Og³oszenie z dnia 2011-06-07
Pu³tusk: KURSY W RAMACH PROJEKTU ZADBAJ O KWALIFIKACJE ZAWODOWE
Numer og³oszenia: 147706 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Pu³tusku , ul. Teofila Kwiatkowskiego 19, 06-102 Pu³tusk, woj. mazowieckie, tel. 23 691 99 01, faks 23 691 99 06.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz.pultusk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: KURSY W RAMACH PROJEKTU ZADBAJ O KWALIFIKACJE ZAWODOWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie: Zadanie nr 1: Kursu kwalifikacyjnego dla pielêgniarek - Pielêgniarstwo anestezjologiczne i intensywnej opieki dla 10 uczestniczek i uczestników. Zadanie nr 2: Kursu kwalifikacyjnego dla pielêgniarek - Pielêgniarstwo pediatryczne dla 10 uczestniczek i uczestników. Zadanie nr 3: Kursu kwalifikacyjnego dla pielêgniarek - Pielêgniarstwo epidemiologiczne dla 5 uczestniczek i uczestników. Zadanie nr 4: Kursu kwalifikacyjnego dla pielêgniarek - Pielêgniarstwo ¶rodowiska nauczania i wychowania dla 5 uczestniczek i uczestników. Zadanie nr 5: Kurs Problemy w laktacji dla 10 uczestniczek i uczestników. Zadanie nr 6: Kurs pierwszego stopnia Sterylizacja, mycie i utrzymanie narzêdzi chirurgicznych (dla pracowników medycznych i niemedycznych) dla 10 uczestniczek i uczestników.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.56.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi o¶wiadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi o¶wiadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi o¶wiadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi o¶wiadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi o¶wiadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da do³±czenia do oferty: 1) Za³o¿eñ organizacyjno-programowych, obejmuj±cy czê¶æ teoretyczn± oraz sta¿e (zajêcia praktyczne), wraz z harmonogramem oraz podaniem dok³adnych miejsc, w których bêd± odbywa³y siê szkolenia. Wzór Harmonogramu stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ. 2) Dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca posiada zgodê na organizowanie i prowadzenie szkoleñ/kursów dla pielêgniarek i po³o¿nych wydane przez Centrum Kszta³cenia Podyplomowego Pielêgniarek i Po³o¿nych (CKPPiP) - dotyczy Zadania od 1 do 5. 3) Dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca posiada akredytacjê towarzystw i miêdzynarodowych organizacji medycznych - dotyczy Zadania 6
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia Oferty- za³±cznik nr 1 do SIWZ, który nale¿y sporz±dziæ ¶ci¶le wg wzoru druku za³±czonego przez Zamawiaj±cego. 2. Ka¿dy z Wykonawców zobowi±zany jest do z³o¿enia o¶wiadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ. 3. W celu wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów (w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej na ka¿dej stronie zawieraj±cej tre¶æ za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê): 1) wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ. Do oferty musi zostaæ do³±czone CV wyk³adowców/ trenerów
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych strony dopuszczaj± zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania us³ugi, której konieczno¶æ zaistnia³a wskutek okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o okres wynikaj±cy z tych okoliczno¶ci, 2) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa zwi±zanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) zmiany ilo¶ci osób bior±cych udzia³ w kursie, 4) zmiany warto¶ci przedmiotowej umowy, wynikaj±cej z okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt 2 i 3, proporcjonalnie o zakres tych zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.pultusk.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Pu³tusku
ul. Teofila Kwiatkowskiego 19
06-102 Pu³tusk.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.06.2011 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Pu³tusku ul. Teofila Kwiatkowskiego 19 06-102 Pu³tusk I piêtro, pokój nr 9 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Projekt Zadbaj o kwalifikacje zawodowe jest wspó³finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, Priorytet VIII - Regionalne Kadry Gospodarki, Dzia³anie 8.1 - Rozwój pracowników i przedsiêbiorstw w regionie Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: tak
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Kurs kwalifikacyjny dla pielêgniarek - Pielêgniarstwo anestezjologiczne i intensywnej opieki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kurs kwalifikacyjny dla pielêgniarek - Pielêgniarstwo anestezjologiczne i intensywnej opieki dla 10 uczestniczek i uczestników. Celem kursu jest przygotowanie pielêgniarki podejmuj±cej pracê w jednostkach anestezjologii i intensywnej terapii medycznej do pe³nienia funkcji zawodowych pielêgniarki anestezjologicznej i intensywnej opieki.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.56.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 28.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Kurs kwalifikacyjny dla pielêgniarek - Pielêgniarstwo pediatryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kurs kwalifikacyjny dla pielêgniarek - Pielêgniarstwo pediatryczne dla 10 uczestniczek i uczestników. Celem kursu jest przygotowanie pielêgniarki do rozpoznawania problemów zdrowotnych i psychospo³ecznych dziecka chorego, propagowania zachowañ prozdrowotnych w¶ród dzieci i m³odzie¿y, rozpoznawania stanów nag³ych, zagra¿aj±cych ¿yciu i zdrowiu oraz podejmowaniu dzia³añ ratunkowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.56.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 28.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Kurs kwalifikacyjny dla pielêgniarek - Pielêgniarstwo epidemiologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kurs kwalifikacyjny dla pielêgniarek - Pielêgniarstwo epidemiologiczne dla 5 uczestniczek i uczestników. Celem kszta³cenia jest uzyskanie przez pielêgniarkê, po³o¿n± wiedzy oraz umiejêtno¶ci niezbêdnych do wykonywania zadañ zawodowych w dziedzinie pielêgniarstwa epidemiologicznego..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.56.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 28.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Kurs kwalifikacyjny dla pielêgniarek - Pielêgniarstwo ¶rodowiska nauczania i wychowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Kurs kwalifikacyjny dla pielêgniarek - Pielêgniarstwo ¶rodowiska nauczania i wychowania dla 5 uczestniczek i uczestników. Celem kursu jest przygotowanie pielêgniarki do samodzielnej pracy na stanowisku ¶rodowiskowej pielêgniarki szkolnej..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.56.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 28.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: Kurs Problemy w laktacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kurs Problemy w laktacji dla 10 uczestniczek i uczestników. Celem kursu jest przygotowanie osób, które zamierzaj± prowadziæ profesjonalne poradnictwo laktacyjne na poziomie specjalistycznym i maj± ku temu odpowiednie kwalifikacje zawodowe..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.56.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: Kurs pierwszego stopnia Sterylizacja, mycie i utrzymanie narzêdzi chirurgicznych (dla pracowników medycznych i niemedycznych).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kurs pierwszego stopnia Sterylizacja, mycie i utrzymanie narzêdzi chirurgicznych (dla pracowników medycznych i niemedycznych) dla 10 uczestniczek i uczestników.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.56.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z PU£TUSKA
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddzia³ami Integracyjnymi w Pu³tusku w podziale na 8 czê¶ci
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA I DYSTRYBUCJA PALIWA GAZOWEGO DO BUDYNKÓW MIEJSKIEGO O¦RODKA SPORTU I REKREACJI W PU£TUSKU
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miejskiego w Pu³tusku w roku 2025/2026
wiêcej: przetargi w Pu³tusku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





