Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-18
Katowice: dostawa materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 148260 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach , ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów promocyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią sukcesywne dostawy materiałów promocyjnych dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach oraz organizacji studenckich SUM i Programu Erasmus+. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 9 pakietów. Pakiet nr 1 - materiały promujące Zestawy: pióro wieczne i długopis wraz z opakowaniem, Zestawy: notes w materiałowym etui z długopisem w pudełku Pakiet nr 2 - materiały promujące Notesy, Torby papierowe, Teczki ofertowe, Teczki na dokumenty, Ulotki reklamowe, Informatory, Zakładki do książek Pakiet nr 3 - materiały promujące Długopisy, Ołówki, Teczki konferencyjne, Zestawy: notes + pióro wieczne, Smycze, Balony, Pamięci USB, Przypinki, Roll-upy, Banery Pakiet nr 4 - materiały promujące Apteczki samochodowe Pakiet nr 5 - materiały promujące T-shirty, Koszulki polo, Bluzy z kapturem, Czapki mikołajowe Pakiet nr 6 - materiały promujące Skrzynie z bakaliami i miodem Pakiet nr 7 - materiały promujące Naprasowanki Pakiet nr 8 - materiały promujące Kubki ceramiczne Pakiet nr 9 - materiały promujące Kalendarze.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji dostaw cząstkowych - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego oraz inne, niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą, np. pożar, zalanie itp. b) poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu dostawy, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. c) aktualizacje rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów; d) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania Stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych. e) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych, korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. f) obniżenie ilości/wielkości, zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. g) w przypadku zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy możliwe jest dokonanie zmian postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. h) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą. i) wydłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania wartości umowy w okresie na jaki umowa została zawarta.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach przy ul. Poniatowskiego 15 (Dział Zamówień Publicznych).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2015 godzina 11:30, miejsce: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, Kancelaria - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa projektorów multimedialnych i ekranów projekcyjnych
- Opracowanie dokumentacji dla budynków przy ul. Markiefki 49 i ul. Nowa 3 wraz z pełnieniem kompleksowego nadzoru autorskiego oraz opracowanie dokumentacji na rozbiórkę budynku przy ul. Markiefki 49
- Wykon.robót w zakres.popr.bezp.ruchu drog.na drodze kraj.nr91w ramach zad.:Poprawa bezpiecz.ruchu drogowego na drodze kraj. nr 91(dawniej nr 1) - zad. nr 1 - przebudowa odcinka Nowa Wieś - Zawada.
- Zapewnienie usług transmisji danych, dostępu do sieci Internet, połączeń głosowych oraz konserwacji central telefonicznych, stacjonarnych aparatów telefonicznych na rzecz KZGM w Katowicach.
- Przebudowa chodnika w ciągu ul. Grottgera w Katowicach
- Zakup ciężkiego kombinezonu pirotechnicznego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w celu realizacji działań popularyzacyjnych w ramach projektu
- Dostawa apaszek promocyjnych z brandem #genWarmiiiMazur.
- Dostawa logowanych gadżetów i materiałów reklamowych, w tym logowanych wyrobów biurowych, logowanych artykułów gospodarstwa domowego, logowanych toreb włókienniczych, maskotek wg wzoru.
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 4 części
- Dostawa materiałów promocyjnych
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.