Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-10
Gdańsk: Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych
i Autostrad Oddział w Gdańsku kompleksowej obsługi prawnej
Numer ogłoszenia: 148588 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku , ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, faks 058 5112405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku kompleksowej obsługi prawnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowej obsługi prawnej na rzecz komórek organizacyjnych Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1 IDW.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1 IDW.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1 IDW.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: I) osoba wykonująca usługę minimalna liczba osób: 4 II) minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie: 1) kwalifikacje a) Osoby wskazane jako : - Personel kluczowy - 2 osoby - muszą mieć uprawnienia radcy prawnego lub adwokata oraz posiadać aktualny wpis odpowiednio na listę radców prawnych lub adwokatów, - Personel pomocniczy - 2 osoby - muszą mieć uprawnienia radcy prawnego lub adwokata lub być aplikantem. Radcy prawni lub adwokaci muszą posiadać aktualny wpis odpowiednio na listę radców prawnych lub adwokatów. b) Wskazane osoby musza wykazywać się znajomością: - Personel Kluczowy - znajomość prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, a także ustawie o gospodarce nieruchomościami, o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz innych uregulowań prawnych w zakresie przygotowania i zarządzania drogami prowadzonych przez zarządcę dróg krajowych lub wojewódzkich poświadczona oświadczeniem Wykonawcy wskazującym na: - prowadzenie spraw administracyjnych lub spornych związanych z przygotowaniem inwestycji, - umiejętność rozwiązywania problemów związanych z gospodarką nieruchomościami, - udział w postępowaniach prowadzonych przez Krajową Izbę Odwoławczą, - sporządzanie opinii prawnych związanych przygotowaniem inwestycji lub zarządzania drogami, - prowadzenia spraw związanych z ochroną pasa drogowego w tym decyzjami administracyjnymi. - Personel Pomocniczy - znajomość prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, a także ustawie o gospodarce nieruchomościami, o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz innych uregulowań prawnych w zakresie przygotowania i zarządzania drogami prowadzonych przez zarządcę dróg krajowych lub wojewódzkich poświadczona oświadczeniem Wykonawcy. 2) doświadczenie (każdej ze wskazanych osób): Personel Kluczowy - minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług prawniczych na rzecz administracji publicznej jako radca prawny lub adwokat lub prawnik na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej w kancelarii radcy prawnego, spółce cywilnej, jawnej, partnerskiej, komandytowej, o których mowa w art. 8 ust. 1 ustawy o radcach prawnych lub kancelarii adwokackiej, zespole adwokackim, spółce cywilnej, jawnej, komandytowej, partnerskiej, o których mowa w art. 4a ust. 1 ustawy o adwokaturze, Personel Pomocniczy - minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług prawniczych związanych z działalnością zarządców dróg publicznych krajowych lub wojewódzkich w zakresie przygotowania realizacji oraz zarządzania i utrzymania dróg stosownie do ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115) jako radca prawny lub adwokat lub prawnik na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej w kancelarii radcy prawnego, spółce cywilnej, jawnej, partnerskiej, komandytowej, o których mowa w art. 8 ust. 1 ustawy o radcach prawnych lub kancelarii adwokackiej, zespole adwokackim, spółce cywilnej, jawnej, komandytowej, partnerskiej, o których mowa w art. 4a ust. 1 ustawy o adwokaturze, i polegających na wykonywaniu następujących czynności: - prowadzenie spraw administracyjnych lub spornych związanych z przygotowaniem inwestycji, - udział w postępowaniach prowadzonych przez Krajową Izbę Odwoławczą, - sporządzanie opinii prawnych związanych z zakresem przygotowaniu inwestycji lub zarządzania drogami, - prowadzenia spraw związanych z ochroną pasa drogowego w tym decyzjami administracyjnymi. Uwaga: doświadczenie o którym mowa w pkt. 7.2.3.b) ppk. II.2. będzie liczone w następujący sposób: jeżeli wskazana osoba wykonywała usługę w tym samym czasie na rzecz różnych Zamawiających to doświadczenie w takim przypadku nie będzie się sumowało.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1 IDW.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie realizacji umowy postanowienia umowy mogą ulec zmianom, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: a) zakresu przedmiotu umowy lub sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zaistnienie warunków faktycznych wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy; b) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; c) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; d) konieczność zmiany osób, o których mowa w § 2 ust. 2; e) zmiany personelu Wykonawcy, zakresu prac powierzonych Podwykonawcom, zmiany Podwykonawców.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział Gdańsk, 80-354 Gdańsk, ul. Subisława 5; Opłata 9,50 zł cena dotyczy wersji wydrukowanej (nr konta 40 1130 1121 0006 5577 7320 0004); SIWZ pobrana ze internet. GDDKiA jest bezpłatna..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, pokój nr 10..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie od dnia 01.07.2012 r. lub od dnia podpisania umowy (jeśli termin ten będzie późniejszy) do dnia 30.06.2014 r. 2. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne-konsorcja) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt 7.2 IDW, Wykonawcy wykazują łącznie. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze jego oferty, a przed podpisaniem umowy, na wezwanie Zamawiającego przedłoży: a) Umowę regulującą współpracę Wykonawców składających wspólną ofertę, w której Wykonawcy wskażą pełnomocnika uprawnionego do kontaktów z Zamawiającym oraz wystawiania dokumentów związanych z płatnościami - w przypadku gdy zostanie uznana za najkorzystniejszą oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b) Kopia zaświadczenia o wpisie do okręgowej rady adwokackiej lub okręgowej izby radów prawnych osób, od których jest to wymagane w pkt. 7.2.3.b) IDW i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inne podmioty w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia tych innych podmiotów). c) Kopię opłaconej polisy (lub innego dokumentu) ubezpieczenia (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, radcę prawnego lub adwokata - w przypadku kiedy poświadczenia za zgodność dokonuje radca prawny lub adwokat, na zasadzie art. 76a Kodeksu Postępowania Administracyjnego wymagane jest przedłożenie pełnomocnictwa wystawionego przez Wykonawcę) potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 50 000 euro (przy zastosowaniu kursu średniego euro ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski po raz pierwszy w roku, w którym umowa ubezpieczenia OC została zawarta). d) Wykaz Podwykonawców, którzy zatrudnieni będą do realizacji niniejszego zamówienia, tj. nazwa (firma) i adres Podwykonawcy oraz zakres wykonywanych przez niego/nich elementów usług - zgodny z pkt 8 Formularza OFERTA złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza wskazanie nazwy (firmy) i adresu Podwykonawcy wraz z zakresem elementów usług przez niego wykonywanych, najpóźniej w terminie 7 przed podjęciem obowiązków Podwykonawcy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych.
- Sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania "Pobiedzisko - modernizacja i przebudowa chodnika"
- Dostawa kuponów podarunkowych (w formie papierowej) dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku - Część II
- Wykonywanie robót remontowych na przewodach kominowych .
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Kliniki Kardiochirurgii UCK.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna w Departamencie Edukacji Urzędu Miejskiego w Elblągu i jednostek podległych Departamentowi Edukacji
- ZP/TP/2025/43 - obsługa prawna
- Doradztwo prawne i podatkowe dla TCUW oraz na rzecz jednostek obsługiwanych przez TCUW, w tym usługi prawnicze w zakresie zastępstwa procesowego w okresie od dnia 1.01.2026 r. do dnia 31.12.2028 r.
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





