eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › USŁUGI GEODEZYJNE- ETAP I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-23

Brwinów: USŁUGI GEODEZYJNE- ETAP I
Numer ogłoszenia: 14877 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI GEODEZYJNE- ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: Część I. Sporządzenie map do zasiedzenia: Zadanie 1. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 17, oznaczonej jako działka nr ew. 34. Zadanie 2. nieruchomości innych niż wskazana w zadaniu 1. Do każdego opracowania należy dołączyć (zadanie 1 i 2 ): - odbitki w ilości 5 szt., - badania hipoteczne (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dokumentów, na których wpisano lub załączono tytuły własności), - kopię protokołu granicznego, - kopię wykazu zmian gruntowych Maksymalna ilość opracowań dla zadania 2. w okresie obowiązywania umowy - dla 3 działek. Część II. Sporządzenie map do komunalizacji: Zadanie 1. nieruchomości położonej w miejscowości Grudów, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 11/1. Zadanie 2. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 21, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 178/1 część i 192/5, stanowiące ul. Leśnej Polany i ul. Jodłową. Zadanie 3. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 17, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 194/6, stanowiącej ul. Kościuszki. Zadanie 4. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 18, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 34, stanowiącej ul. Stalową. Zadanie 5. dla nieruchomości innych niż wymienione w zadaniach od 1 do 4 . Do każdego opracowania należy dołączyć (zadanie 1-5): - odbitki w ilości 5 szt., - badania hipoteczne (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dokumentów, na których wpisano lub załączono tytuły własności), - kopię protokołu granicznego, - kopię wykazu zmian gruntowych. Maksymalna ilość opracowań dla zadania 5 w okresie obowiązywania umowy - dla 5 działek Część III. Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.): Zadanie 1. dla nieruchomości stanowiącej ul. Józefowską w miejscowości Krosna-Wieś, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 96, na odcinku pomiędzy działkami o nr ew. 97 do 103 - 14 hektometrów. Zadanie 2. dla nieruchomości stanowiącej ul. Marianka w miejscowości Krosna-Wieś, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 102 - 8 hektometrów. Zadanie 3. dla nieruchomości stanowiącej ul. Kazimierzowską w miejscowości Owczarnia, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 129/2 - 2 hektometry. Zadanie 4. dla nieruchomości wchodzących w skład ul. Łokietka w miejscowości Owczarnia, stanowiących obecnie, wg ewidencji gruntów, działki nr 77/13, 77/7 i 77/17 (na odcinku pomiędzy działkami nr ew. 77/16 do 41/6) - 3 hektometry. Zadanie 5. dla nieruchomości wchodzących w skład ul. Słonecznej w miejscowości Otrębusy, stanowiących obecnie, wg ewidencji gruntów, działki nr 343/2, 345/11, 353/2, 356/7, 356/8 i 599 - 1 hektometr. Zadanie 6. dla nieruchomości stanowiącej ul. Łosia w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 248/1 - 3 hektometry. Zadanie 7. dla nieruchomości stanowiącej ul. Przejazdową w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów z działki nr 260 - 4 hektometry. Zadanie 8. dla nieruchomości stanowiącej ul. Szczęsną w miejscowości Kanie, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 919 - 1 hektometr. Zadanie 9. dla nieruchomości stanowiących ul. Otrębuską w Brwinowie obr. 18, składającej się obecnie, wg ewidencji gruntów z działek nr 35/2 i 35/1 oraz w Brwinowie obr. 21 składającej się wg ewidencji gruntów z działek nr 108/8, 108/7, 178/1część i 179/1 - 8 hektometrów. Zadanie 10. dla nieruchomości stanowiących ul. Kępińską w Brwinowie obr. 20, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 254/1, na odcinku pomiędzy działkami o nr 1/9 do 86 (ul. Raszyńska) - 5 hektometrów. Zadanie 11. dla nieruchomości stanowiących ul. Lilpopa w Brwinowie obr. 19, obecnie składającej się wg ewidencji gruntów z działek nr 56/4 i 56/5 oraz w Brwinowie obr. 20, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 137/7 - 19 hektometrów. Zadanie 12. dla nieruchomości stanowiących ul. Zamkową w Brwinowie obr. 20, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 230 i w Otrębusach składającej się z części działki nr 137/10 - 1 hektometr. Zadanie 13.dla nieruchomości innych niż wymienione w punktach od 1 do 12. Maksymalna ilość opracowań dla zadania 13 w okresie obowiązywania umowy - 10 (łącznie opracowania obejmować będą maksymalnie 10 hektometrów). Do każdego opracowania należy dołączyć (zadania 1-13): - odbitki w ilości 5 szt. - badania hipoteczne (2 egz. wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od-do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości .W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998r. - kopię protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998r. - wykaz nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów, - wykaz zmian gruntowych. Część IV. Rozgraniczenie nieruchomości, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287ze zm.). Maksymalna ilość opracowań w okresie obowiązywania umowy- 20 działek. Część V. Wyznaczenie punktów granicznych nieruchomości z ewentualnym wykazem zmian gruntowych oraz stabilizacją punktów granicznych prętem metalowym i protokołem okazania granic. Maksymalna ilość opracowań w okresie obowiązywania umowy- 70 punktów. Część VI. Podział nieruchomości (w tym wstępny projekt podziału i sporządzenie mapy z projektowanym podziałem nieruchomości) wraz ze stabilizacją punktów granicznych prętem metalowym Zadanie 1. Podział nieruchomości położonych w miejscowości Kanie, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 401/1, 401/2, 401/3, 402 i 403/4, z przeznaczeniem na ul. Poranną. Zadanie 2. Podział nieruchomości położonych w miejscowości Otrębusy, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 569/2, 569/3, 569/4, 569/5, 570/21, z przeznaczeniem na ul. Poranną, zgodnie ze wstępnym projektem podziału będącym w posiadaniu urzędu. Zadanie 3. Podział nieruchomości położonej w miejscowości Żółwin, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 22/57, z przeznaczeniem na poszerzenie ul. Szkolnej. Zadanie 4. Podział nieruchomości położonej w miejscowości Domaniew, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 132/12, na 5 działek. Zadanie 5. Podział nieruchomości innych niż określone w zadaniach od 1do 4. Maksymalna ilość opracowań dla zadania 5 w okresie obowiązywania umowy - 20 działek. Część VII. Wykonanie wykazu zmian gruntowych wraz ze wskazaniem punktów granicznych z załącznikiem graficznym, dotyczącego użytków wraz z protokołem wyznaczenia granic oraz stabilizacją prętami metalowymi: Maksymalna ilość opracowań w okresie obowiązywania umowy - 14 (łącznie opracowania obejmować będą maksymalnie 14 hektometrów). Część VIII. Wykonanie opracowania w celu doprowadzenia do zgodności zapisów w księdze wieczystej i ewidencji gruntów dla nieruchomości: Zadanie 1. położonych w Brwinowie obr. 6, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 209/1, 209/2 i 209/3, stanowiące ul. Wigusin oraz działki ewidencyjnej nr 195, stanowiącej ul. Skudro. Zadanie 2. położonej w Brwinowie obr. 15, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 14, stanowiąca ul. Wspólną. Zadanie 3. dla nieruchomości innych niż wymienione w pkt. 1 i 2. Maksymalna ilość opracowań dla zadania 3 w okresie obowiązywania umowy - 10 (łącznie opracowania obejmować będą maksymalnie 10 hektometrów). Część IX. Wykonanie opracowania mającego na celu doprowadzenie do uregulowania stanu prawnego nieruchomości położonych w miejscowościach Moszna-Wieś - działki nr ew. 299/89, 299/5, 120/10 i Moszna-Parcela - działka nr 51/19. 2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.). 3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego w każdej części oddzielnie, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Na zamówienia uzupełniające zostanie zawarta odrębna umowa na podstawie art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej3 usługi geodezyjne o podobnym charakterze, których zakres jest zgodny z przedmiotem zamówienia, na który składana jest oferta. Powyższy zapis dotyczy każdej części zamówienia. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2; 2) załącznik nr 3 - wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Za główne usługi Zamawiający uważa zamówienia potwierdzające spełnienie warunku określonego w pkt 1.1.2 SIWZ. a) Dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. b) Zgodnie z § 9 ust.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. o dokumentach, w miejsce poświadczeń Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług - według poprzednio obowiązującego rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2011 r. o dokumentach. c) Jeżeli Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie - załączniku nr 3, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponuje lub będą dysponował co najmniej 1 osobą- posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii określone w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.). 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2; 1) załącznik nr 4 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. UWAGA! Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać : a) kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym (wiedza i doświadczenie), niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonaniu zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do formy uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, nadzór lub inne). Uwaga: Zamawiający rozróżnia uczestnictwo podmiotu od jego udziału w realizacji części zamówienia, z czym wiąże się zakres wymaganych dokumentów od podmiotu trzeciego, zgodnie z treścią przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, którego zapisy wyraźnie odróżniają sytuację polegania na zasobach innych podmiotów (par. 1 ust. 6) od polegania na zasobach innych podmiotów, jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia (par. 3 ust.4). 5) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), na którego zasobach Wykonawca potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 3) zmiany podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawców według postanowień § 8 umowy, 4) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW UL. KOŚCIUSZKI 4A, pokój nr 22, Zespół ds. Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2014 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, ul. GRODZISKA 12, Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzanie map do zasiedzenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I. Sporządzenie map do zasiedzenia: Zadanie 1. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 17, oznaczonej jako działka nr ew. 34. Zadanie 2. nieruchomości innych niż wskazana w zadaniu 1. Do każdego opracowania należy dołączyć (zadanie 1 i 2 ): - odbitki w ilości 5 szt., - badania hipoteczne (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dokumentów, na których wpisano lub załączono tytuły własności), - kopię protokołu granicznego, - kopię wykazu zmian gruntowych Maksymalna ilość opracowań dla zadania 2. w okresie obowiązywania umowy - dla 3 działek. 2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.). 3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzenie map do komunalizacji:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część II. Sporządzenie map do komunalizacji: Zadanie 1. nieruchomości położonej w miejscowości Grudów, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 11/1. Zadanie 2. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 21, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 178/1 część i 192/5, stanowiące ul. Leśnej Polany i ul. Jodłową. Zadanie 3. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 17, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 194/6, stanowiącej ul. Kościuszki. Zadanie 4. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 18, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 34, stanowiącej ul. Stalową. Zadanie 5. dla nieruchomości innych niż wymienione w zadaniach od 1 do 4 . Do każdego opracowania należy dołączyć (zadanie 1-5): - odbitki w ilości 5 szt., - badania hipoteczne (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dokumentów, na których wpisano lub załączono tytuły własności), - kopię protokołu granicznego, - kopię wykazu zmian gruntowych Maksymalna ilość opracowań dla zadania 5 w okresie obowiązywania umowy - dla 5 działek. 2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.). 3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.):.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część III. Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.): Zadanie 1. dla nieruchomości stanowiącej ul. Józefowską w miejscowości Krosna-Wieś, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 96, na odcinku pomiędzy działkami o nr ew. 97 do 103 - 14 hektometrów. Zadanie 2. dla nieruchomości stanowiącej ul. Marianka w miejscowości Krosna-Wieś, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 102 - 8 hektometrów. Zadanie 3. dla nieruchomości stanowiącej ul. Kazimierzowską w miejscowości Owczarnia, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 129/2 - 2 hektometry. Zadanie 4. dla nieruchomości wchodzących w skład ul. Łokietka w miejscowości Owczarnia, stanowiących obecnie, wg ewidencji gruntów, działki nr 77/13, 77/7 i 77/17 (na odcinku pomiędzy działkami nr ew. 77/16 do 41/6) - 3 hektometry. Zadanie 5. dla nieruchomości wchodzących w skład ul. Słonecznej w miejscowości Otrębusy, stanowiących obecnie, wg ewidencji gruntów, działki nr 343/2, 345/11, 353/2, 356/7, 356/8 i 599 - 1 hektometr. Zadanie 6. dla nieruchomości stanowiącej ul. Łosia w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 248/1 - 3 hektometry. Zadanie 7. dla nieruchomości stanowiącej ul. Przejazdową w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów z działki nr 260 - 4 hektometry. Zadanie 8. dla nieruchomości stanowiącej ul. Szczęsną w miejscowości Kanie, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 919 - 1 hektometr. Zadanie 9. dla nieruchomości stanowiących ul. Otrębuską w Brwinowie obr. 18, składającej się obecnie, wg ewidencji gruntów z działek nr 35/2 i 35/1 oraz w Brwinowie obr. 21 składającej się wg ewidencji gruntów z działek nr 108/8, 108/7, 178/1część i 179/1 - 8 hektometrów. Zadanie 10. dla nieruchomości stanowiących ul. Kępińską w Brwinowie obr. 20, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 254/1, na odcinku pomiędzy działkami o nr 1/9 do 86 (ul. Raszyńska) - 5 hektometrów. Zadanie 11. dla nieruchomości stanowiących ul. Lilpopa w Brwinowie obr. 19, obecnie składającej się wg ewidencji gruntów z działek nr 56/4 i 56/5 oraz w Brwinowie obr. 20, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 137/7 - 19 hektometrów. Zadanie 12. dla nieruchomości stanowiących ul. Zamkową w Brwinowie obr. 20, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 230 i w Otrębusach składającej się z części działki nr 137/10 - 1 hektometr. Zadanie 13.dla nieruchomości innych niż wymienione w punktach od 1 do 12. Maksymalna ilość opracowań dla zadania 13 w okresie obowiązywania umowy - 10 (łącznie opracowania obejmować będą maksymalnie 10 hektometrów). Do każdego opracowania należy dołączyć (zadania 1-13): - odbitki w ilości 5 szt. - badania hipoteczne (2 egz. wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od-do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości .W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998r. - kopię protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998r. - wykaz nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów, - wykaz zmian gruntowych. 2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.). 3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozgraniczenie nieruchomości, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287ze zm.)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część IV. Rozgraniczenie nieruchomości, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287ze zm.). Maksymalna ilość opracowań w okresie obowiązywania umowy- 20 działek. 2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.). 3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyznaczenie punktów granicznych nieruchomości z ewentualnym wykazem zmian gruntowych oraz stabilizacją punktów granicznych prętem metalowym i protokołem okazania granic..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część V. Wyznaczenie punktów granicznych nieruchomości z ewentualnym wykazem zmian gruntowych oraz stabilizacją punktów granicznych prętem metalowym i protokołem okazania granic. Maksymalna ilość opracowań w okresie obowiązywania umowy- 70 punktów. 2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.). 3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Podział nieruchomości (w tym wstępny projekt podziału i sporządzenie mapy z projektowanym podziałem nieruchomości) wraz ze stabilizacją punktów granicznych prętem metalowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część VI. Podział nieruchomości (w tym wstępny projekt podziału i sporządzenie mapy z projektowanym podziałem nieruchomości) wraz ze stabilizacją punktów granicznych prętem metalowym Zadanie 1. Podział nieruchomości położonych w miejscowości Kanie, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 401/1, 401/2, 401/3, 402 i 403/4, z przeznaczeniem na ul. Poranną. Zadanie 2. Podział nieruchomości położonych w miejscowości Otrębusy, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 569/2, 569/3, 569/4, 569/5, 570/21, z przeznaczeniem na ul. Poranną, zgodnie ze wstępnym projektem podziału będącym w posiadaniu urzędu. Zadanie 3. Podział nieruchomości położonej w miejscowości Żółwin, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 22/57, z przeznaczeniem na poszerzenie ul. Szkolnej. Zadanie 4. Podział nieruchomości położonej w miejscowości Domaniew, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 132/12, na 5 działek. Zadanie 5. Podział nieruchomości innych niż określone w zadaniach od 1do 4. Maksymalna ilość opracowań dla zadania 5 w okresie obowiązywania umowy - 20 działek. 2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.). 3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie wykazu zmian gruntowych wraz ze wskazaniem punktów granicznych z załącznikiem graficznym, dotyczącego użytków wraz z protokołem wyznaczenia granic oraz stabilizacją prętami metalowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część VII. Wykonanie wykazu zmian gruntowych wraz ze wskazaniem punktów granicznych z załącznikiem graficznym, dotyczącego użytków wraz z protokołem wyznaczenia granic oraz stabilizacją prętami metalowymi: Maksymalna ilość opracowań w okresie obowiązywania umowy - 14 (łącznie opracowania obejmować będą maksymalnie 14 hektometrów). 2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.). 3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie opracowania w celu doprowadzenia do zgodności zapisów w księdze wieczystej i ewidencji gruntów dla nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część VIII. Wykonanie opracowania w celu doprowadzenia do zgodności zapisów w księdze wieczystej i ewidencji gruntów dla nieruchomości: Zadanie 1. położonych w Brwinowie obr. 6, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 209/1, 209/2 i 209/3, stanowiące ul. Wigusin oraz działki ewidencyjnej nr 195, stanowiącej ul. Skudro. Zadanie 2. położonej w Brwinowie obr. 15, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 14, stanowiąca ul. Wspólną. Zadanie 3. dla nieruchomości innych niż wymienione w pkt. 1 i 2. Maksymalna ilość opracowań dla zadania 3 w okresie obowiązywania umowy - 10 (łącznie opracowania obejmować będą maksymalnie 10 hektometrów). 2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.). 3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie opracowania mającego na celu doprowadzenie do uregulowania stanu prawnego nieruchomości położonych w miejscowościach Moszna-Wieś - działki nr ew. 299/89, 299/5, 120/10 i Moszna-Parcela - działka nr 51/19..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część IX. Wykonanie opracowania mającego na celu doprowadzenie do uregulowania stanu prawnego nieruchomości położonych w miejscowościach Moszna-Wieś - działki nr ew. 299/89, 299/5, 120/10 i Moszna-Parcela - działka nr 51/19. 2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.). 3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.