Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-23
Łódź: Remont elewacji budynku dziekanatu Wydziału Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej PŁ przy ul. Wólczańskiej 215
Numer ogłoszenia: 148638 - 2007; data zamieszczenia: 23.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku dziekanatu Wydziału Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej PŁ przy ul. Wólczańskiej 215.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodnie z dokumentacją projektowo - kosztorysową: - wymiana stolarki okiennej, - remont elewacji, - roboty towarzyszące.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagana jest wpłata wadium w wysokości: 8 000,00 zł ( przy składaniu ofert )..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców przez zamawiającego: 1. o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 - 3 ustawy) 2. wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.04 r. ( Dz. U. nr 19 poz. 177 z póź. zm. ) 3. na wykonane prace wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat 4.wykonawca posiada doświadczenie wykonawcze w zakresie realizowania robót objętych przetargiem udokumentowane wykonaniem co najmniej 2 zamówień o podobnym zakresie robót o cenie brutto min. 200 tysięcy złotych. Roboty te powinny być rozpoczęte nie wcześniej niż 1.07.2002 r. i zakończone do dnia 31.07.2007 r. Do wykazu należy dołączyć protokoły odbioru robót i referencje potwierdzające odpowiednią jakość i terminowość wykonanych robót. O kolejności decydują punkty ustalane wg poniższych zasad: Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnili warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy wykonali najwięcej zamówień określonych w pkt. 4 o wartości zamówienia min. 200 tysięcy PLN. W przypadku uzyskania takiej samej najmniejszej ilości punktów przez większą niż 5 liczbę wykonawców, o przejściu do dalszego etapu postępowania decydować będzie suma wartości zrealizowanych zamówień. Za każde wykonane zamówienie powyżej 2 robót wykonawca otrzymuje 1 punkt. 5. wykonawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę - w pełnym wymiarze - co najmniej 8 osób. Osoby przewidziane przez oferenta na kierownika budowy i kierowników robót niniejszego zamówienia powinny posiadać odpowiednie ( wymagane przez ustawę Prawo Budowlane ) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawców: - odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny, - oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177 z póź. zm. ), - oświadczenie wykonawcy dotyczące osób przewidzianych na kierowników realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem, - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby uprawnień do kierowania robotami wymaganymi przez ustawę Prawo Budowlane wraz z kserokopią zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Materiały dotyczące wniosku: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Materiały dotyczące wniosku: Łódź, ul. Żeromskiego 116, bud. A - 28, pok. nr 3..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Łódź, ul. Żeromskiego 116, bud. A - 28, pok. nr 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Mieście Lubawskim
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 w Świdnicy, położonego przy pl. Św. Małgorzaty 15 w Świdnicy (...).
- Modernizacja i doposażenie placów zabaw oraz dostosowanie kolorystyczne ciągów komunikacyjnych przy 9 przedszkolach z terenu Gminy Ryki tworzącej Miejski Obszar Funkcjonalny Ryk
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 15 w Świdnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





