Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-14
Turek: Dostawa dwóch serwerów dla systemu zarządzania informatyzacją oraz dostawa, instalacja i wdrożenie wraz ze szkoleniami zintegrowanego systemu zarządzania informatyzacją dla Starostwa Powiatowego w Turku
Numer ogłoszenia: 148108 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Tureckiego , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2892360, faks 063 278-83-19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.turek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch serwerów dla systemu zarządzania informatyzacją oraz dostawa, instalacja i wdrożenie wraz ze szkoleniami zintegrowanego systemu zarządzania informatyzacją dla Starostwa Powiatowego w Turku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch serwerów dla systemu zarządzania informatyzacją oraz dostawa, instalacja i wdrożenie wraz ze szkoleniami zintegrowanego systemu zarządzania informatyzacją o funkcjonalności zarządzania sprawami, obiegiem dokumentów i zasobami Starostwa Powiatowego w Turku. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Wdrożenie nowoczesnych usług elektronicznych dla klientów Starostwa Powiatowego w Turku, dofinansowanego przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z budżetu państwa ze środków przeznaczonych na informatyzację państwa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.13.00 - Platformy komputerowe 30.21.14.00 - Konfiguracje komputerowe 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2).1. Zgodnie z art. 22 ust 1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. III.2).2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie III.2)5. b) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie, polegające na wdrożeniu systemu dokumentów, wykonane dla zamawiającego z sektora administracji samorządowej, gdzie łączna liczba użytkowników systemu obiegu dokumentów wynosiła co najmniej 100 osób, a wartość zrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 50 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu, o których mowa w punkcie III.2)6a). c) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie, polegające na dostawie i uruchomieniu Portalu WWW. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu, o których mowa w punkcie III.2)6b). d) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą wiedzę z zakresu metodyki PRINCE2, przynajmniej na poziomie FOUNDATION. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu, o których mowa w punkcieIII.2)7. III.2)3. Sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków: na potwierdzenie spełnienia ww. warunków wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. III.2)5.-III.2)8. III.2)4. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2)5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); III.2)6. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie spełnienie ww. warunku zamawiający żąda dołączenia do oferty: a) przynajmniej jednego dokumentu, potwierdzającego należyte wykonanie dostawy lub usługi wdrożenia systemu obiegu dokumentów, zrealizowanej dla zamawiającego z sektora administracji samorządowej, gdzie łączna liczba użytkowników systemu obiegu dokumentów wynosiła co najmniej 100 osób, a wartość zrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 50 000,00 zł brutto. (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); b) przynajmniej jednego dokumentu, potwierdzającego należyte wykonanie zamówienia polegającego na dostawie i uruchomieniu Portalu WWW. (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); III.2)7. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga, by wykonawca dołączył do wykazu osób przynajmniej jedną osobę posiadającą wiedzę z zakresu metodyki PRINCE2, przynajmniej na poziomie FOUNDATION. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowny certyfikat, przynajmniej na poziomie FOUNDATION. (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); III.2)8. Każdy wykonawca poza ww. dokumentami stosownie do zapisu art. 44 ustawy składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku,
ul. Kaliska 59,
62-700 Turek,
Wydział Rozwoju Społeczno-Gospodarczego, pok. nr 15, Pani Aneta Sochacka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, Punkt Obsługi Interesanta (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Dostawa - sukcesywny zakup paliwa do samochodów, maszyn i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2026 roku: oleju napędowego ON, benzyny bezołowiowej Pb 95, gazu propan-butan LPG w butlach
- " Zakup ambulansu drogowego typu C z wyposażeniem"
- REMONT POMIESZCZEŃ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4
- REMONT LOKALI KOMUNALNYCH POŁOŻONYCH W TURKU
- ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA POTRZEBY SALKI TERAPEUTYCZNEJ W PRZEDSZKOLU NR 4 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków z terenu Gminy Turek"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie elektronicznej subskrypcji systemu uwierzytelniania wieloskładnikowego wraz z usługą wdrożenia na urządzeniach będących w zasobach Zamawiającego
- Dostawa i wdrożenie rozwiązań informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miejska Człuchów"
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania z montażem, instalacją i konfiguracją "Cyberbezpieczny Samorząd" pn. Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Powiecie Górowskim.
- Zakup oprogramowania w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna gmina Stąporków
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Gołdap
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Paszowice
więcej: Platformy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





