiana, - usuwanie zwarć w liniach i oprawach, - pionowanie pochylonych słupów, - wycinanie gałęzi drzew w obrębie punktu świetlnego (wraz z ich wywózką), - sprawdzanie mocowania kloszy opraw świetlnych, - sprawdzenie i regulacja odpowiedniego konta położenia oprawy drogowej, - obsługa elektryczna zegarów astronomicznych, - naprawa zerwanych linii napowietrznych (wymiana lub sztukowanie), - naprawa uszkodzonych kabli (np. wykonanie mufy kablowej, wymiana uszkodzonych kabli), - wymiana uszkodzonych słupów, wysięgników, fundamentów - demontaż wyeksploatowanych słupów, opraw, itp. - wymiana zużytych, niesprawnych i zdewastowanych opraw na nowe, - malowanie słupów, wnęki słupów, wysięgników, - naprawa Szafek Oświetleniowych - usuwanie skutków kolizji drogowych w wyniku, których następuje uszkodzenie latarni oświetleniowych - i innych prac związanych z prawidłowymi i bezpiecznym utrzymaniem sieci oświetlenia ulicznego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENERGA - Oświetlenie Sp. z o.o., ul. Rzemieślnicza 17/19, 81-855 Sopot, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65040,66
Oferta z najniższą ceną: 65040,66 / Oferta z najwyższą ceną: 65040,66
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia z wolnej ręki udziela się na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z poźn. zmianami) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. W ramach zamówienia uzupełniającego należy wykonać: - wymiana elementów niesprawnych lub uszkodzonych opraw drogowych, parkowych tj.: klosze, stateczniki, kondensatory, zapłonnika, źródła światła, - wymiana słupów oraz uszkodzonych elementów słupów tj.: tabliczki bezpiecznikowe i wkładki topikowe, główki bezpieczników, drzwiczki wnękowe, osłony wnękowe, elementy złączne, uzupełnienie brakujących śrub przy pokrywach, śrub mocujących, dokręcenie elementów luźnych, - czyszczenie kloszy opraw drogowych lub parkowych, - przeglądy elementów sterujących oświetleniem i ich konserwacja lub wymiana, - usuwanie zwarć w liniach i oprawach, - pionowanie pochylonych słupów, - wycinanie gałęzi drzew w obrębie punktu świetlnego (wraz z ich wywózką), - sprawdzanie mocowania kloszy opraw świetlnych, - sprawdzenie i regulacja odpowiedniego konta położenia oprawy drogowej, - obsługa elektryczna zegarów astronomicznych, - naprawa zerwanych linii napowietrznych (wymiana lub sztukowanie), - naprawa uszkodzonych kabli (np. wykonanie mufy kablowej, wymiana uszkodzonych kabli), - wymiana uszkodzonych słupów, wysięgników, fundamentów - demontaż wyeksploatowanych słupów, opraw, itp. - wymiana zużytych, niesprawnych i zdewastowanych opraw na nowe, - malowanie słupów, wnęki słupów, wysięgników, - naprawa Szafek Oświetleniowych - usuwanie skutków kolizji drogowych w wyniku, których następuje uszkodzenie latarni oświetleniowych - i innych prac związanych z prawidłowymi i bezpiecznym utrzymaniem sieci oświetlenia ulicznego Roboty elektryczne w/w kwalifikują się do zamówienia uzupełniającego, ponieważ polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju robót przewidzianych w zamówieniu podstawowym, udzielane są w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót elektrycznych i stanowią nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 171 odc. Sikory - Czaplinek
- Urządzenie dróg płytami: Część nr 1: Remont ulicy Kwiatowej w Koszalinie Część nr 2: Remont ulicy Migdałowej w Koszalinie - etap II Część nr 3: Remont ulicy Mirtowej 1-11C w Koszalinie
- Usługa koszenia oraz podkaszania trawników na terenie miasta Koszalina
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu DW 114 w m. Police i m. Trzebież poprzez regulację włazów studni rewizyjnych i wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej.
- Remonty cząstkowe MMA na gorąco na terenie RDW w Białogardzie
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i dozoru mienia w budynkach położonych w Koszalinie przy Alei Monte Cassino 2, ul. Połczyńskiej 24 oraz ul. Kościuszki 7, w okresie 2 lat.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Modernizacja obiektu -Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium oraz wymiana przekładników w stacji transformatorowej w GCE- Etap I
- Budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie dla osób niepełnosprawnych budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2
- Zagospodarowanie zieleni przy budynku biurowym zlokalizowanym na nieruchomości stanowiącej działkę ewidencyjną 35/7 obręb Łagów "Ekologiczny Ogród Edukacyjny"
- Modernizacja dużej sceny Teatru Powszechnego w Radomiu - etap V
- Montaż i wymiana oświetlenia na klatkach schodowych (wymiana oświetlenia na LED): - Śrem ul. Żurawia 10,12,14,16 i 18, - Poznań ul. Smardzewska 16
więcej: Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.