Ogłoszenie z dnia 2007-08-22
Wrzosowa: Budowa I etapu kwatery składowej nr II na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sobuczynie
Numer ogłoszenia: 147473 - 2007; data zamieszczenia: 22.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, fax (034) 327-52-66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa I etapu kwatery składowej nr II na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sobuczynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Budowa I etapu kwatery składowej nr II na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sobuczynie o powierzchni 3,12 ha Zakres zamówienia: 1. Opisem zakresu zamówienia jest: - Projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego w zakresie uwzględniającym specyfikację robót budowlanych oraz informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - Przedmiar robót - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych W/w dokumenty są załącznikami do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.21.10 - Składowiska odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed terminem złożenia oferty do godz. 12.00. w wysokości: 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) Wadium można wnieść: - przelewem bankowym na konto: 18 1050 1142 1000 0005 0165 1582 - w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.00.109.1158 z późn. zm.) Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie spółki w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium, jeżeli: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, jeżeli: - upłynie termin związania ofertą, określony w pkt. 11 SIWZ, - zawarta zostanie umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - Zamawiający unieważni przetarg, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: - wykonawca wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, - wykonawca został wykluczony z postępowania, - oferta została odrzucona.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.04.19. 177 z późn. zm.) zwane dalej Ustawą Dokument potwierdzający warunek: Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Dokument potwierdzający warunek: - Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 3.1. Prowadzą działalność obejmującą zakresem przedmiotowe postępowanie Dokument potwierdzający warunek: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 4.1. Zrealizowali w ostatnich pięciu latach (licząc od daty złożenia oferty): a) minimum jedno zamówienie o podobnym charakterze i wartości np. niwelacje terenu, drenaż terenu, uszczelnienie folią geosyntetyczną o wartości robót minimum 2 000 000 PLN netto. Dokument potwierdzający warunek: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. 4.2. Dysponują osobą z uprawnieniami kierownika budowy w zakresie ogólnobudowlanym Dokument potwierdzający warunek: Stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia 4.3.Zatrudniają w ramach personelu kluczowego przewidzianego do wykonania zamówienia, osoby z odpowiednimi doświadczeniem i kwalifikacjami niezbędnymi dla wykonania zamówienia, zdolne do wykonania zamówienia w tym: a) kierownika budowy z min. 5 letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach podobnych (np. niwelacje terenu, drenaż terenu lub uszczelnianie folią geosyntetczną ) do przedmiotu zamówienia b) wykonawca zobowiązany jest wskazać w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Dokument potwierdzający warunek: - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - /Zał. Nr 4/ - Wykaz podmiotów (podwykonawców), którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczeń niezbędnych do wykonania zamówienia 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5.1. Posiadają w okresie ostatnich trzech lat (2004, 2005, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za okres prowadzenia działalności, średnioroczne obroty netto w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000PLN Dokument potwierdzający warunek: sprawozdania finansowe albo jego część, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 5.2 Posiadają polisę ubezpieczeniową OC od prowadzonej działalności na kwotę min. 3 000 000 PLN Dokument potwierdzający warunek: polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.3. Posiadają dostęp do kredytu lub innych środków finansowych wystarczających do zapewnienia płynności finansowej w okresie trwania realizacji zadania. Kwota wolnych środków finansowych lub możliwego do uzyskania kredytu powinna wynosić, co najmniej 3 000 0000 PLN. Dokument potwierdzający warunek informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Wymagania dla oferty skladanej przez dwóch lub więcej Wykonawców 6. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawierania umowy. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców i załączone do oferty. Każdy z Wykonawców może wystawić osobny dokument pełnomocnictwa na wspólnie wybranego pełnomocnika. 7. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, wymagania określone w punkcie 1, 2. 8. Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełnić łącznie (przynajmniej jeden z Wykonawców) wymagania określone w punkcie 3 , 4 , 5 9. Wspólnicy spółki cywilnej lub wszyscy partnerzy konsorcjum będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. Takie oświadczenie złożone przez każdego z partnerów lub wspólników powinno być załączone do oferty Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty przedłożone przez wykonawcę określone w SIWZ. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 6) sprawozdania finansowe albo jego część, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 7) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 9) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie posiadają wymagane uprawnienia 10) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,że roboty te zostały wykonane należycie 11) Wykaz podmiotów (podwykonawców), którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczeń niezbędnych do wykonania zamówienia 12) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zgodnie z pkt I.1 SIWZ z załącznikami odpłatna (cena 183 zł).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Częstohowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. Sobuczyna ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający stara się o pozyskanie dofinansowania z Funduszu Środków Spójności
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





