eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa KarczmaBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W NOWYM BARKOCZYNIE I LUBANIU WRAZ Z MODERNIZACJĄ I ROZBUDOWĄ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W LUBANIU GM. NOWA KARCZMA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-22

Nowa Karczma: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W NOWYM BARKOCZYNIE I LUBANIU WRAZ Z MODERNIZACJĄ I ROZBUDOWĄ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W LUBANIU GM. NOWA KARCZMA
Numer ogłoszenia: 147097 - 2007; data zamieszczenia: 22.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Nowa Karczma, ul. Kościerska 9, 83-404 Nowa Karczma, woj. pomorskie, tel. 058 6877127, fax 058 6877171.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowakarczma.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W NOWYM BARKOCZYNIE I LUBANIU WRAZ Z MODERNIZACJĄ I ROZBUDOWĄ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W LUBANIU GM. NOWA KARCZMA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa grawitacyjno-tłocznej sieci kanalizacji sanitarnej z przepompowniami i przyłączami w miejscowości Nowy Barkoczyn i Lubań oraz modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Lubaniu. 2. Zakres rzeczowy robót budowlanych: 2.1. Sieć i przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej 2.2. Rurociągi tłoczne kanalizacji sanitarnej 2.3. Tłocznia ścieków wraz z budynkiem technologicznym 2.4. Odcinek sieci wodociągowej do przepompowni 2.5. Przyłącze wodociągowe doprowadzające wodę do przepompowni 2.6. Odbudowa nawierzchni drogowych po przeprowadzonych pracach ziemnych 2.7. Rozbudowa stopnia mechanicznego poprzez montaż sita i piaskownika z wyłączeniem z pracy osadnika wstępnego. 2.8. Wydzielenie z osadnika wstępnego komory stabilizacji tlenowej i montaż systemu napowietrzania oraz układu pompowego. 2.9. Montaż układu pompowego w zbiorniku ścieków dowożonych 2.10. Montaż układu dozowania koagulanta 2.11. Modernizacja i rozbudowa systemu sterowania

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.25.21.00 - Zakłady oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 40.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1.1. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z zakresem przedmiotu zamówienia i przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 1.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 1 mln zł obejmującą budowę lub rozbudowę (wymiana lub montaż instalacji technologicznej) oczyszczalni ścieków o średniej przepustowości co najmniej 200 m3 na dobę oraz jedna robotę budowlaną o wartości min.1 mln zł obejmującą budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej o długości minimum 3 km wraz z przepompowniami 1.2.2. posiada niezbędny sprzęt techniczny, maszyny i urządzenia (Koparko-ładowarka 0,3 m3, spycharka gąsienicowa, samochód samowyładowawczy 10T, żuraw samochodowy 2,5 T) 1.3. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1.3.1. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do liniowych robót sanitarnych i co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do robót konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń, 1.3.2. co najmniej 10 pracownikami budowlanymi. 1.4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.4.1. w okresie ostatnich trzech lat obrotowych osiągnął przychody ze sprzedaży min 3 mln zł rocznie - warunek uważa się za spełniony, gdy wykonawca w trzech latach osiągnął łączny przychód w wysokości 9 mln. 1.4.2. posiada środki finansowe (własne lub w ramach linii kredytowej) w wysokości nie mniejszej niż 30 % zaoferowanej przez siebie ceny ryczałtowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 1.4.3. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę co najmniej 500.000 zł 1.5. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Wartość części zamówienia powierzona przez Wykonawcę podwykonawcom nie może przekraczać 50 % zaoferowanej ceny brutto. 3. Użyje do realizacji zamówienia materiały i urządzenia określone w dokumentacji projektowej lub równoważne 4. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania w ofercie, że Wykonawca w upływie terminu składania ofert spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ, tzn. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie przedstawić niezbędne dokumenty potwierdzające (w sposób nie budzący żadnych wątpliwości) spełnienie przez Wykonawcę wszystkich warunków postawionych przez Zamawiającego w SIWZ 5. Warunki wymagane wobec Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (partnerów): 5.1. Każdy z partnerów musi spełniać warunki określone w punkcie 5.1.1 i 5.1.5. 5.2. Wszyscy partnerzy łącznie muszą spełnić pozostałe warunki. 5.3. Oferta musi być podpisana w taki sposób by wiązała prawnie wszystkich partnerów. 5.4. Jeden z partnerów musi być ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania w postępowaniu wszystkich partnerów albo reprezentowania wszystkich partnerów w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty, według zasady spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, 2. Harmonogram rzeczowo-finansowy, 3. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium, 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 5 (SIWZ) 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast tych dokumentów składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokumenty stwierdzające, ze osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane i zaświadczenia o przynależności do OIIB) 7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Skazanych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je zaświadczeniem właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 8. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Skazanych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast tych dokumentów składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 9. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast tych dokumentów składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (według załącznika nr 2). 11. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (według załącznika nr 1). 12. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności, doświadczenia w realizacji zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością powierzonej części zamówienia, zakresu robót i pozycji harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz wartość powierzonej część zamówienia (według załącznika nr 4), 13. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Potwierdzenie ma zawierać, co najmniej: nazwę i adres wykonawcy, nazwę i adres inwestora, datę wystawienia, termin wykonania robót, zakres robót, wydajność stacji uzdatniania wody. 14. Sprawozdania finansowe (bilans oraz rachunek zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 15. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 17. Oświadczenie o zastosowanych materiałach i urządzeniach (według załącznika nr 6) 18. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 19. Podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ 20. Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej lub pełnej wykonany na podstawie opisu przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/nowa_karczma/zamowienia/zamowienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowa Karczma ul. Kościerska 9 83 - 404 Nowa Karczma (opłata 500 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Nowa Karczma Sekretariat ul. Kościerska 9 83 - 404 Nowa Karczma.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.