Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: remonty nawierzchni oraz innych elementów dróg Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, do kontaktów: Helena Marszałek, tel 074 8410365 fax 074 8400820, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69, e-mail: zamowienia@wroclaw.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu Rejon w Wałbrzychu, Helena Marszałek, ul. Wrocławska 142, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8410365, fax 074 8400820, e-mail: hmarszalek@wroclaw.gov.pl, www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty nawierzchni oraz innych elementów dróg. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi krajowe nr 5, nr 34, nr 35 bedace w administracji Rejonu GDDKiA w Wałbrzychu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remonty nawierzchni oraz innych elementów dróg 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu betonu asfaltowego, asfaltu lanego, mieszanek mineralno-asfaltowych wytwarzanych i wbudowywanych na zimno w ilości 10200 m2. 2. Remonty czastkowe nawierzchni bitumicznych techniką sprysku emulsją asfaltową modyfikowaną i posypaniem grysem w ilości 250 Mg. 3. Inne wskazane w SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 18000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie ust.1 i 2 , spełniający wymogi art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki niżej określone : 1. Potencjał ekonomiczno finansowy - a) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe ( na podstawie \ Rachunków zysków i strat \ pozycja \ przychód netto ze sprzedaży produktów i materiałów \ lub \ Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi \ ) w wysokości nie mniejszej niż 1.800.000,00 zł b) dysponowania własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 tys. zł c) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk ,jakie zostaną im powierzone . Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko a) Kierownika robót drogowych- wymagana liczba osób 1, doświadczenie w realizacji podobnych robót - 5 lata, doświadczenie jako kierownik lub z-ca kierownika podobnych robot - 3 lata, b) majstra wymagana liczba osób 3, doświadczenie w realizacji podobnych robót - 5 lata, doświadczenie jako majster - 3 lata. 3.Potencjal techniczny- Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętowe : wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 50 Mg/h( 1szt ), rozkładarka mas bitumicznych umożliwiająca wykonanie robót pełna szerokością jezdni 7,0 m ( 1szt), kocioł produkcyjno-transportowy do asfaltu lanego (1 szt ), frezarka drogowa - szerokość bębna skrawającego powinna być co najmniej równa 1200m (1szt), walce drogowe (3szt), recyklery do mas mineralno-asfaltowej (3szt), przecinarki ( piły ) do ciecia nawierzchni bitumicznych ( 3szt ), ubijaki do mas mineralno-asfaltowych ( 3 szt ), skrapiarka do bitumu ( 1szt ), koparka ( 1 szt ) Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 latach wykonał ( rozpoczął i zakończył ) następujące rodzaje robót : remont cząstkowy mieszanką mineralno - asfaltową (betonu asfaltowego ) w ilości nie mniej niż 20 000 m2 ; frezowanie nawierzchni bitumicznych (na zimno )w ilości nie mniej niż 1 000 m2; nawierzchnię z mieszanki mineralno-asfaltowej( betonu asfaltowego) w ilości nie mniej niż 2400 m2 Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musza wykazać, że warunek określony w pkt 1 spełnia każdy z Wykonawców, warunek określony w pkt 2,3,4 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 5. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w ilości do 40% Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty ( oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ) 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Zaakceptowany projekt umowy ; 7. Dowód wpłacenia ( wniesienia ) wadium Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty ( oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ) 1. Oświadczenie o spełnieniu wymagań dotyczących potencjału techniczno-finansowego, 2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, nie mniejszej niż określono w SIWZ -( dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ) 3. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia.; 4. Informacje o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy )Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu robotami. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) i dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Informacja o posiadam sprzęcie ( Potencjał techniczny ) wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia ; 6. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy ( Doświadczenie zawodowe ). Do informacji winny dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 7. Informację na temat Podwykonawców , przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,3,4,5 (opisu sposobu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu ) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa 2,3,4,5 (opisu sposobu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu ), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie muszą być poświadczone za zgodność przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można nabyć w siedzibie Zamawiającego 58-306 Wałbrzych, ul. Wrocławska 142, pokój nr 2(piętro)lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.03.2007, godzina 10:15, Siedziba Zamawiającego, Wałbrzych, ul. Wrocławska 142, pokój nr 5 (pietro).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.02.2007.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 33 im. Tradycji Herbu Wrocławia we Wrocławiu
- Dostawa samochodu dostawczego do 3,5 ton wraz z przeglądami do przewozu posiłków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług społecznych - ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów będących w ZWRSP położonych na terenie Dolnego Śląska
- Przebudowa pomieszczeń II oddziału całodobowego w bud. G "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o
- Opracowanie danych i repozytorium do przechowywania, prezentacji i ekstrakcji danych przestrzennych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dziewięciu dróg gminnych na terenie gminy Trzebownisko
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych - droga dojazdowa od Jonioków nr działki 6575 w miejscowości Jabłonka w km od km 0,000 - do km 0,950
- Remont drogi powiatowej nr 2940S - ulicy Opolskiej w Rudzińcu wraz z montażem progów spowalniających
- Zakup i montaż 2 lamp na istniejących słupach koło P. Smolik, Jurkowski (Brzezna - Litacz) w miejscowości Brzezna cz. I Dokończenie budowy oświetlenia (kontynuacja) w miejscowości Chochorowice cz. II
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 5135 E w miejscowości Łobódź - Sanie"
- Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Godziszów
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.