To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-21
Rybnik: Wykonanie wycen nieruchomości z podziałem na 2 zadania:
Zadanie 1 - Wykonanie wycen czterech nieruchomości zabudowanych w celu sprzedaży przetargowej,
Zadanie 2 - Wykonanie wycen nieruchomości (72 pozycje) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste i użytkowanie nieruchomości zabudowanych stacjami transformatorowymi.
Numer ogłoszenia: 14772 - 2016; data zamieszczenia: 21.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 324204 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wycen nieruchomości z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1 - Wykonanie wycen czterech nieruchomości zabudowanych w celu sprzedaży przetargowej, Zadanie 2 - Wykonanie wycen nieruchomości (72 pozycje) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste i użytkowanie nieruchomości zabudowanych stacjami transformatorowymi..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen nieruchomości z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1: Wykonanie wycen czterech nieruchomości zabudowanych, w celu sprzedaży przetargowej: a) przy ul. Pod Hałdą, zabudowana budynkami magazynowo-biurowym, warsztatowymi i magazynowym, b) przy ul. Rudzkiej 96, zabudowana budynkiem mieszkalnym, c) przy ul. Orzeszkowej 9, zabudowana budynkiem mieszkalnym, d) przy ul. Prostej 6, zabudowana budynkiem mieszkalnym. Zadanie 2: Wykonanie wycen nieruchomości wg wykazu nr 1 (72 pozycje) według wykazu, w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste i użytkowanie nieruchomości zabudowanych stacjami transformatorowymi. Obowiązkiem Wykonawcy dla zadania 1 i dla zadania 2 jest: - zgromadzenie we własnym zakresie istotnych dokumentów wykorzystanych przy sporządzaniu operatu szacunkowego opisujących stan i przeznaczenie nieruchomości a także dokumentów pozwalających ocenić cechy podobne i wyróżniające nieruchomość szacowaną i nieruchomości przyjęte do porównania, - usuwanie wszelkich nieprawidłowości, udzielanie niezbędnych wyjaśnień i w razie konieczności potwierdzanie aktualności sporządzonego operatu szacunkowego. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie wycen czterech nieruchomości zabudowanych w celu sprzedaży przetargowej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Józefowski - wycena nieruchomości
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Józefowski - wycena nieruchomości
- Paweł Józefowski - wycena nieruchomości, ul. gen. Sowińskiego 17/26, 40-018 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2214,00
Oferta z najniższą ceną: 648,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14900,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie wycen nieruchomości (72 pozycje) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste i użytkowanie nieruchomości zabudowanych stacjami transformatorowymi.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FIRMA CONSULTINGOWO-DORADCZA VALUER S.C. ZESPÓŁ RZECZOZNAWCÓW Barbara Sobik-Molitor, Krzysztof Molitor, ul. Jarzębinowa nr 21, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9475,92
Oferta z najniższą ceną: 9475,92 / Oferta z najwyższą ceną: 34560,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa i wdrożenie w sieci PGG nowych urządzeń Firewall Next Generation (wymiana w miejsce dotychczas eksploatowanych urządzeń PA 3220)
- Zapewnienie ochrony osób i mienia w roku 2026 w obu siedzibach Muzeum im. o. Emila Drobnego w Rybniku: Starym Ratuszu (przy ul. Rynek 18 , a także w Edukatorium Juliusz (przy ul. Klasztornej 11).
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Zakup trzech samochodów towarowo-osobowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony do przewozu pracowników oraz materiałów z podziałem na zadania
- Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze (pielęgnacyjne) oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi
- Modernizacja systemu FUDO poprzez przeniesienie licencji z appliance (klaster FUDO 3000) na serwery wirtualne wraz wzapewnienie wsparcia dla systemu przez okres 12 miesiecy lub dostarczenie i wdrożenie nowego systemu PAM (Privileged Access Management)
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w 2026 roku usług dotyczących szacowania wartości nieruchomości oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w postaci map do celów prawnych w zakresie zadań realizowanych przez WZiON
- Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Grodków i zarządzanie lokalami gminnymi we Wspólnotach Mieszkaniowych
- "Usługi w zakresie wykonywania operatów szacunkowych" - zamówienie zostało podzielone na 5 części
- Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami na 2025 r. i 2026 r.
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa mostu w ciągu DW 163 w km 34+950 w m. Białogard
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





