eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług weterynaryjnych dla psów służbowych Komendy Stołecznej Policji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-08

Warszawa: Świadczenie usług weterynaryjnych dla psów służbowych Komendy Stołecznej Policji
Numer ogłoszenia: 147211 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Komendant Stołeczny Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług weterynaryjnych dla psów służbowych Komendy Stołecznej Policji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie podstawowej opieki weterynaryjnej dla psów służbowych Komendy Stołecznej Policji, będących w dyspozycji podległych jej komend powiatowych Policji. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 4 zadania: Zadanie nr 1 - Świadczenie usług w zakresie podstawowej opieki weterynaryjnej dla 4 psów służbowych KSP będących w dyspozycji Komendy Powiatowej Policji w Mińsku Mazowieckim; Zadanie nr 2 - Świadczenie usług w zakresie podstawowej opieki weterynaryjnej dla 2 psów służbowych KSP będących w dyspozycji Komendy Powiatowej Policji w Otwocku; Zadanie nr 3 - Świadczenie usług w zakresie podstawowej opieki weterynaryjnej dla 3 psów służbowych KSP będących w dyspozycji Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie; Zadanie nr 4 - Świadczenie usług w zakresie podstawowej opieki weterynaryjnej dla 2 psów służbowych KSP będących w dyspozycji Komendy Powiatowej Policji dla powiatu warszawskiego - zachodniego z.s. w Starych Babicach. 3. Usługi będą realizowane w obiekcie Wykonawcy oraz siedzibie Zamawiającego, zlokalizowanej w zależności od zadania: a) w zadaniu Nr 1 przy ul. Wyszyńskiego 15/17 w Mińsku Mazowieckim; b) w zadaniu Nr 2 przy ul. Pułaskiego 7a w Otwocku; c) w zadaniu Nr 3 przy ul. Kościelnej 3 w Piasecznie; d) w zadaniu Nr 4 przy ul. Warszawskiej 276 w Starych Babicach. CPV: 85.20.00.00-1.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. być zakładem leczniczym dla zwierząt w myśl art. 4 Ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 1047), wpisanym do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt, prowadzonej zgodnie z przepisami ww. ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, w tym min. 1 zakładem leczniczym dla zwierząt - zgodnie z Ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt, zlokalizowanym na terenie: b.1. w zadaniu nr 1 - powiatu mińskiego; b.2. w zadaniu nr 2 - powiatu otwockiego; b.3. w zadaniu nr 3 - powiatu piaseczyńskiego; b.4. w zadaniu nr 4 - powiatu warszawskiego-zachodniego, - wraz z informacją o podstawie dysponowania zakładem leczniczym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 1 osobą posiadającą: prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii, potwierdzone ważnym zaświadczeniem o prawie wykonywania zawodu lekarza weterynarii wydanym przez Okręgową Radę Lekarsko-Weterynaryjną właściwą dla miejsca wykonywania zawodu - zgodnie z art. 2d) Ustawy z dnia 21 grudnia 1990 o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (Dz.U. z 2014, poz. 1509 z późn. zm.) oraz co najmniej 3 letnią udokumentowaną praktykę zawodową

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca wykazując spełnienie warunków określonych w pkt III.3.3) oraz pkt III.3.4) może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. W ww. przypadku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2 b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego, powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, b) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Informacje, o których mowa w pkt a i b mogą być zawarte w jednym dokumencie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Odległość zakładu leczniczego Wykonawcy od siedziby Zamawiającego - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają: 1. waloryzację cen jednostkowych brutto w PLN w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2. zmianę cen jednostkowych brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (dotyczy sytuacji, w której zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług obowiązek podatkowy nie leży po stronie Zamawiającego)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.policja.waw.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie z ww. strony internetowej lub na wniosek wykonawcy płatną wersję papierową. Koszt wykonania kopii 1 strony - 1 PLN..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie podstawowej opieki weterynaryjnej dla psów służbowych będących w dyspozycji Komendy Powiatowej Policji w Mińsku Mazowieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie podstawowej opieki weterynaryjnej dla 4 psów służbowych KSP będących w dyspozycji Komendy Powiatowej Policji w Mińsku Mazowieckim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość zakładu leczniczego Wykonawcy od siedziby Zamawiającego - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie podstawowej opieki weterynaryjnej dla psów służbowych będących w dyspozycji Komendy Powiatowej Policji w Otwocku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie podstawowej opieki weterynaryjnej dla 2 psów służbowych KSP będących w dyspozycji Komendy Powiatowej Policji w Otwocku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość zakładu leczniczego Wykonawcy od siedziby Zamawiającego - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie podstawowej opieki weterynaryjnej dla psów służbowych będących w dyspozycji Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie podstawowej opieki weterynaryjnej dla 3 psów służbowych KSP będących w dyspozycji Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość zakładu leczniczego Wykonawcy od siedziby Zamawiającego - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie podstawowej opieki weterynaryjnej dla psów służbowych będących w dyspozycji Komendy Powiatowej Policji dla powiatu warszawskiego - zachodniego z.s. w Starych Babicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie podstawowej opieki weterynaryjnej dla 2 psów służbowych KSP będących w dyspozycji Komendy Powiatowej Policji dla powiatu warszawskiego - zachodniego z.s. w Starych Babicach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość zakładu leczniczego Wykonawcy od siedziby Zamawiającego - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.