Ogłoszenie z dnia 2008-07-02
Ruda Śląska: ZAKUP I DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH Z OPROGRAMOWANIEM, DRUKAREK I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNCYCH DO DRUKAREK DLA POTRZEB PROJEKTU SYSTEMOWEGO RUDA ŚLĄSKA - SZANSĄ DLA WSZYSTKICH W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI 2007-2013 PRIORYTETU VII DZIAŁANIA 7.1. PODDZIAŁANIA 7.1.1.
Numer ogłoszenia: 147694 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Markowej 20, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3440323 w. 301, fax 032 3440302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.rsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH Z OPROGRAMOWANIEM, DRUKAREK I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNCYCH DO DRUKAREK DLA POTRZEB PROJEKTU SYSTEMOWEGO RUDA ŚLĄSKA - SZANSĄ DLA WSZYSTKICH W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI 2007-2013 PRIORYTETU VII DZIAŁANIA 7.1. PODDZIAŁANIA 7.1.1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup zestawów komputerowych - 17 szt. Zakup oprogramowań - 3 szt. zakup drukarek - 6 szt. zakup materiałów eksploatacyjnych - 152 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum dwóch dostaw odpowiadającej rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń . b ) ocena spełnienia warunku wskazanego w pkt 1c nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. c ) w zakresie warunków wskazanych w pkt 1a i 1d ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony przez wykonawcę formularz oferty 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda; a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.rsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej przy ul. Markowej 20 pok. 107.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej, ul. Markowej 20 pok. 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup dla potrzeb Projektu Systemowego Ruda Śląska-szansą dla wszystkich w ramach Programu Operacyjengo Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytetu VII Działania 7.1. Poddziałania 7.1.1.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych ( produktów spożywczych) dla Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 4 w Rudzie Śląskiej
- Usługa cateringu polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 20 im. Marii Konopnickiej Rudzie Śląskiej w roku 2026
- Renaturyzacja zdegradowanej doliny rzeki Bytomki w Rudzie Śląskiej realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj
- zakup samochodu osobowego busa 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Całodobowe dozorowanie nieużytkowanych obiektów po byłej KWK " Wawel" przy ul. Szyb Walenty w Rudzie Śląskiej
- Zakup oraz sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Miejskiego Przedszkola nr 8 w Rudzie Śląskiej - budynek przy ulicy Antoniego Maya 5 i budynek przy ulicy Sobieskiego 49
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup 20 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem urządzeń sieciowych typu switche oraz urządzeń do rejestracji obrazu/drukarki do USG dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla WIŁ-PIB
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa licencji Google Workspace wraz ze wsparciem
- Dostawa, wdrożenie i integracja oprogramowania do podpisu w formie cyfrowej na potrzeby dokumentacji medycznej
- Dostawa i wdrożenie interfejsu komunikacyjnego między systemem AMMS Plus i Centralną e-rejestracją
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





