Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Wrocław: Usługa zastępstwa inwestycyjnego dla inwestycji pn. budowa zespołu budynków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu z garażem podziemnym oraz elementami infrastruktury.
Numer ogłoszenia: 149317 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu, ul. Kręta 28, 50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3207051.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zastępstwa inwestycyjnego dla inwestycji pn. budowa zespołu budynków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu z garażem podziemnym oraz elementami infrastruktury..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa zastępstwa inwestycyjnego dla inwestycji pn. budowa zespołu budynków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu z garażem podziemnym oraz elementami infrastruktury. W skład zespołu budynków będą wchodziły obiekty z przeznaczeniem: 1.1. dla jednostki ratowniczo - gaśniczej o powierzchni użytkowej 3200 m 2, składające się z dwóch kondygnacji tj. poziom zero- garaże Pierwsza kondygnacja - pomieszczenia biurowe Druga kondygnacja- pomieszczenia koszarowo- socjalne Wysokość tej części zabudowy max 10 m. 1.2. na biura Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej o powierzchni 2400 m2, w tym garaż podziemny na ok. 40 stanowisk Wysokość tej części obiektu min. 15 m. 2. Do zadań wykonawcy należeć będzie pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy przygotowaniu i realizacji zadania inwestycyjnego pn. budowa zespołu budynków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu z garażem podziemnym oraz elementami infrastruktury przy ul. Robotniczej we Wrocławiu. Opis za pomocą nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 74.20.00.00 -1 Usługi dotyczące architektury, inżynierii budowy i podobne, 74.26.20.00-3 Usługi nadzoru budowlanego, 74.26.40.00-7 Usługi zarządzania budową
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium wymagane 15000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. Nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 P.z.p. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Opis sposobu oceny spełniania warunków. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Za spełniających warunek posiadania niezbędnego do wykonania zamówienia doświadczenia uznani będą Wykonawcy, którzy w okresie 5 lat kalendarzowych przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali lub realizują , co najmniej 2 zamówienia na usługi zastępstwa inwestycyjnego obejmujące, zadania z zakresu zadań określonego w części II SIWZ w zakresie budownictwa ogólnego o wartość robót powyżej 20.000.000,00 zł. objętych zastępstwem inwestycyjnym. Potencjał kadrowy Za spełniających warunek posiadania niezbędnego do wykonania zamówienia doświadczenia uznani będą Wykonawcy, którzy dysponują (na podstawie umowy o pracę, umowy cywilno-prawnej lub innej podstawie ) kluczowymi dla wykonania zamówienia specjalistami, przez których zamawiający rozumie na gruncie ustawy z 7 lipca 1994 Prawo budowlane ( tj Dz.U. z 2006 r Nr 156 poz 1118 ze zm.: ) a) Osobę z uprawnieniami budowlanymi do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej, b) Osobę z uprawnieniami budowlanymi do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, c) Osobę z uprawnieniami budowlanymi do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacje elektryczne, d) Osobę z uprawnieniami budowlanymi do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacje i sieci sanitarne, Specjaliści wymienieni w pkt. 6. 2. lit. b,c,d są wymagani, specjalista wymieniony w pkt. 6. 2. lit a jest pożądany. Odnośnie uprawnień uzyskanych na gruncie poprzednio obowiązujących przepisów zamawiający uzna za wystarczające następujące uprawnienia : w specjalności architektonicznej : Uprawnienia uzyskane w okresie obowiązywania ustawy z 24.10.1974 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 38 poz 229 ze zm ): - nadane na podstawie § 13 ust 1 pkt 1 i § 5 ust 2 Uprawnienia uzyskane w okresie obowiązywania ustawy z 31.01.1961 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 7 poz 46 ze zm ): -nadane na podstawie § 13 ust 1 pkt 1 i § 5 ust 1 lub § 19 ust 1 pkt 1 § 5 ust 1 pkt 2; Uprawnienia uzyskane w okresie obowiązywania rozporządzenia Prezydenta RP z 16.02.1928 r. O prawie budowlanym i zabudowaniu osiedli ( Dz. U. z 1939 r Nr 34 poz 216 ze zm ): - nadane na podstawie art. 361 ust 1 i ust 3, art. 364 ust 1 w specjalności konstrukcyjno-budowlanej: Uprawnienia uzyskane w okresie obowiązywania ustawy z 24.10.1974 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 38 poz 229 ze zm ): - nadane na podstawie § 13 ust 1 pkt 1 i § 5 ust 1 lub 13 ust 1 pkt 2 i § 6 ust 2 albo 13 ust 1 pkt 1 i § 5 ust 2, Uprawnienia uzyskane w okresie obowiązywania ustawy z 31.01.1961 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 7 poz 46 ze zm ): - nadane na podstawie § 19 ust 1 pkt 1 i § 5 ust 1 pkt 2 lub § 19 ust 1 pkt 2 § 6 ust 1 pkt 2 albo § 19 ust 1 pkt 1 i 2 § 11 ust 1 pkt 1 Uprawnienia uzyskane w okresie obowiązywania rozporządzenia Prezydenta RP z 16.02.1928 r. O prawie budowlanym i zabudowaniu osiedli ( Dz. U. z 1939 r Nr 34 poz 216 ze zm ): - nadane na podstawie art. 361 ust 1 i ust 3 lub art. 362 ust 1 albo art. 364 ust 1; w specjalności sieci i instalacje elektryczne : Uprawnienia uzyskane w okresie obowiązywania ustawy z 24.10.1974 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 38 poz 229 ze zm ): - nadane na podstawie § 13 ust 1 pkt 4 lit d i § 5 ust 1; Uprawnienia uzyskane w okresie obowiązywania ustawy z 31.01.1961 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 7 poz 46 ze zm ): - nadane na podstawie § 19 ust 1 pkt 4 i § 9 ust 1 pkt 2 Uprawnienia uzyskane w okresie obowiązywania rozporządzenia Prezydenta RP z 16.02.1928 r. O prawie budowlanym i zabudowaniu osiedli ( Dz. U. z 1939 r Nr 34 poz 216 ze zm ): - nadane na podstawie art. 362 ust 1 , art. 364 ust 1; w specjalności instalacje i sieci sanitarne : Uprawnienia uzyskane w okresie obowiązywania ustawy z 24.10.1974 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 38 poz 229 ze zm ): - nadane na podstawie § 13 ust 1 pkt 4 lit a i § 5 ust 1 lub § 13 ust 1 pkt 4 lit b i § 5 ust 1 albo § 13 ust 1 pkt 4 lit b i § 5 ust 2; Uprawnienia uzyskane w okresie obowiązywania ustawy z 31.01.1961 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 7 poz 46 ze zm ): - nadane na podstawie § 19 ust 1 pkt 3 i § 8 ust 1 pkt 2 lub 19 ust 1 pkt 2 i § 6 ust 1 pkt 2 Uprawnienia uzyskane w okresie obowiązywania rozporządzenia Prezydenta RP z 16.02.1928 r. O prawie budowlanym i zabudowaniu osiedli ( Dz. U. z 1939 r Nr 34 poz 216 ze zm ): - nadane na podstawie art. 363 ust 3 , art. 364 ust 1; UWAGA !!! Osoby, o których wyżej mowa muszą należeć do właściwej Izby samorządu zawodowego w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. - o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów( Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm. ). Wykonawcy ubiegający się wspólnie udzielenie zamówienia ( konsorcja ) warunki muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 6.2.1 i 6.2.2 .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą złożoną na Formularzu Oferty Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 2. Oświadczenie w trybie art. 22 i 24 ustawy P.z.p. - załącznik nr 1 do Oferty. 3. Wykaz osób, którymi Wykonawca będzie się posługiwał do wykonania zamówienia ( Potencjał kadrowy ) - załącznik nr 2 do Oferty. UWAGA !!! Do wykazu, o którym mowa w pkt. 7.3. muszą zostać dołączone dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych o wskazanej w wykazie specjalności oraz przynależność tych osób do właściwej Izby samorządu zawodowego w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. - o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm. 4. Wykaz usług o podobnym charakterze i wartości, o których mowa w pkt 6.2 wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi np. : referencje, listy polecające, itp. ( doświadczenie zawodowe wykonawcy ) - załącznik nr 3 do Oferty. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( nie podleganie wykluczeniu ). 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( nie podleganie wykluczeniu ). UWAGA Od Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki jawnej wymaga się zaświadczenia wystawionego na spółkę nie na poszczególnych wspólników 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( nie podleganie wykluczeniu ). 8. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik 11. Zasady składania dokumentów przez podmioty ubiegające się wspólnie o zamówienie ( konsorcja ): a. Wykonawcy ubiegając się wspólnie o zamówienie ( konsorcja ) zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa umocowującego wskazanego jednego z nich do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. b. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważniona do podpisywania oferty. 12. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 13. Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 14. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 15. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego 50-233 Wrocław ul. Kręta 28.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego 50-233 Wrocław ul. Kręta 28 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli kuchennych do 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Dostawa rękawic jednorazowych diagnostycznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla Wydziału Prewencji KWP we Wrocławiu.
- Dostawa mikrotomu rotacyjnego półautomatycznego wraz z kompatybilną łaźnią wodną
- Remont sanitariatów w Przedszkolu nr 3 przy ul. Nowowiejskiej 80 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Skoszewy Zachód oraz Wschód przy autostradzie A1 woj. łódzkie
- Modernizacja pomieszczeń w budynku OSA dla potrzeb rTWR Modlin
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1500E w miejscowości Pajęczno-Siedlec
- Termomodernizacja Przedszkola Miejskiego nr 20 w Olsztynie przy Al. Piłsudskiego 52A.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania "Rozbudowa Zakładu Karnego w Nysie o pawilon penitencjarny wraz z infrastrukturą - dokończenie budowy"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.