eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszyceBudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Koszyce i Biskupice oraz sieci wodociągowej w miejscowości Jankowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-10

Koszyce: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Koszyce i Biskupice oraz sieci wodociągowej w miejscowości Jankowice
Numer ogłoszenia: 149312 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koszyce , ul. Elżbiety Łokietkówny 14, 32-130 Koszyce, woj. małopolskie, tel. 041 35 14 115, faks 041 35 14 052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszyce.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Koszyce i Biskupice oraz sieci wodociągowej w miejscowości Jankowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie, które będzie realizowane, zostało określone w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacjach projektowych oraz przedmiarach robót - stanowiące załączniki do SIWZ. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne produktu wskazanego z nazwy handlowej.Roboty budowlane obejmować będą: A) Sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Koszyce: Sieć kanalizacji sanitarnej DN 200 mm PVC w systemie grawitacyjnym o całkowitej długości 805 mb, montaż studzienek kanalizacyjnych betonowych DN 1000 mm oraz montaż studzienek kanalizacyjnych systemowych PP DN 600 mm w miejscowości Koszyce ul.Przedmieście i 3 Maja działki ewidencyjne: nr 380/1,375,328,581/1,427,420,418,417,416,415,413,409,408,407,405,404,403,106,105,104,103/1, 101,100,99,98/1,96,95,94,93,92,90,430/1,432/1,433,435/1,436 obręb 5-Koszyce. B)Kanalizację sanitarną w miejscowości Biskupice- kolektor grawitacyjny: Sieć kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym o długości 638 mb wykonanej z rur PVC (lokalizacja w pasie drogowym 546 mb) oraz rur PVC (lokalizacja poza pasem drogowym 92 mb)średnica projektowanej sieci DN 200mm, montaż studzienek kanalizacyjnych betonowych DN 1000mm oraz studzienek rewizyjnych PVC DN 425mm- miejscowość Biskupice działki ewidencyjne nr 147/2,147/3,148/1,514 obręb 1-Biskupice. Zakres obejmuje wykonanie przedmiotowego odcinka sieci od miejsca zlokalizowanego na działce nr 514 (pas drogowy) na wysokości działki nr 129/1 do pompowni ścieków zlokalizowanej na działce nr 147/3. C)Kanalizację sanitarna w miejscowości Biskupice- kolektor ciśnieniowy wraz z przepompownią ścieków: Sieć kanalizacji sanitarnej w systemie ciśnieniowym o długości 640 mb wykonanej z rur PEHD łączonych przez zgrzewanie-średnica projektowanej sieci-DN 90mm. Montaż kompletnej pompowni ścieków P1-1 szt wraz z ogrodzeniem terenu oraz montaż studni rozprężnej betonowej DN 1000mm z niezbędnym wyposażeniem. Działki ewidencyjne nr 147/2,147/3,148/1,514 obręb 1 Biskupice. D)Sieć wodociągową w miejscowości Jankowice: Sieć wodociągowa z rur PEHD łączonych przez zgrzewanie o całkowitej długości 2288 mb w tym rurociąg PE DN 90 mm-417 mb oraz rurociąg PE DN 110 mm-1871 mb. , montaż zasuw odcinających, nadziemnych hydrantów p.poż oraz studni wodomierzowej wraz z wyposażeniem. Działki ewidencyjne nr.41,42,43,189,44,190,45,46,39,184,47,52,183,40,260,205,186,215,141,261,64,53,122,128,126,188 ,214,132/1,212,232,262,146,255,259,54,55 w obrębie 20 wieś Jankowice gmina Koszyce oraz działki nr 270,2 i 275 w miejscowości Kaczkowice obręb 7 w gminie Bejsce. Szczegółowy zakres zadania zawierają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru, przedmiary robót, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwaga: Zadanie nie obejmuje przyłączy. W dokumentacji dla kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biskupice i Łapszów odcinek do realizacji obejmuje tylko część miejscowości Biskupice: rys. nr 13 str 95 projektu architektoniczno-budowlanego i nr 16 str 99 projektu, nr działek jw..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN(słownie: dwadzieścia tysięcy zł)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na załączonym druku- załacznik nr 4 do siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, w tym jedna robota w zakresie budowy wodociągu o wartości minimum 300 tys zł brutto, druga robota w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej metodą grawitacyjną lub tłoczną o wartości minimum 800 tys zł brutto . Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na załączonym druku- załacznik nr 4 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje Kierownikiem budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych (lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na załączonym druku- załacznik nr 4 do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. Uwaga: osoby, które 1 lipca 2011r zarejestrowały swoją firmę przez internet posługując się formularzami Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) nie mają obowiązku przedkładania aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej-załączają wydruk ze strony CEIDG., formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, w przypadku polegania na wiedzy i doswiadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów wykonawca jest zobowiazany udowodnić zamawiającemu iż bedzie dysponował zasobami niezbednymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiajac pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, tj.: -zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: klęski żywiołowe; warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych -wstrzymanie robót przez Zamawiającego; - inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożnością prowadzenia prac -wydłużenie z uwagi na błędy w dokumentacji mające wpływ na realizacje robót W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wyżej wymienionych, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 25.2. Zmiany osobowe: --Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, - Zmiana inspektora nadzoru lub przedstawicieli ze strony Zamawiającego do realizacji umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszyce.gmina.pl (zakładka bip)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Koszycach ul.Elżbiety Łokietkówny 14,32-130 Koszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Koszycach ul.Elżbiety Łokietkówny 14,32-130 Koszyce, sekretariat pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.