eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Ochrona fizyczna osób i mienia oraz utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Tryb. przy ul. Wroniej 65.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-03

Piotrków Trybunalski: Ochrona fizyczna osób i mienia oraz utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Tryb. przy ul. Wroniej 65.
Numer ogłoszenia: 148780 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6496297, fax 044 6499036.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uspiotrkowtryb.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia oraz utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Tryb. przy ul. Wroniej 65..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Usługa fizyczna osób i mienia przez pracowników ochrony wyposażonych w łączność bezprzewodową oraz środki przymusu bezpośredniego. Posterunek dwuzmianowy, jednosoobowy i całodobowy (portiernia przy wejściu głównym do budynku): - godz. 6.00 - 18.00 - jeden licencjonowany i umundurowany pracownik ochrony; - godz. 18.00 - 6.00 - jeden licencjonowany i umundurowany pracownik ochrony. 2. Usługa ochrony Sali Obsługi Podatnika - posterunek jednozmianowy i jednosoobowy (pracownik ochrony licencjonowany i umundurowany): - godz. 7.30 - 16.00 - poniedziałek, środa, czwartek, piątek; - godz. 7.30 - 18.00 - wtorek. 3. Utrzymanie czystości wewnątrz budynku o łącznej powierzchni użytkowej 3.908,38 m2 z zastosowaniem profesjonalnego sprzętu technicznego, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy i wystrój pomieszczeń. Szczegółowy zakres zadań określa SIWZ. 4. Utrzymanie czystości na zewnątrz budynku wraz z parkingami, tj. - zamiatanie, - odśnieżanie, - posypywanie piaskiem, - sianie trawy, - podlewanie zieleni, - koszenie trawy. Powierzchnia do sprzątania obejmuje: trawniki - 3.633,69m2, chodnik przy ul. Wroniej - 828,03m2, plac nieruchomości - 3.132,50m2 (tj. parking przed, obok oraz za budynkiem).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują pracownikami ochrony fizycznej z licencją co najmniej pierwszego stopnia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty o których mowa w pkt. III.2 (informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostrczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu). 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych w przepisach art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny; g) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) Wykonawca składa: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika Nr 1 do oferty, b) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz pracowników ochrony fizycznej, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z informacją na temat posiadanych licencji (wg załącznika nr 2 do oferty) wraz z kserokopiami aktualnych licencji pracowników ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia oraz kserokopiami aktualnych zaświadczeń z przeszkoleń z zakresu bhp i p.poż. e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uspiotrkowtryb.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Piotrkowie Tryb., ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Tryb., II piętro, pok.203..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Piotrkowie Tryb., ul. Wronia 65., 97-300 Piotrków Tryb., IV piętro, pok. 420..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.08.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.