Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Chrzanów: dostawa materiałów opatrunkowych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Powiatowy w Chrzanowie, do kontaktów: Jolanta Cyganek, ul. Topolowa 16, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6247777, 6247034, fax 032 6239428, 6247032, e-mail: dzp@spch.home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-chrzanow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Szpital Powiatowy; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital Powiatowy - Apteka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: kompresy, opaski, serwety operacyjne, opatrunki, rękawice 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 oraz spełniają wymagania zgodnie z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 7 pakietów, pow. 60 tys.Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3800 pln 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 oraz spełniają wymagania zgodnie z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-chrzanow.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 40 zł płatne w kasie Szpitala lub za pobraniem pocztowym, bezpłatnie ze strony internetowej Szpitala. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.03.2007, godzina 11:00, Szpital Powiatowy - pawilon D - Dział Techniczny (sala konferencyjna).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: pakiet 1. 1) Krótki opis: serwety, kompresy, opaski. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10, 33.14.14.20. 3) Wielkość lub zakres: 14 poz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: pakiet2. 1) Krótki opis: opatrunki, przylepce. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10, 33.14.14.20. 3) Wielkość lub zakres: 8 poz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. ocena techniczna 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: pakiet 3. 1) Krótki opis: opaski, kompresy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10, 33.14.14.20. 3) Wielkość lub zakres: 10 poz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: pakiet 4. 1) Krótki opis: rękawice. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10, 33.14.14.20. 3) Wielkość lub zakres: 3 poz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: pakiet 5. 1) Krótki opis: opatrunki, błony. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10, 33.14.14.20. 3) Wielkość lub zakres: 24 poz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: pakiet 6. 1) Krótki opis: opatrunki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10, 33.14.14.20. 3) Wielkość lub zakres: 13 poz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: pakiet 7. 1) Krótki opis: setony, kompresy, gaza, wata. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10, 33.14.14.20. 3) Wielkość lub zakres: 10 poz,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Remont drogi wewnętrznej ul. Szarotki w Płazie.
- Dostawa gazów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa pasków do glukometrów i glukometrów z systemem pomiaru glukozy dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Remont dachu budynku SR w Chrzanowie przy al. Henryka 23 oraz Sądowej 7 wraz z robotami remontowymi infrastruktury stanowiącej integralną część dachu oraz dachem łącznika komunikac. pomiędzy budynkami
- Dobudowa i rozbudowa budynku H celem utworzenia Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Szpitalu Powiatowym w Chrzanowie (powtórka)
- Dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie (powtórka i uzupełnienie)
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych
- Dostawa rękawic, artykułów medycznych jednorazowego użytku
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, zestawów i odzieży operacyjnej do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do zabiegów laparoskopowych i endoskopowych oraz specjalistycznych materiałów opatrunkowych.
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.