eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń żłobka przy ul. Galla Anonima w ramach zadania inwestycyjnego pn.Budowa i wyposażenie Żłobka na Osiedlu Zawiszów w Świdnicy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-27

Świdnica: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń żłobka przy ul. Galla Anonima w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i wyposażenie Żłobka na Osiedlu Zawiszów w Świdnicy.
Numer ogłoszenia: 149090 - 2016; data zamieszczenia: 27.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164621 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń żłobka przy ul. Galla Anonima w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i wyposażenie Żłobka na Osiedlu Zawiszów w Świdnicy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, transport, wniesienie, rozmieszczenie i montaż wyposażenia pomieszczeń żłobka w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i wyposażenie Żłobka na Osiedlu Zawiszów w Świdnicy, obejmująca : 3.1.1. Meble i wyposażenie pozostałe oraz wyposażenie dydaktyczne 3.1.2. Sprzęt komputerowy, RTV i AGD, kuchenne i warsztatowe 3.1.3. Artykuły biurowe i szkolne Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części w załączniku nr 10. 3.2. Oferowane wyposażenie powinno być fabrycznie nowe, wolne od wad, nienoszące śladów uszkodzeń i użytkowania. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone wyposażenie nie spełnia tego wymogu, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości zamówienia, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia wyposażenia wolnego od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 3.3. Wykonawca zagwarantuje transport zamawianego wyposażenia we wskazane przez Zamawiającego miejsce, rozładunek, wniesienie wyposażenia i utylizację opakowań. 3.4. W przypadku wyposażenia i sprzętu wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu. 3.5. Wszystkie oferowane przedmioty muszą posiadać zgodnie z polskim prawem stosowne certyfikaty, atesty i świadectwa dopuszczenia ich do sprzedaży, które Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru. Oferowane produkty nie mogą zawierać szkodliwych dla zdrowia ftalanów. 3.6. Wykonanie zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi spełniać normy PN-EN właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. 3.7. Dostarczone wyposażenie musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 25 marca 2011 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych dotyczących żłobków i klubów dziecięcych (Dz.U. z 2011 r. nr 69; poz. 367). 3.8. Wszystkie nazwy własne użyte w opisie, określające typ produktu lub producenta, nazwy koloru z konkretnego katalogu czy zdjęcia konkretnego produktu zostały podane przykładowo a ich wskazanie ma na celu określenie minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. 3.9. Dopuszcza się materiały i technologie równoważne w stosunku do przywołanych. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, iż oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe niż produkt określony przez Zamawiającego. 3.10. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego. 3.11. Wyposażenie musi odpowiadać normom jakie obowiązują przy wyposażaniu tego typu obiektów. Wyposażenie przeznaczone do sal zajęć powinno być dostosowane do dzieci w wieku od 0 - do 3 lat. 3.12.Szczegółowy wykaz wyposażenia zawiera załącznik nr 1A (meble i wyposażenie pozostałe oraz wyposażenie dydaktyczne), 1B (wyposażenie komputerowe, RTV i AGD), 1C (wyposażenie w artykuły biurowe i szkolne) do niniejszej Specyfikacji. 3.13. Zadanie inwestycyjne pn.: Budowa i wyposażenie Żłobka na Osiedlu Zawiszów w Świdnicy będzie realizowane z finansowym wsparciem z Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch konkurs MALUCH - edycja 2016. W związku z powyższym realizacja i rozliczenie w/w zadań odbywać się będzie z uwzględnieniem warunków umowy o finansowe wsparcie, którą Gmina Miasto Świdnica zawarła z Wojewodą Dolnośląskim. 3.14. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 39100000-3 Meble 39200000-4 Wyposażenie domowe 37500000-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37000000-8 Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe 37800000-6 Wyroby rękodzielnicze i artystyczne 30213100-6 - Komputery przenośne 30232110-8 - Drukarki laserowe 4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 07.12.2016r. Zamawiający nie przewiduje przedłużenia terminów określonych z ust. 4.1. ze względu na warunki umowy o finansowe wsparcie z Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch konkurs MALUCH - edycja 2016..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.20.00.00-4, 37.50.00.00-3, 37.00.00.00-8, 39.16.21.00-7, 37.80.00.00-6, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Meble i wyposażenie pozostałe oraz wyposażenie dydaktyczne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski,, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167131,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135207,12

  • Oferta z najniższą ceną: 135207,12 / Oferta z najwyższą ceną: 293888,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Sprzęt komputerowy, RTV i AGD, kuchenne i warsztatowe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Zuber PHPU ZUBER,, ul. Krakowska 29 C,, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76757,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89836,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78894,50 / Oferta z najwyższą ceną: 89836,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.