eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na remoncie budynku sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego w Sulechowie przy ul. Żeromskiego 38.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Zielona Góra: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na remoncie budynku sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego w Sulechowie przy ul. Żeromskiego 38.
Numer ogłoszenia: 147533 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527575, fax 068 4527500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na remoncie budynku sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego w Sulechowie przy ul. Żeromskiego 38..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na remoncie budynku sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego w Sulechowie przy ul. Żeromskiego 38. Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków i podlega całkowitej ochronie Wojewódzkiego Konserwatora Zbytków. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie następujących zadań: a) Zadanie nr 1- dach stropodach, b) Zadanie nr 2- wymiana stolarki okiennej i konserwacja drzwiowej zewnętrznej, c) Zadanie nr 3- odnowienie elewacji wraz z robotami towarzyszącymi, d) Zadanie nr 4- roboty w zakresie: instalacji sanitarnej c.o., instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz sieci wodociągowej p.poż, e) Zadanie nr 5- roboty w zakresie: wymiany posadzki w sali gimnastycznej, wentylacji posadzki, montażu podłogi sportowej, adaptacji pomieszczeń dla potrzeb ćwiczeń relaksacyjno- gimnastycznych, wewnętrznych robót malarskich i okładzinowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), Wadium należy wnieść w terminie do dnia 25 lipca 2008r. do godz. 10.00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek Bank PKO BP S.A. I O Zielona Góra nr 27 1020 5402 0000 0902 0027 8978, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie niż pieniężnej, wadium należy złożyć w siedzibie zamawiającego pokój nr 113 (kasa). Nie wniesienie wadium lub wniesienie po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Zwrot wadium przez zamawiającego następuje zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz którzy spełniają następujące warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków stawianych wykonawcom będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia - nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: a) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt. oraz art. 24 pkt. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym - ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, d) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł, e) oświadczenie, że wykonawca zobowiązuje się do odnawiania aktualnie posiadanej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia - stanowiące ZAŁACZNIK NR 10 do SIWZ, f) wykaz wykonanych robót (minimum 1 robota) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i sumą wartości robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia określony w zadaniu nr 1 lub nr 2 lub nr 3 z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania- wzór wykazu stanowi ZAŁĄCZNIK NR 11 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, g) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie jako kierownicy budowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 1994 Nr 89, poz. 414 z późn. zm.) oraz udokumentowaną co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i archeologicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych z dnia 9 czerwca 2004r. (Dz. U. z 2004, Nr 150, poz. 1579)- wzór wykazu stanowi ZAŁĄCZNIK NR 12 do SIWZ, h) oświadczenie wykonawcy lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że wykorzystane materiały odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, i) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Oświadczenia należy złożyć w formie oryginału podpisanego przez wykonawcę. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum firm) w/w dokumenty składa każdy z wykonawców oddzielnie. Ponadto od wykonawców występujących wspólnie wymagana jest prawidłowo sporządzona umowa (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, pokój 226.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, Biuro Obsługi Klienta (parter, pokój nr 2).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.