eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraAktualizacja koncepcji i rozbudowa Platformy "Generacja-L" do wersji 2.0



Ogłoszenie z dnia 2025-10-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Aktualizacja koncepcji i rozbudowa Platformy „Generacja-L” do wersji 2.0

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001374091

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fryderyka Chopina 15A

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-031

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@odn.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odn.zgora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aktualizacja koncepcji i rozbudowa Platformy „Generacja-L” do wersji 2.0

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ac4c1a2-dfc9-4ca1-b0fc-c7b71c8fac9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00187442/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Aktualizacja wykonania informatycznego koncepcji platformy "Generacja-L"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) ze środków Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility– RRF) w ramach projektu pt. „Umiejętności tworzą możliwości” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ac4c1a2-dfc9-4ca1-b0fc-c7b71c8fac9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
18. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
19. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
pwr.przetargi@gmail.com (nie dotyczy składania ofert).
20. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej.
21. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż określony w SWZ.
22. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o
zamówieniu lub dokumentów zamówienia, jej treść będzie udokumentowana.
23. Język polski jest obowiązujący w toku całego postępowania przetargowego i realizacji umowy.
24. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji
elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344.).
25. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie określa:
1) sposób sporządzania oraz sposób przekazywania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wniosków,
o których mowa w art. 371 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, ofert,
prac konkursowych, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych
środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, zwanym dalej „postępowaniem”, lub w konkursie;
2) wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, o których mowa w art. 3 pkt 35 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu
do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE (Dz. Urz. UE L 257 z 28.08.2014,
str. 73), zwanych dalej „dokumentami elektronicznymi”, zawierających wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub
konkursie, wnioski, o których mowa w art. 371 ust. 3 ustawy, oferty, prace konkursowe, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.
1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, oraz inne informacje, oświadczenia lub dokumenty,
przekazywane w postępowaniu lub w konkursie;
3) wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów
elektronicznych, o których mowa w ppkt 2.
26. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
27. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
.zip
.7Z

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 21.1 Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze, ul. Chopina 15 A Zielona Góra, Tel.: 68 328 64 21, e-mail: poczta@odn.zgora.pl.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: poczta@odn.zgora.pl.
21.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
21.3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
21.4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
21.5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej.
21.6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
21.7. Niezależnie od postanowień pkt 21.6. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
21.8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe.
21.9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 21.10. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO
21.11. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.

21.12. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
21.13. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 20/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i aktualizacja Platformy „Generacja-L”, w tym stworzenie nowego modułu wyszukiwania opartego o AI, indeksującego zasoby sieci według zdefiniowanych kryteriów, integrującego wyniki z istniejącymi funkcjonalnościami platformy.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje Załącznik nr 2 do SWZ - OPZ, na który składają się:
• Załącznik nr 2.1. – Pierwotna specyfikacja techniczno-funkcjonalna platformy GL;
• Załącznik nr 2.2. – Koncepcja Lubuskiego Portalu Informacji Zawodowej GL;
• Załącznik nr 2.3. - Aktualizacja koncepcji platformy Generacja-L 2.0.

Ze względów bezpieczeństwa informatycznego część SWZ tj. dokumentacja:
Załącznik nr 2.3. - Aktualizacja koncepcji platformy Generacja-L 2.0,
Załącznik nr 2.2. – Koncepcja Lubuskiego Portalu Informacji Zawodowej "Generacja-L",
oraz Załącznik nr 2.1. – Specyfikacja techniczno-funkcjonalna platformy Generacja L
dostępna jest w siedzibie Zamawiającego tj. Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze, ul. Chopina 15 A, 65-031 Zielona Góra, pokój nr 208 po podpisaniu deklaracji poufności NDA przez osobę dokonującą wglądu w dokumentację.
Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Tym samym Wykonawca może złożyć ofertę po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Ze sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji sporządza się protokół wizyjny, w którym osoba reprezentująca danego wykonawca zobowiązana jest ujawnić podmiot, na rzecz którego działa pod rygorem odrzucenia oferty (dane na protokole wizyjnym muszą pokrywać się z danymi Wykonawcy wynikającymi ze złożonej oferty). Zamawiający nie wymaga załączenia protokołu wizji lokalnej do oferty – weryfikacja przebiegać będzie na podstawie dokumentów będących w posiadaniu Zamawiającego.
Niedopełnienie powyższego będzie skutkowało odrzuceniem oferty (art. 226 ust. 1 pkt 18) PZP) Wykonawcy, która zostanie złożona bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
 Cena (C) – 60% = 60 pkt,
 Wydłużenie okres gwarancji i serwisu (G) – 10 % = 10 pkt,
 Skuteczne Rozwiązanie Zgłoszenia (S) – 10 % = 10 pkt,
 Security Operations Center (SOC) – 20 % = 20 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium:  Wydłużenie okres gwarancji i serwisu (G)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium:  Skuteczne Rozwiązanie Zgłoszenia (S)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium:  Security Operations Center (SOC)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał lub wykonuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 3 usługi spełniające łącznie następujące warunki:
I. zamówienie obejmowało lub obejmuje łącznie min.: budowę lub rozbudowę funkcjonalności, usuwanie awarii i błędów w systemie teleinformatycznym oraz zapewnienie wsparcia dla użytkowników końcowych;
II. wartość każdej z usług wynosiła co najmniej 300 000 zł brutto (bez sprzętu i licencji na oprogramowanie systemowe i narzędziowe),
III. system teleinformatyczny objęty przedmiotową usługą umożliwia przetwarzanie danych osobowych,
IV. system teleinformatyczny objęty przedmiotową usługą obsługuje minimum 1000 unikatowych użytkowników.
V. Budowany lub rozbudowywany system był tworzony w technologii Java,
oraz, że wykonał lub wykonuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 3 usługi o zbliżonym profilu technologicznym do przedmiotowego zamówienia, tj. w ramach każdej z wykazanych usług:
I. technologią wiodącą wykonania zamówienia były języki programowania: Java, JavaScript lub TypeScript,
II. wykonane były komponenty Oprogramowania zapewniające dostępność oprogramowania dla osób z niepełnosprawnościami, oprogramowanie spełniało min. normy dostępności treści internetowych zgodne z WCAG w wersji obowiązującej w momencie realizacji usługi,
III. w każdej ze wykazanych usług wykonana była implementacja komponentów szyfrowania danych w spoczynku przy użyciu Transparent Data Encryption (TDE), z zastosowaniem standardów kryptograficznych.
Przez jedną usługę rozumie się usługę wykonaną na podstawie jednej umowy/zamówienia.
b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
(a) co najmniej 1 osobą - Kierownik projektu, który spełnia poniższe wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych,
- posiada co najmniej 5 - letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami IT, będącej w stanie wykazać min. 5 zakończonych sukcesem projektów prowadzonych przez niego z wykorzystaniem metodyk SCRUM lub PRINCE2,
- posiada kwalifikacje w zarządzaniu projektami opartymi na metodyce PRINCE2, potwierdzone ważnym certyfikatem PRINCE2 Foundation lub certyfikatem równoważnym (kopię certyfikatu Wykonawca złoży przed podpisaniem umowy),
- posiada kwalifikacje w zakresie bezpieczeństwa oprogramowania, potwierdzone certyfikatem ukończenia szkolenia z zakresu bezpieczeństwa oprogramowania (kopię certyfikatu Wykonawca złoży przed podpisaniem umowy),
- pełnił funkcję kierownika projektu w co najmniej 3 usługach polegających na wykonaniu lub rozwoju systemu informatycznego dostępnego w całości przez przeglądarkę internetową, zintegrowanego za pomocą usług webowych z innymi systemami informatycznymi oraz wykorzystujący język programowania Java, każde wdrożenie o wartości (z wyłączeniem sprzętu i infrastruktury) co najmniej 300 000 zł brutto.
(b) co najmniej 1 osobą - Analityk lub Inżynier systemowy, która spełnia poniższe wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych,
- posiada co najmniej 5 - letnie doświadczenie w analizie wymagań oraz dostarczaniu oprogramowania, będącej w stanie wykazać min. 3 zakończonych sukcesem projektów,
- posiada wiedzę w zakresie praktyk zarządzania usługami IT potwierdzonych certyfikatem ITIL Foundation lub certyfikatem równoważnym (kopię certyfikatu Wykonawca złoży przed podpisaniem umowy),
- posiada wiedzę w zakresie funkcjonowania procesów realizacji projektów potwierdzonych certyfikatem PRINCE2 Foundation lub certyfikatem równoważnym (kopię certyfikatu Wykonawca złoży przed podpisaniem umowy),
- posiada kwalifikacje w zakresie usług chmurowych potwierdzonych certyfikatem ukończenia szkolenia z zakresu usług sieciowych (kopię certyfikatu Wykonawca złoży przed podpisaniem umowy),
- posiada doświadczenie w wykonywaniu analiz wymagań użytkowników lub opracowywaniu projektów systemów teleinformatycznych, które spełniają wymagania WCAG dla systemów teleinformatycznych w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych a także poprawnego ich funkcjonowania na urządzeniach mobilnych.
(c) co najmniej 2 osobami - Starsi programiści, przy czym każdy z nich spełnia poniższe wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych,
- posiada co najmniej 5 - letnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu aplikacji w języku programowania Java oraz JavaScript&TypeScript,
- odpowiadał za nadzór nad zespołem programistycznym oraz podejmował kluczowe decyzje techniczne. Regularnie wykonywał przeglądy kodu, sporządzał dokumentację techniczną oraz prowadził mentoring młodszych programistów zespołu.
- pełnił funkcję programisty w co najmniej 3 usługach polegających na wykonaniu lub rozwoju systemu informatycznego dostępnego w całości przez przeglądarkę internetową, zintegrowanego za pomocą usług webowych z innymi systemami informatycznymi oraz wykorzystujący język programowania Java, każda o wartości (z wyłączeniem sprzętu i infrastruktury) co najmniej 300 000 zł brutto;
- posiada doświadczenie w realizacji min. 2 projektów, wykorzystujących kryptografię oraz transparentnym szyfrowaniu danych, zrealizowanych w języku Java. Projekty należy wskazać w wykazie zał. nr 8 do SWZ.
- posiada doświadczenie w realizacji min. 2 projektów wykorzystujących technologię front-endową React. Projekty należy wskazać w wykazie zał. nr 8 do SWZ.
(d) co najmniej 1 osobą - Programista Full-stack, która spełnia poniższe wymagania:
- posiada co najmniej 3 – letnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu aplikacji w języku programowania Java oraz JavaScript & TypeScript,
- posiada doświadczenie w tworzeniu, wdrażaniu i rozwoju aplikacji internetowych,
- posiada doświadczenie w realizacji min. 2 projektów, opartych na kryptografii oraz transparentnym szyfrowaniu danych, zrealizowanych w języku Java. Projekty należy wskazać w wykazie zał. nr 8 do SWZ,
- posiada doświadczenie oraz umiejętność implementacji aplikacji w środowiskach zarządzających, automatyzujących i zapewniających skalowalność aplikacji kontenerowych, w szczególności procesów DevSecOps oraz zarządzanie procesami CI&CD,
- pełnił funkcję programisty w co najmniej 3 usługach polegających na wykonaniu lub rozwoju systemu informatycznego dostępnego w całości przez przeglądarkę internetową, zintegrowanego za pomocą usług webowych z innymi systemami informatycznymi oraz wykorzystujący język programowania Java, każda o wartości (z wyłączeniem sprzętu i infrastruktury) co najmniej 300 000 zł brutto;
(e) co najmniej 1 osobą - Specjalista ds. Cyberbezpieczeństwa, która spełnia poniższe wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych,
- posiada co najmniej 5-letnie doświadczenia w zarządzaniu infrastrukturą oraz zapewnianiu bezpieczeństwa rozwiązań chmurowych,
- posiada kwalifikacje w zakresie cyberbezpieczeństwa oraz zarządzania infrastrukturą IT potwierdzone certyfikatami:
· w zakresie infrastruktury hiperkonwergentnej,
· w zakresie usług infrastrukturalnych w modelu Software as a Service (SaaS).
(kopie certyfikatów Wykonawca złoży przed podpisaniem umowy),
- posiada doświadczenie w zakresie cyberbezpieczeństwa oraz zarządzania infrastrukturą IT potwierdzone udziałem minimum w 2 projektach informatycznych w trakcie których:
· tworzone i wdrażane zostało oprogramowanie wykonywane w technologii Java,
· wykonane zostały czynności konfiguracji i zarządzania rozwiązaniami z zakresu bezpieczeństwa IT (w tym DNS, anty-DDOS, firewall, TDE, VPN), oraz monitorowania infrastruktury serwerowej i usług,
· opracowane zostały polityki, procedury i instrukcje (w tym dokumentacja techniczna) w obszarze zapewnienia bezpieczeństwa IT.
(f) co najmniej 1 osobą - Specjalista ds. testów, która spełnia poniższe wymagania:
- posiada wiedzę w zakresie testowania systemów w zakresie opracowywania scenariuszy testowych, przygotowywania testów automatycznych oraz regularnemu wykonywania testów penetracyjnych,
- posiada wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych,
- posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzaniu testów manualnych, automatycznych z wykorzystaniem np. Selenium, Cypress lub równoważnych oraz testów bezpieczeństwa z wykorzystaniem np. OWASP ZAP, Burp Suite lub równoważnych.
- odpowiadał za przeprowadzanie oraz dokumentowanie testów (tj. testów manualnych, automatycznych, penetracyjnych), analizę wyników oraz raportowanie zgłoszeń do pozostałych członków zespołu.

Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji przez osoby spełniające wymagania Zamawiającego dla więcej niż jednej funkcji.

Osoby dedykowane przez Wykonawcę na wyżej określone stanowiska, wskazane w wykazie osób muszą brać udział w realizacji zamówienia. Zmiana tych osób wymaga uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego. Szczegółowe warunki dokonywania zmian w tym zakresie przewiduje wzór umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda:
oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
1) art. 108 ust. 1 pkt 3) PZP,
2) art. 108 ust. 1 pkt 4) PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
3) art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
4) art. 108 ust. 1 pkt 6) PZP,
5) art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
- (wzór oświadczenie stanowi załącznik nr 6 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat (wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych usług), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji usług) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
b) dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę w wykazie usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert).
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ),

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

9.1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1. - 6.3. SWZ oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3B do SWZ.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w zdaniu poprzednim, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3D do SWZ) oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3C do SWZ).
Oświadczenia, o których mowa wyżej stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenia te składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Do oferty należy dołączyć protokół z wizji lokalnej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
11.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: 14109015350000000148025948 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Aktualizacja koncepcji i rozbudowa Platformy „Generacja-L” do wersji 2.0” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
11.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
11.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2) - 4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
11.6. Treść wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2) - 4) SWZ musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
11.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby w treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4 ) SWZ zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo powinno z niej wynikać, że Wykonawca, na którego gwarancja/poręczenie zostały wystawione działa w imieniu innych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, bądź w ich treści powinien zostać ujęty szerszy zakres odpowiedzialności gwaranta/poręczyciela niż tylko dotyczący działań/zaniechań odnoszących się do Wykonawcy, na którego gwarancja/poręczenie to zostało wystawione.
11.8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy
występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka
korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały
sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
wykonawców, którzy wykonali dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na zasadach określonych we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-zamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-29 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust 1 ww. ustawy. Oferta
Wykonawcy wykluczonego podlega odrzuceniu art. 7 ust. 3 ww. ustawy.
Zamówienie nie jest podzielone na części.Zamówienie nie jest podzielone na części z uwagi na specyfikę zagadnienia. Zamówienie obejmuje jednolity zakres usług i jest przedsięwzięciem dostępnym dla małych i średnich przedsiębiorców. Niezbędna jest współpraca branżystów, na każdym etapie realizacji zamówienia, celem uwzględnienia i przewidzenia ewentualnych utrudnień. Podział tego zamówienia na części jest nieuzasadniony ekonomicznie, organizacyjnie, jak i technologicznie. Za udzieleniem zamówienia jednemu wykonawcy (bez podziału na części) przemawiają aspekty technologiczne i organizacyjne, gdyż całość prac objętych przedmiotowym zamówieniem publicznym składa się na jedno zadanie inwestycyjne. Podzielenie zamówienia na części mogłoby zatem spowodować nadmierne trudności techniczne lub ryzyko braku skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co z kolei mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, a także spowodować nadmierne koszty wykonania zamówienia (aspekt ekonomiczny).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.