eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla OIOM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-23

Sandomierz: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla OIOM
Numer ogłoszenia: 148253 - 2007; data zamieszczenia: 23.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8323001 do 5, 8330566, fax 015 8323575.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.sand.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla OIOM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla OIOM: 1.Rurki - Pakiet nr I, 2.Filtr - Pakiet nr II, 3.Maski - Pakiet nr III. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla poszczególnych pakietów zawiera zał. nr 1 do SIWZ. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.17.11.10 - Maski do anestezji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.11.10 - Maski do anestezji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawcę składającego ofertę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Za-mówień Publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz celem uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2)formularz cenowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, w formie tabeli, uwzględ-niający nazwę oferowanego asortymentu, ilość, ceną jednostkową netto i brutto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę oferowanego asortymentu i numer katalogowy, 3)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, 4)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ, 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania w celu podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, w przypadku braku obowiązku posiadania - oświadczenie, 8)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, 9)parafowany projekt umowy, 10)dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.sand.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rurki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rurki intubacyjne bez balona uszczelniającego nr 2,0- szt. 10, 2.Rurki intubacyjne bez balona uszczelniającego nr 2,5,- szt. 20, 3.Rurki intubacyjne bez balona uszczelniającego nr 3,5- szt. 20, 4.Rurki intubacyjne bez balona uszczelniającego nr 4,0- szt. 20, 5.Rurki intubacyjne bez balona uszczelniającego nr 4,5- szt. 20, 6.Rurki intubacyjne bez balona uszczelniającego nr 5,0- szt. 20, 7.Rurki intubacyjne bez balona uszczelniającego nr 5,5- szt. 20, 8.Rurki intubacyjne bez balona uszczelniającego nr 6,0- szt. 20, 9.Rurki intubacyjne bez balona uszczelniającego nr 6,5- szt. 20, 10.Rurki intubacyjne z balonem uszczelniającym nr 5,0 - szt. 100, 11.Rurki intubacyjne z balonem uszczelniającym nr 6,0 - szt. 160, 12.Rurki intubacyjne z balonem uszczelniającym nr 6,5 - szt. 200, 13.Rurki intubacyjne z balonem uszczelniającym nr 7,0 - szt. 1 800, 14.Rurki intubacyjne z balonem uszczelniającym nr 8,0 - sz. 2 200, 15.Rurki intubacyjne z balonem uszczelniającym nr 9,0 - szt. 800, 16.Rurki tracheotomijne z balonem uszczelniającym nr 9,0 - szt. 40, 17.Rurki tracheotomijne z balonem uszczelniającym nr 8,0 - szt. 80, 18.Rurki tracheotomijne z balonem uszczelniającym nr 7,0 - szt. 40, 19.Rurki tracheotomijne z balonem uszczelniającym nr 6,0 - szt. 20, 20.Rurki tracheotomijne z balonem uszczelniającym nr 5,0 - szt. 6, 21.Rurki tracheotomijne z balonem uszczelniającym nr 4,0 - szt. 6, 22.Rurki tracheotomijne z balonem uszczelniającym nr 3,0 - szt. 6, 23.Rurki tracheotomijne z balonem uszczelniającym nr 2,0 - szt. 6, 24.Rurki tracheotomijne z balonem uszczelniającym nr 1,0 - szt. 6, 25.Obwód oddechowy z PCV składający się z 2 rur o laminarnym wnętrzu o długości 150cm pakowane pojedynczo sterylne - szt. 100, 26.Obwód oddechowy z polietylenu składający się z 2 rur o długości 150cm oraz łącznik Y mikrobiologicznie czysty - szt. 100..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Filtr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Filtr antybakteryjny do wkłuć centralnych - szt. 1 000..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Maski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Maski krtaniowe jednorazowego użytku nr 1,0 - szt. 4, 2.Maski krtaniowe jednorazowego użytku nr 2,0 - szt. 6, 3.Maski krtaniowe jednorazowego użytku nr 3,0 - szt. 30, 4.Maski krtaniowe jednorazowego użytku nr 4,0 - szt. 100, 5.Maski krtaniowe jednorazowego użytku nr 5,0 - szt. 100..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.