eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyca › Świadczenie usług edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I-III w Szkole Podstawowej w Kostrzycy realizowanego w ramach projektu Równe szanse - droga do sukcesu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Mysłakowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Kostrzyca: Świadczenie usług edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I-III w Szkole Podstawowej w Kostrzycy realizowanego w ramach projektu Równe szanse - droga do sukcesu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Mysłakowice
Numer ogłoszenia: 148567 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. gen. Wł. Sikorskiego w Kostrzycy , ul. Jeleniogórska 37, 58-533 Kostrzyca, woj. dolnośląskie, tel. 75 718 33 07, faks 75 718 32 74.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I-III w Szkole Podstawowej w Kostrzycy realizowanego w ramach projektu Równe szanse - droga do sukcesu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Mysłakowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w Szkole Podstawowej w Kostrzycy realizowanych w ramach projektu pn. Równe szanse - droga do sukcesu; Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mysłakowice współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres, ilość i rodzaj zajęć określają szczegółowe zadania stanowiące poszczególne części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część 1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu.. I sem. 2012/2013; I grupa (6 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 6 uczniów ogółem. Część 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu.. II sem. 2012/2013 II grupa (6 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 6 uczniów ogółem. Część 3. Zajęcia logopedyczne - logopedia I sem. 2012/2013 I grupa (4 osoby) - 30 h, razem 30 godzin dla 4 uczniów ogółem. Część 4. Zajęcia logopedyczne - logopedia I sem. 2012/2013 II grupa (4 osoby) - 15h, II sem. 2012/2013 II grupa (4 osoby) - 15 h, razem 30 godzin dla 4 uczniów ogółem. Część 5. Zajęcia logopedyczne - logopedia II sem. 2012/2013 III grupa ( 3 osoby ) - 30h razem 30 godzin dla 3 uczniów ogółem. Częsć 6. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. I sem. 2012/2013 I grupa (5 osób) - 30 h, II sem. 2012/2013 I grupa (5 osób) - 30 h razem 60 godzin dla 5 uczniów ogółem. Część 7. Zajęcia - koło przyrodnicze I sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 15 h, II sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 15 h. razem 30 godzin dla 8 uczniów ogółem. Część 8. Zajęcia - koło matematyczne. I sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 30 h, II sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 30 h. razem 60 godzin dla 8 uczniów ogółem Część 9. Zajęcia - koło plastyczne. I sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 20 h, II sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 20 h razem 40 godzin dla 8 uczniów ogółem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy przedłożyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz. 400).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.pl Biuletyn Informacji Publicznej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. generała Wł Sikorskiego w Kostrzycy ul. Jeleniogórska 37, 58-533 Mysłakowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2012 godzina 09:45, miejsce: Sekretariat SP Kostrzyca.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I sem. 2012/2013; I grupa (6 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 6 uczniów ogółem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II sem. 2012/2013 II grupa (6 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 6 uczniów ogółem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia logopedyczne - logopedia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I sem. 2012/2013 I grupa (4 osoby) - 30 h, razem 30 godzin dla 4 uczniów ogółem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia logopedyczne - logopedia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I sem. 2012/2013 II grupa (4 osoby) - 15h, II sem. 2012/2013 II grupa (4 osoby) - 15 h, razem 30 godzin dla 4 uczniów ogółem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia logopedyczne - logopedia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II sem. 2012/2013 III grupa ( 3 osoby ) - 30h razem 30 godzin dla 3 uczniów ogółem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I sem. 2012/2013 I grupa (5 osób) - 30 h, II sem. 2012/2013 I grupa (5 osób) - 30 h razem 60 godzin dla 5 uczniów ogółem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia - koło przyrodnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 15 h, II sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 15 h. razem 30 godzin dla 8 uczniów ogółem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia - koło matematyczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 30 h, II sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 30 h. razem 60 godzin dla 8 uczniów ogółem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia - koło plastyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 20 h, II sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 20 h razem 40 godzin dla 8 uczniów ogółem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.