eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przetarg nieograniczony na dostawę specjalistycznego sprzętu medycznego dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-23

Bytom: Przetarg nieograniczony na dostawę specjalistycznego sprzętu medycznego dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
Numer ogłoszenia: 148161 - 2007; data zamieszczenia: 23.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2, ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, fax 032 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę specjalistycznego sprzętu medycznego dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego określonego przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 22 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia : Pakiet Nr 1 CEWNIKI Pakiet Nr 2 POJEMNIKI DO NEBULIZATORÓW Pakiet Nr 3 ZESTAWY DO TERMOABLACJI Pakiet Nr 4 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU OHIO CARE PLUS Pakiet Nr 5 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA AMELETTE I AMECORE PRODUKCJI AMEDA Pakiet Nr 6 FILTRY DO INKUBATORA TYPU OHMEDA Pakiet Nr 7 OPRZYRZĄDOWANIE DO PULSOKSYMETRU KONTRON Pakiet Nr 8 OPRZYRZĄDOWANIE DO RESPIRATORA SECHRIST Pakiet Nr 9 PRZYRZĄDOWANIE DO RESPIRATORA TYPU STEFAN Pakiet Nr 10 CZUJNIK DO KARDIOMONITORA BIAZET Pakiet Nr 11 OPRZYRZĄDOWANIE DO KARDIOMONITORA SPACELABS Pakiet Nr 12 OPRZYRZĄDOWANIE DO MONITORA NOWAMETRIX CO2 SM0 7100 Pakiet Nr 13 CZUJNIK DO PULSOKSYMETRU NOVAMETRIX Pakiet Nr 14 FILTRY BAKTERYJNE Pakiet Nr 15 OKULARY DO FOTOTERAPII (DO LAMPY FTL PROD. AMEDA) Pakiet Nr 16 KLIPSY ENDOSKOPOWE Pakiet Nr 17 MASKI KRTANIOWE WIELORAZOWEGO UŻYTKU Pakiet Nr 18 POJEMNIKI DO MAMMOTOMU Pakiet Nr 19 USZCZELKI DO LAPAROSKOPII Pakiet Nr 20 ELEKTRODY DO STYMULACJI Pakiet Nr 21 OPRZYRZĄDOWANIE DO ERO-SCAN FIRMY OTICON Pakiet Nr 22 KABEL DO APARATU FIRMY MORTERA

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.20.00 - Inkubatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.20.00 - Inkubatory Oryginalny kod CPV: 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Oryginalny kod CPV: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Oryginalny kod CPV: 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji Oryginalny kod CPV: 18.14.20.00 - Okulary ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.14.20.00 - Okulary ochronne Oryginalny kod CPV: 33.17.11.10 - Maski do anestezji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.11.10 - Maski do anestezji Oryginalny kod CPV: 25.22.22.00 - Pojemniki medyczne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 33.18.22.00 - Urządzenia do stymulacji pracy serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.22.00 - Urządzenia do stymulacji pracy serca Oryginalny kod CPV: 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 22.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: 1) w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 1 412,00 zł. (słownie: jeden tysiąc czterysta dwanaście złotych ), 2) w przypadku złożenia oferty na : -pakiet nr 1 wadium w wysokości 25,00 zł ( słownie : dwadzieścia pięć złoty ), -pakiet nr 2 wadium w wysokości 10,00 zł ( słownie : dziesięć złotych ), -pakiet nr 3 wadium w wysokości 70,00 zł ( słownie : siedemdziesiąt złotych ), -pakiet nr 4 wadium w wysokości 5,00 zł ( słownie : pięć złotych ), -pakiet nr 5 wadium w wysokości 350,00 zł ( słownie : trzysta pięćdziesiąt złotych ), -pakiet nr 6 wadium w wysokości 2,00 zł ( słownie : dwa złote ), -pakiet nr 7 wadium w wysokości 55,00 zł ( słownie : pięćdziesiąt pięć złotych ), -pakiet nr 8 wadium w wysokości 60,00 zł ( słownie : sześćdziesiąt złotych ), -pakiet nr 9 wadium w wysokości 330,00 zł ( słownie : trzysta trzydzieści złotych ), -pakiet nr 10 wadium w wysokości 25,00 zł ( słownie : dwadzieścia pięć złotych ), -pakiet nr 11 wadium w wysokości 50,00 zł ( słownie : pięćdziesiąt złotych ), -pakiet nr 12 wadium w wysokości 170,00 zł ( słownie : sto siedemdziesiąt złotych ), -pakiet nr 13 wadium w wysokości 20,00 zł ( słownie : dwadzieścia złotych ), -pakiet nr 14 wadium w wysokości 10,00 zł ( słownie : dziesięć złotych ), -pakiet nr 15 wadium w wysokości 90,00 zł ( słownie : dziewięćdziesiąt złotych ), -pakiet nr 16 wadium w wysokości 70,00 zł ( słownie : siedemdziesiąt złotych ), -pakiet nr 17 wadium w wysokości 10,00 zł ( słownie : dziesięć złotych ), -pakiet nr 18 wadium w wysokości 20,00 zł ( słownie : dwadzieścia złotych ), -pakiet nr 19 wadium w wysokości 10,00 zł ( słownie : dziesięć złotych ), -pakiet nr 20 wadium w wysokości 15,00 zł ( słownie : piętnaście złotych ), -pakiet nr 21 wadium w wysokości 5,00 zł ( słownie : pięć złotych ), -pakiet nr 22 wadium w wysokości 10,00 zł ( słownie : dziesięć złotych ),.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) . tj.: zrealizowali min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi ( odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ) Zamawiający uzna dostawę wyrobów medycznych ( sprzętu medycznego ), na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty każda, zapewni termin dostawy przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 5 dni - Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej, jak wartość złożonej oferty, zapewnią stałość cen w okresie trwania umowy, - Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ. d)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga : a) Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. b) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a, aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) Aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. d) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt c, aktualne dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga : a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ( Doświadczenie zawodowe ) b) Dokumenty (np. referencje lub protokoły ) poprzednich zamawiających potwierdzające,że dostawy te zostały wykonane należycie 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia będącego załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. Wymagania dodatkowe, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i w zawarciu umowy w spawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku , kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4) W przypadku, kiedy kilku wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć : a) Dokumenty Wymienione w § 18 ust. 1 pkt a - d wystawione indywidualnie dla każdego z wykonawców b) Wspólny formularz ofertowy o którym mowa w § 18 ust. 5 pkt a - c oraz pozostałe załączniki o których mowa w § 18 ust. 2 oraz ust. 3 podpisany przez ustanowionego pełnomocnika c) Zakres uczestnictwa każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną w realizacji zadania,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 , 41-902 Bytom ul Batorego 15, pok. nr 2 - cena formularza 24,40 lub pobrać ze strony internetowej zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiajacego, pok. 15 ( sekretariat ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.10.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu potwierdzenia, iż oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ : a) Wypełnione i podpisane formularze asortymentowo-cenowe wg wzoru stanowiącego załącznik A do SIWZ b) Dokumenty dopuszczające do obrotu ( wpis do rejestru, świadectwo dopuszczenia, pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, CE ) c) W ramach pakietu nr 1 ( cewniki ) sztuki testowe celem potwierdzenia wymaganych parametrów ( dostarczone sztuki testowe winny być opisane).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych typ A z 1 otworem centralnym - Ch 4 do Ch 10 w ilości 2000 szt 2.Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych typ A z 1 otworem centralnym - Ch 16 w ilośxi 750 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - POJEMNIKI DO NEBULIZATORÓW KOMPATYBILNY Z INHALATOREM VOYAGE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki do nebulizatora w ilości 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - ZESTAWY DO TERMOABLACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do termoablacji, jednorazowy, sterylny typu Therma Choice w ilości 3 zestawy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU OHIO CARE PLUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Filtr powietrza rozmiar 17 cm x 32 cm, w ilości 2 sztuki 2.Zasłony okienek typu Irys w ilości 1 opak. a 6 szt. 3.Zaślepki do połączeń rurowych w ilości 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA AMELETTE I AMECORE PRODUKCJI AMEDA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Papier do filtrów powietrza rozmiar 95 x 115 mm w ilości 600 szt. 2.Mata do odprowadnika rozmiar 22 cm x 38 cm w ilości 30 szt. 3.Rękaw węża do inkubatora w ilości 20 szt. 4.Butelki do ssaka w ilości 2 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: .
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - FILTRY DO INKUBATORA TYPU OHMEDA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr powietrza w ilości 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - OPRZYRZĄDOWANIE DO PULSOKSYMETRU KONTRON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska samoprzylepna rozm. 16 w ilości 90 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - OPRZYRZĄDOWANIE DO RESPIRATORA SECHRIST.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Grzejnik ( grzałka ) drenu do zestawu drenów do respiratora Sechrist 900 MR 755 2R w ilości 1 szt. 2.Filtr do nawilżacza - bibułka w ilości 200 opak.a 200 szt. 3.Układ oddechowy wielorazowego użytku z możliwością sterylizacji w ilości 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - OPRZYRZĄDOWANIE DO RESPIRATORA TYPU STEFAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Układ oddechowy wielorazowego urzytku, z możliwością sterylizacji w ilości 1 szt. 2.Układ pacjenta wielorazowego użytku, z możliwością sterylizacji w ilości 1 szt. 3.Butelka do nawilzacza , wielorazowego użytku, z możliwoscią sterylizacji w ilości 1 szt. 4.Filtr do nawilżacza, jednorazowy w ilości 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 - CZUJNIK DO KARDIOMONITORA BIAZET.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik wielorazowego uzytku do saturacji noworodka typu Y, do kardiomonitora BIAZET w ilości 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - OPRZYRZĄDOWANIE DO KARDIOMONITORA SPACELABS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Czujnik wielorazowego użytku do saturacji noworodka typu Y w ilości 1 szt. 2.Kabel pośredniczący do czujnika saturacji w ilości 1 szt. 3.Opaska mocujaca czujnik saturacji w ilości 50 szt. 4.Mankiet do pomiaru ciśnienia u noworodka nr 1 ( od 3 do 6 cm ) w ilości 2 szt. 5.Mankiet do pomiaru ciśnienia u noworodka nr 2 ( od 4 do 8 cm ) w ilości 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 - OPRZYRZĄDOWANIE DO MONITORA NOWAMETRIX CO 2 SMO 7100.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Czujnik saturacji typu klips na palec z kablem połączeniowym, długość 3 m, dla dorosłych i dzieci pow. 20 kg, wielorazowego użytku, typu OXY SNAP w ilości 1 szt. 2.Czujnik pomiaru dwutlenku węgla dla dorosłych w ilości 1 szt. 3.Adapter wielorazowego użytki standardowy dla dorosłych w ilości 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 - CZUJNIK DO PULSOKSYMETRU NOVAMETRIX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik wielorazowego uzytku do saturacji noworodka typu Y, DB, ze złączem współpracującym z pulsoksymetrem NOVAMETRIX ( model 520 A OXYPLETH ) z połączeniem w wersji oxy-snap.w ilości 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 - FILTRY BAKTERYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Filtr bakteryjny powietrza wdychanego , wielokrotnego użytku, do respiratora Bennett-Nellcor typ 700 , złącza 22 mm ISO w ilości 1 szt. 2.Filtr bakteryjny powietrza wydychanego , wielokrotnego użytku, do respiratora Bennett-Nellcor typ 700 , złącza 22 mm ISO w ilości 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 - OKULARY DO FOTOTERAPII (DO LAMPY FTL PROD. AMEDA).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okulary wielorazowego użytku do fototerapii dla noworodka rozmiar mały S z regulacją 20-24 cm średnica osłony oczu 3,5 - 3,8 rozmiar średni M z regulacja 23-34 cm średnica osłony oczu 4,8 - 5,0 rozmiar duży L z egulacją 30-35 cm średnica osłony oczu 5,5 cm - 5,6 cm w ilości 250 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 - KLIPSY ENDOSKOPOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Klipsy endoskopowe, standardowe, jednorazowego użytku, sterylne, ramię klipsa długości 8 mm, kąt zagięcia końcówki ramion 90 stopni, do klipsownicy typu OLYMPUS w ilości 50 szt. 2.Klipsy endoskopowe, standardowe, jednorazowego użytku, sterylne, ramię klipsa długości 6 mm, kąt zagięcia końcówki ramion 135 stopni, do klipsownicy typu OLYMPUS w ilości 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17 - MASKI KRTANIOWE WIELORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska krtaniowa wielorazowego użytku z mankietem niskociśnieniowym, wykanana z termoplastycznego, przeżroczystego PCV, z przewodem łączącym balonik kontrolny, rozmiar 5 w ilości 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18 - POJEMNIKI DO MAMMOTOMU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik do mammotomu ( Bemis Vacuum Canister 1200 CC ) w ilości 1 op.a 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19 - USZCZELKI DO LAPAROSKOPII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Uszczelka zewnętrzna do trokarów o rozm. 5,0 mm w ilości 5 szt. 2.Uszczelka wewnętrzna do trokarów o rozm. 5,0 mm w ilości 5 szt. 3.Uszczelka wewnętrzna do trokarów o rozm.11 mm w ilości 5 szt. 4.Uszczelka zewnętrzna do trokarów o rozm.10 mm w ilkości 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.22.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20 - ELEKTRODY DO STYMULACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do stymulacji zewnętrznej QUICK-COMBO , jednorazowe z mozliwością wykonania RTG, do defibrylatora LIVE PACK w ilości 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21 - OPRZYRZĄDOWANIE DO ERO-SCAN FIRMY OTICON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Końcówka sondy zewnętrznej w ilości 8 szt. 2.Końcówka sondy wewnętrznej w ilości 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 22 - KABEL DO APARATU FIRMY MORTERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kabel typ K-100 do aparatu Mortera, instrument ELI 250 kompatybilny z aparatem w ilości 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.