Og³oszenie z dnia 2025-05-26
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Magazyny energii w Gminie Rybno
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA RYBNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148466
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. D³uga 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rybno
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-514
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48468611438
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uzp@gminarybno.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminarybno.com
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Magazyny energii w Gminie Rybno
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6e58e159-2bb3-4a73-88a1-951ffb81a4a1
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00247409
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00011775/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Magazyny energii w gminie Rybno
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027 FEMA.02.03-IP.01-020/24, Priorytet II Fundusze na zielony rozwój Mazowsza, Dzia³anie 2.3 Odnawialne ¼ród³a energii, Typ projektów: Magazyny energii i ciep³a
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://sidaspzp.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sidaspzp.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. rejestruj±c siê bezp³atnie lub w przypadku posiadania konta w portalu, loguj±c siê akceptuje warunki korzystania z portalu, okre¶lone w regulaminie dostêpnym pod adresem: https://sidaspzp.pl/wpcontent/
uploads/2020/07/regulamin-SIDAS-PZP.pdf oraz uznaje go za wi±¿±cy.
2. Szczegó³owa instrukcja obs³ugi portalu Sidas PZP, zawieraj±ca instrukcjê korzystania z portalu przez wykonawcê jest zamieszczona pod adresem https://sidaspzp.pl/wp-content/uploads/2020/07/Madkom_PZP_zamawiaj±cy_1.3.pdf
3. Ka¿dy za³±czany plik zawieraj±cy dokumenty, o¶wiadczenia lub pe³nomocnictwa musi byæ uprzednio opatrzony podpisami kwalifikowanymi przez upowa¿nione osoby reprezentuj±ce odpowiednio wykonawcê, wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia, inny podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy PZP lub wykonawców.
4. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê wys³ania wiadomo¶ci wraz z za³±cznikiem z poziomu zak³adki „Komunikacja”, która prezentowana jest równie¿ w wys³anej wiadomo¶ci.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES. Dodatkowo informuje, ¿e:
1) pliki podpisane przy pomocy podpisu zewnêtrznego XAdES nale¿y za³±czaæ wraz z plikiem podpisu,
2) formularz oferty podpisany przy u¿yciu podpisu zewnêtrznego XAdES nale¿y dodaæ w jeden z poni¿szych sposobów:
a) z poziomu zak³adki „Moja oferta” w miejscu do dodania pliku oferty nale¿y umie¶ciæ plik, który by³ podpisywany, a plik z podpisem nale¿y dodaæ oddzielnie jako za³±cznik,
b) spakowaæ jako plik oferty i plik z podpisem do paczki „zip” i do³±czyæ
z poziomu zak³adki „Moja oferta” w miejscu do dodania pliku oferty.
6. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na portalu, tj.:
1) niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne:
a) dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 Mb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ ram min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub nowsze wersje,
c) zainstalowana przegl±darka internetowa: Firefox ver. 78 i pó¼niejsze, Chrome ver. 83 i pó¼niejsze, Opera ver. 69 i pó¼niejsze,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program do obs³ugi formatów .pdf np. Acrobat Reader,
f) dopuszczalne formaty przes³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB to: png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx,
odt, ods, odp, odf, pdf, zip, rar, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z, eml, msg;
2) informacja odno¶nie kodowania i czasu odbioru danych:
a) plik za³±czony przez wykonawcê na portalu i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiaj±cego, poniewa¿ w systemie wystêpuje jako plik zaszyfrowany,
b) jako czas z³o¿enia oferty przez portal pzp przyjmuje siê moment klikniêcia
w opcjê „Z³ó¿ ofertê”. Czas jest prezentowany w (hh:mm:ss) zgodnie ze stref± czasow± ustawion± na komputerze,
c) czas serwera jest synchronizowany z czasem udostêpnionym przez G³ówny Urz±d Miar.
Szczegó³owo opisano w Rozdziale III SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owo opisano w Rozdziale IV SWZ - Zasady RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owo opisano w Rozdziale IV SWZ - Zasady RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Magazyny energii w Gminie Rybno”, obejmuj±cego dostawê i monta¿ 10 fabrycznie nowych zestawów magazynów energii elektrycznej dla obiektów mieszkalnych oraz 10 zestawów dla budynków u¿yteczno¶ci publicznej zlokalizowanych na terenie gminy Rybno, w województwie mazowieckim, zgodnie z dokumentami stanowi±cymi za³±czniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje s³oneczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
31422000-0 - Zestawy baterii
31440000-2 - Baterie
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31700000-3 - Urz±dzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
31600000-2 - Sprzêt i aparatura elektryczna
31200000-8 - Aparatura do przesy³u i eksploatacji energii elektrycznej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia
44210000-5 - Konstrukcje i czê¶ci konstrukcji
44112110-2 - Czê¶ci wiat
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Us³ugi projektowania systemów zasilania energi± elektryczn±
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na maszyny i urz±dzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który:1. nie podlega wykluczeniu (pkt 5 II rozdzia³u SWZ);
2. spe³nia warunki udzia³u dotycz±ce:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem umowy na kwotê nie mniejsz± ni¿
500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych);
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca wykona³ co najmniej jedn± dostawê polegaj±c± na dostawie i instalacji magazynów energii lub dostawie i monta¿u instalacji fotowoltaicznej o warto¶ci co najmniej 150.000,00 z³, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.
b) dysponuje osobami, które skieruje do wykonania zamówienia, posiadaj±ce
nastêpuj±ce uprawnienia i do¶wiadczenie:
- projektant - 1 osoba, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
- kierownik robót bran¿y elektrycznej - 1 osoba, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ;
- monta¿y¶ci instalacji elektrycznej – minimum 1 osoba posiadaj±c± aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne D i E (uprawnienia SEP do 1kV D+E).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – na druku stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz dostaw, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku 6 do SWZ, zawieraj±cy jedn± dostawê polegaj±c± na dostawie i instalacji magazynów energii lub dostawie i monta¿u instalacji fotowoltaicznej o warto¶ci co najmniej 150.000,00 z³, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa zosta³a wykonana, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy ta dostawa zosta³a wykonana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa zosta³a wykonana, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy.
2. Wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku 7 do SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w pkt. 4.1. ppkt 2) niniejszego rozdzia³u SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia, tj. elementów niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego wraz z potwierdzeniem op³acenia nale¿nej sk³adki.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Szczegó³owo opisano w Rozdziale II SWZ pkt. 6.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany przed up³ywem terminu sk³adania ofert do wniesienia wadium w kwocie: 8 000,00 z³ (s³ownie: osiem tysiêcy z³otych i 00/100).2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±, tj. do dnia 3 lipca 2025 r.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na Bank Spó³dzielczy Sochaczew Oddzia³ w Rybnie nr konta: 14 9283 0006 0034 0135 2000 0030. W tytule przelewu nale¿y wpisaæ tytu³: „Wadium RGK.271.1.2025”. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 4 czerwca 2025 r. do godz. 11:00.
5. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
c) kwotê gwarancji/porêczenia,
d) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
e) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Szczegó³owo opisano w Rozdziale II SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegó³owo opisano w Za³±czniku nr 11 do SWZ - projekt umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-04 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://app.sidaspzp.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-04 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIA£KI NR 180/4 W MIEJSCOWO¦CI S£ABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAÑ: a)Utworzenie ¿³obka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy budynku Centrum Aktywno¶ci Kulturalno-Spo³ecznej w Niebylcu
- Przebudowa istniej±cej kot³owni w ramach budowy nowego ¼ród³a ciep³a w Jab³onnie na terenie dzia³ki nr ew.4/5 obrêb 0005 przy ul. Modliñskiej 105 w Jab³onnie, gm. Jab³onna
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegaj±cych na: Czê¶æ I - Przebudowie ¶ciany frontowej, Czê¶æ II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Dostawa, monta¿ i uruchomienie instalacji przetwarzaj±cej energiê s³oneczn± na energiê elektryczn± dla obiektów Zak³adu Us³ug Komunalnych
- MODERNIZACJA TOALETY Z PRZYSTOSOWANIEM DLA POTRZEB OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH W PS NR 5 W RAMACH PROJEKTU PODNIESIENIE JAKO¦CI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZ¡DOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.