To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-15
Gdańsk: Sukcesywne świadczenie usług druku materiałów poligraficznych wraz z dostawą dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 148030 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36709 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług druku materiałów poligraficznych wraz z dostawą dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : Sukcesywne świadczenie usług druku materiałów poligraficznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wraz z dostawą, zwanych w dalszej części materiałami. Wspólny słownik Zamówień(CPV): 79823000-9. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do oferty. 3.Pod pojęciem sukcesywnej usługi należy rozumieć , dokonywanie zakupu etapami na indywidualne zamówienia spływające z jednostek organizacyjnych Uczelni z zachowaniem dla poszczególnych cząstkowych zamówień terminów ustalonych przez Zamawiającego. 4.Wyceniając złącznik nr 2 (formularz cenowy), Wykonawca winien wziąć pod uwagę złożoność struktury organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego (dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego - www.ug.edu.pl ) i to że zamówienia częściowe mogą spływać z różnych jednostek organizacyjnych UG, różne ilości i różne wersje oraz uwzględnić ich dostawę do Zamawiającego (transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego) 5.Dostawy sukcesywne materiałów mają być realizowane na podstawie zamówień składanych przez jednostki organizacyjne Uczelni, pocztą elektroniczną, lub pisemnie na formularzu zamówienia usług poligraficznych - załącznik nr 8 do SIWZ z wyszczególnionymi pozycjami z tabeli cennika - załącznik nr 2 do SIWZ, ilością, danymi kontaktowymi osoby zamawiającej i jednostki zamawiającej, z przekazaniem Wykonawcy materiałów na płytach CD, DVD. 6.Projekty graficzne zamawianych materiałów przedstawi Zamawiający. 7.Wykonawca potwierdzi e-mailem lub faxem prawidłowość graficzną przygotowanych materiałów, nie później niż w terminie 2 dni roboczych od daty przesłania materiałów do druku, przy czym nie wlicza się dnia w którym wpłynęło zamówienie. 8.Zamówiona dostawa (częściowa) winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty potwierdzenia prawidłowości graficznej przygotowanych materiałów. Wyjątek stanowią dostawy materiałów w postaci broszur (tabela 4 załącznik nr 2 do SIWZ), dostawa winna być zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych, a przy zamówieniu ilości powyżej 2000 szt. istnieje możliwość dostawy w 2 częściach z ostatnią dostawą nie później niż 20 dni roboczych od daty potwierdzenia prawidłowości graficznej przygotowanych materiałów. 9.Jakość druku i pozostałych parametrów ( w szczególności materiałów, np. papieru i kolorów ), czyli jakość poszczególnych etapów pracy Wykonawcy składających się w ostateczności na produkt końcowy musi być zgodna z odpowiednimi normami technicznymi. 10.Wykonawca zagwarantuje także swobodny nadzór nad realizowanymi zamówieniami i możliwość dokonywania uzgodnień na każdym etapie powstawania zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego. 11.Dostarczane materiały pakowane będą w paczki z opisem zawartości na zewnątrz, a opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed zniszczeniem lub obniżeniem jego jakości w czasie transportu. 12.Zamawiający wymaga aby oferowany materiał w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, był taki, jak wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ. 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji części zamówienia do 20% jego łącznej wartości. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EXPOL P.RYBIŃSKI, J.DĄBEK SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"EXPOL P.RYBIŃSKI, J.DĄBEK SPÓŁKA JAWNA"
- EXPOL P. Rybiński, J. Dąbek Spółka Jawna, ul. Brzeska 4, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1403,96
Oferta z najniższą ceną: 1403,96 / Oferta z najwyższą ceną: 1982,77
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie czynności eksploatacyjnych, konserwacyjnych i prowadzenia ruchu urządzeń oświetlenia drogowego zlokalizowanego w ciągu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Gdańsk Rejon w Gdańsku
- "Koszenie roślinności zielnej i tarniny oraz wywóz i utylizacja biomasy w rezerwacie przyrody "Miłachowo".
- Bezpłatne leczenia wolno bytujących kotów w mieście Gdańsku dzielnica Nowy Port objętych projektem Budżetu Obywatelskiego.
- Wykonanie nasadzeń drzew w ciągu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części
- Przeniesienie fragmentu bramy wjazdowej do parku w Dolinie Królewskiej w Gdańsku wraz z jego zabezpieczeniem na czas przeniesienia i odtworzenie nieistniejącej części bramy
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby WIOŚ w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa publikacji książkowej z nadanym numerem ISBN: Wrocław 1945-2016. Znak sprawy: DW.5382.7/1.2024.JW
- Druk i dostawa publikacji książkowej Urządzamy Wrocław na nowo. Rada Miejska Wrocławia 1990-1994 z nadanym numerem ISBN. Znak sprawy: DW.5382.8/1.2024.JW
- Opracowanie oraz druk folderu tematycznego pt. "Wycieczki po Warmii i Mazurach".
- Dodruk publikacji z serii Biblioteka Narodowa Wisława Szymborska "Wybór poezji" dla Wydawnictwa Ossolineum
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Usługa druku wielkoformatowego (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.