eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › PN 01/10 na dostawę odczynników mikrobiologicznych do systemu zamkniętego Vitek i BactAlert wraz z dzierżawą aparatu do oznaczeń TORC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-22

Wrocław: PN 01/10 na dostawę odczynników mikrobiologicznych do systemu zamkniętego Vitek i BactAlert wraz z dzierżawą aparatu do oznaczeń TORC
Numer ogłoszenia: 14867 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego , ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3261325 w. 128, faks 071 3260622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromkowski.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 01/10 na dostawę odczynników mikrobiologicznych do systemu zamkniętego Vitek i BactAlert wraz z dzierżawą aparatu do oznaczeń TORC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PN 01/10 na dostawę odczynników mikrobiologicznych do systemu zamkniętego Vitek i BactAlert wraz z dzierżawą aparatu do oznaczeń TORC W zakres wykonania zamówienia wchodzi także: montaż, instalacja i uruchomienie urządzenia do oznaczeń TORC w DDL Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu ul. Koszarowa 5 , a także szkolenie obsługi technicznej w zakresie obsługi i konserwacji, potwierdzone certyfikatem oraz podłączenie do istniejącej sieci Szpitala...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00 - Kultury mikrobiologiczne 38.43.40.00 - Analizatory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d)Wykonali minimum dwa zamówienia publiczne w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o zakresie rzeczowym i wartościowym podobnym z przedmiotem zamówienia, których wartość wynosi: 1) zadanie nr 1 - 150 000 PLN 2) zadanie nr 2 - 150 000 PLN 3) zadanie nr 3 - 100 000 PLN e)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia f)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, g)dostarczą, zamontują i podłączą analizator do isniejacej sieci Szpitala, na swój koszt i ryzyko w siedzibie Zamawiającego w Dziale Diagnostyki Laboratoryjnej h)zapewnią ciągłość dostaw i)oferują odczynniki i aparat dopuszczony do obrotu na terenie RP i UE j)oferują aparat i odczynniki spełniające wymagania Zamawiającego k)zagwarantują bezpłatny serwis aparatu w czasie trwania umowy l)czas reakcji serwisu nie przekroczy 48 godzin Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VII. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII. I - OŚWIADCZENIA O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.posiadania wiedzy i doświadczenia; 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej. VII. II - DOKUMENTY 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy- Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.Dokumenty dopuszczające do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. na oferowane odczynniki i aparat (oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności z wymogami zasadniczymi CE, certyfikat IVD, zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych ) 7.Karty charakterystyki w języku polskim dla stosowanych odczynników przy pierwszej dostawie odczynników 8.Pełna instrukcja obsługi analizatora w języku polskim Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 1) W przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz dokumentów z cz. VII. II - DOKUMENTY pkt 4 i 5 -składa dokumenty lub dokument wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczaniem podatków ,opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)w ppunkcie b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego Iub administracji kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 4 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego albo gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców: 1.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcja, spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub spółki cywilnej (w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną). 2.W przypadku złożenia oferty wspólnej, w Formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 3.Wszystkie dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę muszą być podpisane lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 4.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 5. Pełnomocnictwo winno zawierać co najmniej: a) określenie celu gospodarczego, b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c)wskazanie podmiotu upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie (wraz z wymienieniem nazwy i adresu siedziby tych podmiotów) lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. d) pełnomocnictwo musi być podpisane (wystawione) przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa. 6. Pełnomocnictwo winno odpowiadać wymogom prawa polskiego 7. Każdy członków konsorcjum złoży dokumenty pozostałe złoży lider konsorcjum w imieniu konsorcjum. 8.Wykonawcy składający ofertę wspólną: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSS im. J. Gromkowskiego ul. Koszarowa 5; 51-149 Wrocław Sekcja Umów i Zamówień Publicznych bud. J, pokój nr 17, Piętro I...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 09:00, miejsce: WSS im. J. Gromkowskiego ul. Koszarowa 5; 51-149 Wrocław Sekcja Umów i Zamówień Publicznych bud. J, pokój nr 17, Piętro I..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Załącznik nr 4a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 4a - Odczynniki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 38.43.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Załacznik nr 4b.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załacznik nr 4b - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Załacznik nr 4c.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załacznik nr 4c - opis zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 38.43.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.