eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb OKAiIT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-06

Bydgoszcz: dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb OKAiIT
Numer ogłoszenia: 148093 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb OKAiIT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb OKAiIT.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2, 33.17.11.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (minimum 4 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    do oferty należy dołączyć: dopuszczenia do obrotu na oferowany asortyment wymagane prawem (jeżeli dotyczy); dla potwierdzenia i weryfikacji informacji zawartych w ofercie należy dołączyć materiały informacyjne w postaci katalogów, folderów; oświadczenie o gotowości złożenia do wglądu wskazanej przez Zamawiającego próbki

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Istotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca zaproponuje zastąpienie go nowym produktem o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, b) w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zdoła zakupić przewidzianej ilości asortymentu będącego przedmiotem umowy, ze względów organizacyjnych oraz gdy wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie ilości poszczególnego asortymentu w danej pozycji z tym zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą spowodować zmiany cen poszczególnych pozycji asortymentowych ani też zwiększenia wartości brutto na jaką opiewa umowa

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/133.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: rurki intubacyjne, rurki ustno gardłowe, maski krtaniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zbrojone z mankietem, zbrojone bez mankietu, maska krtaniowa jednorazowa, rurki z mankietem, bez mankietu, rurka ustno gardłowa, rurka z otworem nad balonem do odsysania wydzieliny: rurki z mankietem musza posiadać niskociśnieniowy mankiet z oczkiem Muphy, rurki zbrojone z mankietem musza posiadać min. 2 oznaczenia głębokości oraz zbrojenie na całej długości rurki, rurka z możliwością odsysania musi posiadać rozróżnienie kolorem (odcieniem drenów) - dreny muszą kończyć się w min. 1/3 długości rurki od łącznika, maski krtaniowe: mankiet niskociśnieniowy, wysokoobjętościowy, przezroczysty materiał z możliwością obserwacji rurki, maski z dodatkowym otworem poprawiające efektywność wentylacji oraz szkieletem zapobiegającym efektowi wywijania podczas zakładania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rurka dooskrzelowa prawa i lewa z ostrogą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurka prawa musi posiadać mankiet dooskrzelowy w kształcie litery s, lewe i prawe znacznik RTG na dystalnym końcu rurki nad mankietem oskrzelowym, rurki z kompletem akcesoriów, mankietem niskociśnieniowym, możliwość oceny głębokości, balonik uszczelniający niskociśnieniowy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: rurki tracheostomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: z podwójnym balonem, z mankietem i możliwością odsysania z nadmankietu, zbrojona z mankietem i możliwością odsysania z nadmankietu, bez balonu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: system przeznaczony do mocowania cewników zewnątrzoponowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zbudowany z poduszki piankowej oraz warstwy adhezyjnej, produkt hypoalergiczny, przepuszczający powietrze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zestaw do ZOP ciągłego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w składzie igła cewnik,filtr,koreczek,łacznik do cewnika, strzykawka niskooporowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zestaw do tracheostomii przezskórnej metodą Griggsa, z wielorazowym Peanem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do tracheostomii przezskórnej metodą Griggsa, z wielorazowym Peanem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zestaw do znieczulania połączonego ZOP +PP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igła G17x89mm, G25x110mm, cewnik G19, strzykawka i filtr.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pojemnik z drenem do pobierania próbek z oskrzeli,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sterylny, pojemność max 20ml, łącznik do BAL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: worek do godzinowej zbiórki moczu, z pomiarem ciśnienia śródbrzusznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Elektrody do oksymetru Invos 4100 (dla dorosłych, powyżej 40kg) - kod produktu: SAFB-SMX10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 op. a 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: igła Tuohy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: G17, G18, 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, zmrożony, sterylny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CH-6-20, 70 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dren do kapnografii min. 300cm, do Datexa 73319.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10Ft, 2 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: przyrząd do treningu oddechu Respi Flo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: dren thorax z trokarem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 24-32, 60kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zamknięty system dostępu naczyniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: z silikonową membraną do stosowania w liniach tętniczych, kompatybilny z końcówkami luer-lock, łatwy do utrzymania w czystości i odkażania, aktywacja 450 - 500x, 7 dniowe, przepływ 185ml.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: przyrząd do treningu oddechu Voludyne 5000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: uniwersalny adaptor do dróg oddechowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do połączenia obwodu oddechowego z rurką intubacyjną lub trachei, pozwalający bez rołącznia obwodu oddechowego wykonać procedurę bronchoskopii, rozgałęziony pod kątem 45 st., podwójnie obrotowy, z portem do płukania, z zastawką dwudzielną samouszczelniającą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: elektrody do czasowej stymulacji serca z introducerem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5F,6F,7F /introducer 6F,7F,8F - 20 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: czujniki do monitorowania ciśnienia śródczaszkowego kompatybilne z urządzeniem SMP - 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: implantowane do ukladu komorowego z drenem dokomorowym, wyposażone w śrubę typu bolt; implantowane śródmózgowo, wyposażone w śrubę typu bolt; implantowane podtwardówkowo z zestawem do tunelizacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: maska krtaniowa typu Fast-Trach, do trudnych intubacji, z popychaczem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: od 50-100kg, 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: prowadnica do intubacji, długość stosownie do rozmiaru rurki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4-5mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: zestaw do pomiaru rzutu serca PiCCO składający się z: czujnika RR z czujnikiem temperatury PV2015L 20N 08/Fr18, 2 czujników PV 8215, lini PiCCO PV2022-33.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do pomiaru rzutu serca PiCCO składający się z: czujnika RR z czujnikiem temperatury PV2015L 20N 08/Fr18, 2 czujników PV 8215, lini PiCCO PV2022-33.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Cewnik do tonometrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fr 14-16.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Elektroda BIS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: zamknięty system do pobierania leków z fiolki, bezigłowy, automatycznie wyrównujący ciśnienie wewnątrz fiolki, redukujący powstawanie oparów i wycieków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CH 62/5ml, 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: zestaw do terapi nerkozastępczej CVVHD z filtrem, dializator kapilarny do ostrej hemodializoterapii w ciągłej hemodializie żylno-żylnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła plastykowa typu Mini Spice ao a 100szt kod 5015921.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: zestaw do toalety jamy ustnej:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczotka do mycia zębów, z odsysanem, z zastawką do regulacji siły ssania oraz z gąbką na górnej powierzchni, bezalkoholowy płyn do płukania jamy ustnej (0,05% roztwór chlorku cetylopirydyny) gąbka -aplikator, preparat nawilżający do ust na bazie wody.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: zestaw do znieczulania ZOP:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igła Tuochy z metalowym mandrynem, cewnik zewnątrzoponowy, nieprzezierny dla promini RTG, z trzema otworami bocznymi, dystalnie zamknięty, przyrząd wprowadzający, łącznik zaciskowy, płaski filtr 0,2um, strzykawka LOR 10ml, mozliwość upustu płynu rdzeniowo - mózgowego z punkcji lędźwiowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: przedłużki do bronchoskopu z otworem silikonowym, umożliwiające wprowadzenie w układ oddechowy bronchoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Przyrządu do pompy infuzyjnej typu Infusomat 8700036SP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera jednokanałowy,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sterylny . Rozmiar 16Ga/dł15cm. , z miękką końcówką typu Flexi Tip.W składzie zestawu skalpel, strzykawka 5 ml. oraz heparynizowany port igłowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.