Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-02
Żary: Budowa dwóch domów mieszkalnych jednorodzinnych przeznaczonych na potrzeby Domu Dziecka w systemie Rodzinkowym w Żarach przy ul. Pienińskiej w zakresie robót instalacyjnych wewnętrznych, robót dekarskich, robót budowlanych wykończeniowych i przyłączy zewnętrznych.
Numer ogłoszenia: 147935 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żarski, Al. Jana Pawła II 5, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4790600, fax 068 4790601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch domów mieszkalnych jednorodzinnych przeznaczonych na potrzeby Domu Dziecka w systemie Rodzinkowym w Żarach przy ul. Pienińskiej w zakresie robót instalacyjnych wewnętrznych, robót dekarskich, robót budowlanych wykończeniowych i przyłączy zewnętrznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch domów mieszkalnych jednorodzinnych przeznaczonych na potrzeby Domu Dziecka w systemie Rodzinkowym w Żarach przy ul. Pienińskiej w zakresie robót instalacyjnych wewnętrznych, robót dekarskich, robót budowlanych wykończeniowych i przyłączy zewnętrznych. Zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie posadzek z paneli podłogowych wraz z izolacją - 336,16 m2 2. Ułożenie glazury podłogowej - 330,74 m2 3. Podłoża z płyty OSB - 328,24 m2 4. Spalinowe i dymowe kanały z pustaków betonowych 26,96 mb 5. Licowanie ścian płytkami 20x25 - 213,96 m2 6. Okładziny ścian płytami FARMACELL wraz z rusztem z listew - 1150,18 m2 7. Okładziny stropów płytami wraz z konstrukcją rusztu - 491,78 m2 8. Schody drewniane policzkowe dwubiegowe - 2 kpl. 9. Montaż paraizolacji STRATEXAL-90 -842,38 m2 10. Tynki dekoracyjne - 130,66 m2 11. Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną z gruntowaniem - 1305,74 m2 12. Pokrycie dachu dachówką karpiówką wraz z obróbkami, rynnami i rurami spustowymi - 606,72 m2 13. Wykonanie elewacji z tynku mineralnego grubości 3-5 mm wraz farbą gruntową, osadzenie parapetów zewnętrznych - 544,98 m2 14. Okna z PCV z parapetami - 30 szt. 15. Właz dachowy - 2 szt 16. Właz z drabinką na strych - 2 szt 17. Drzwi balkonowe z PCV - 10,44 m2 18. Drzwi wewnętrzne- fabrycznie wykończone - 55,58 m2 19. Drzwi przeciwpożarowe EI-60 - 4,24 m2 20. Drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe zewnętrzne - 4,24 m2 21. Ułożenie kostki brukowej wraz z obrzeżami - 16,54 m2 22. Przyłącze kanalizacyjne z rur fi 160-200 mm - 83.10 mb 23. Studnie rewizyjne z kręgów o śr.1000-1200 mm - 5 szt 24. Przyłącze wody - 72,10 mb 25. Przyłącze energetyczne - 164 mb 26. Wentylacja mechaniczna - 2 kpl 27.Tablice elektryczne - 2 szt 28. Instalacja oświetleniowa - 2 kpl 29. Instalacja uziemiająca i odgromowa - 2 kpl. 30. Instalacja wody zimnej i ciepłej: - rury o średnicy 16 mm - 32 mm - 547,96 mb - baterie umywalkowe - 10 szt - baterie zlewozmywakowe - 2 szt - baterie wannowe - 2 szt - baterie prysznicowe - 4 szt 31. Instalacja solarna 8 kpl 32. Instalacja kanalizacyjna wewnetrzna: - rury 50 mm - 110 mm - 55,90 mb - muszle ustępowe - 8 szt - wanna - 2 szt - brodzik - 4 szt - kabina prysznicowa - 4 szt - zlewozmywak z blach nierdzewnej - 2 szt - umywalki porcelanowe - 8 szt 33. Instalacja gazowa wewnętrzna - 2 kpl 34. Instalacja centralnego ogrzewania - kocioł c.o. - 2 szt - grzejniki stalowe jednopłytowe - 36 szt - rury 16mm- 25 mm - 634,20 mb Przed rozpoczęciem robót budowlanych należy ogrodzić plac budowy . Zamówienie nie obejmuje dwóch budynków gospodarczych i ogrodzenia docelowego działki. Budowa realizowana w technologii KRONOPOL w związku z tym wybrany wykonawca zostanie przeszkolony przez firme Kronopol w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.32.20.00 - 45.32.20.00 Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15000.00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - Wykonawca składający ofertę musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność uprawniającą do wykonania niniejszego zamówienia. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - Wykonawca dysponuje osobami z uprawnieniami kierownika budowy o specjalności ogólnobudowlanej. - Wykonawca wykonał w ostatnich 5 lat co najmniej 1 obiekt budowlany o konstrukcji systemu szkieletowego drewnianego lub drewnopochodnego potwierdzony np. referencjami. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania ( art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 2) Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego przedmiot zamówienia, które podano we wzorze umowy w Rozdziale III niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a. w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi oddzielnie udokumentować że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. w odniesieniu do wymagania postawionego przez Zamawiającego, dotyczącego posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, o których mowa w pkt 1) lit. a., każdy z wykonawców oddzielnie musi wykazać, że spełnia ten warunek. c. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego dotyczących warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, kadrowego, o których mowa w pkt 1) lit. od b. do c., muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki, d. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, e. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. f. wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, g. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika, 4) Każdy z Wykonawców powinien dokonać wizji lokalnej obiektu budowlanego celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac. 5) Wykonawca kalkulując cenę powinien uwzględnić ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 6) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedna ofertę. 7) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. . 8) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia. a. wypełniony formularz ofertowy na załączniku nr 1 b. wypełnione kosztorysy ślepe zamieszczone w rozdziale 4 niniejszej siwz, c. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty, d. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f. uprawnienia kierownika budowy o specjalności ogólnobudowlanej - decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby inżynierów budownictwa. g. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o konstrukcji systemu szkieletowego drewnianego lub drewnopochodnego z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje) załącznik nr 3 do oferty. h. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo , i. parafowany wzór umowy / bez załączników do umowy/, j. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. c-e., oraz oświadczenie wymagane przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przedstawia każdy z tych Wykonawców. k. dowód wniesienia wadium 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt 9 pptk. 1 lit. d -e, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt.2 tiret 1,3 i 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. Pozostałe dokumenty ( pkt. 2 tiret 2 ) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert 3) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 4) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie ) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione Zamawiający wezwie Oferentów, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych warunków udziału w postępowaniu do ich uzupełnienia tylko w przypadku określonym art. 26, ust.3 ustawy pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Zakup i dostawa sprzętu ochrony ludności w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
- "Modernizacja budynku kaplicy na cmentarzu komunalnym przy ul. Szpitalnej w Żarach"
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żarach na rok 2025 i 2026.
- "Sprzedaż i dostawa nowego pojazdu skrzyniowego typu wywrotka -JG/10/2025"
- "Zakup i dostawa urządzenia diagnostyczno-operacyjnego - zestawu laparoskopowego 3D - w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





