eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › dostawa armatury łazienkowej i artykułów hydraulicznych dla UPH



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Siedlce: dostawa armatury łazienkowej i artykułów hydraulicznych dla UPH
Numer ogłoszenia: 147230 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa armatury łazienkowej i artykułów hydraulicznych dla UPH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa armatury łazienkowej i artykułów hydraulicznych dla UPH, wymienionych w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Ilości podane w wykazie są szacunkowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia podanych ilości w ramach zamówienia. /Produkty z gumy, wyroby z gumy niewulkanizowanej,produkty z tworzyw sztucznych,krany, kurki i zawory,zawory kulowe, osprzęt zaworowy,kurki, krany sanitarne, części kurków i zaworów, rury odpływowe, przewody rurowe parowe i wodne, osprzęt do przewodów rurowych, złącza do przewodów rurowych, łączniki do przewodów rurowych, wyroby sanitarne, umywalki, deski sedesowe, miski klozetowe, pisuary, grzejniki centralnego ogrzewania kity/. 2. DODATKOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOT. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Wszystkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia wskazujące na pochodzenie należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza inne równoważne artykuły nie gorsze jakościowo, a o zbliżonych standardach i parametrach jakościowych do wymienionych w wykazie. 2.Ilości podane w wykazie są szacunkowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia podanych ilości w ramach zamówienia. UWAGA :w przypadku zaoferowania produktu równoważnego do wymienionego w zał. Nr 2 SIWZ /opis przedmiotu zamówienia-formularz cenowy/, Wykonawca musi podać nazwę własną oferowanego produktu oraz jego producenta, w przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca musi przekreślić nazwę własną produktu wpisaną przez Zamawiającego w załączniku Nr 2 SIWZ (opis przedmiotu zamówienia-formularz cenowy) i wpisać nazwę własną oferowanego produktu oraz producenta tego środka. W takim przypadku Wykonawca winien parafować przekreślenie. 3. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: Wykonawca jest odpowiedzialny za należytą staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z zawartej umowy oraz terminowe wykonanie zamówienia; Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia na podstawie składanych przez Zamawiającego zapotrzebowań jednostkowych; Składanie zapotrzebowań przez Zamawiającego, odbywać się będzie w formie zamówienia podpisanego przez Kanclerza i Kwestora. dostawy winny odbywać się sukcesywnie na podstawie zleceń Zamawiającego, /tj. realizacja zleceń przyjętych na podstawie faxu lub bezpośrednio u Wykonawcy do godz.15,00, powinna być wykonana w terminie do 24 godzin od chwili złożenia przez Zamawiającego jednostkowego zamówienia. Odbiór towaru wg złożonego zamówienia, odbywać się będzie przez Zamawiającego, bezpośrednio z magazynu Wykonawcy. Wykonawca winien wystawić każdorazowo fakturę VAT zgodnie ze złożonym zamówieniem do wykazu przedmiotu zamówienia wg zał. Nr 2 SIWZ, odrębnie dla każdej jednostki organizacyjnej Zamawiającego, Zamawiający zastrzega prawo dokonania korekty ilości poszczególnych asortymentów materiałów, które mogą ulec wzrostowi lub zmniejszeniu, przy zachowaniu stałej ceny jednostkowej brutto, w ramach zawartej umowy, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. Wszelkie uwagi i ewentualne reklamacje związane z realizowaną dostawą Zamawiający przekaże bezpośrednio Wykonawcy. W przypadku stwierdzenia wad Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany towaru na towar bez wad..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 44.41.13.00 - Umywalki 44.41.17.10 - Deski sedesowe 44.41.17.40 - Miski klozetowe 44.41.18.00 - Pisuary 44.62.11.10 - Grzejniki centralnego ogrzewania 44.83.13.00 - Kity 44.16.32.40 - Łączniki do przewodów rurowych 44.16.32.30 - Złącza do przewodów rurowych 44.16.32.00 - Osprzęt do przewodów rurowych 44.16.31.40 - Przewody rurowe parowe i wodne 44.16.31.10 - Rury odpływowe 42.13.20.00 - Części kurków i zaworów 42.13.14.00 - Kurki, krany sanitarne 42.13.13.90 - Osprzęt zaworowy 42.13.12.60 - Zawory kulowe 42.13.10.00 - Krany, kurki i zawory 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 19.51.20.00 - Wyroby z gumy niewulkanizowanej 19.51.00.00 - Produkty z gumy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANBUD Sp. Jawna W. Leszczuk, K.Głuchowski, ul. Sokołowska 152 B, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87849,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53988,21

  • Oferta z najniższą ceną: 53988,21 / Oferta z najwyższą ceną: 76976,50

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Odstąpienie od trybu przetargu nieograniczonego i ograniczonego wiąże się z zaistnieniem okoliczności wymienionych w art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest zakup armatury łazienkowej i artykułów hydraulicznych dla UPH, a więc towarów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Dodatkowo, wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.