Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-07-05
Warszawa: Wymiana instalacji hydrantowej i poziomów instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku Szko³y Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1 w Warszawie (znak sprawy: 39/ZP/12)
Numer og³oszenia: 146933 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sto³eczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarno¶ci 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana instalacji hydrantowej i poziomów instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku Szko³y Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1 w Warszawie (znak sprawy: 39/ZP/12).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji hydrantowej i poziomów instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku Szko³y Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1 w Warszawie.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6, zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówieñ uzupe³niaj±cych, stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego, polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ i które bêd± zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpo¿arowe .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³. (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawcy musz± wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie wykonali: co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na wymianie lub monta¿u instalacji wodno-kanalizacyjnej o minimalnej warto¶ci brutto 100.000,00 z³ ka¿da robota. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów, z³o¿onych przez Wykonawcê wraz z ofert±, o których mowa w czê¶ci V SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawcy musz± wykazaæ, ¿e dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci posiadaj±cymi uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych - co najmniej jedn± osob±. Osoba wskazana przez Wykonawcê musi nale¿eæ do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego. Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów, z³o¿onych przez Wykonawcê wraz z ofert±, o których mowa w czê¶ci V SIWZ
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, je¿eli Wykonawca polega na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. 2.Pe³nomocnictwo, gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik lub, gdy wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia. 3.Dokumenty z których wynika umocowanie do udzielenia pe³nomocnictwa
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Stosownie do postanowieñ art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, wobec czego ww. zmiany oraz warunki tych zmian zosta³y okre¶lone we wzorze umowy §12, tj.: (oznaczenia zgodne z numeracj± wzoru umowy) 1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza siê mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian za zgod± Zamawiaj±cego. 2. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê. 3. Zmiany umowy nie mog± wykraczaæ poza zakres ¶wiadczenia okre¶lony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mog± dotyczyæ: 1) zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych, 2) aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny, 3) zmiany producenta urz±dzeñ lub wyposa¿enia, 4) zmiany wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych, 5) zmiany w kolejno¶ci i terminach wykonywania robót budowlanych oraz terminu wykonania umowy, 6) zmiany ilo¶ci robót budowlanych, us³ug lub dostaw w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, ¿e nie wykraczaj± one poza zakres dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej oraz warto¶ci umowy brutto o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, 7) rezygnacji z wykonania czê¶ci robót budowlanych. 5. Je¿eli zmiana, o której mowa w ust. 4, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, poniewa¿ pomimo zachowania przez zamawiaj±cego nale¿ytej staranno¶ci w jej sprawdzeniu wykryto wady lub usterki, strona inicjuj±ca zmianê przedstawia projekt zamienny zawieraj±cy opis proponowanych zmian wraz z informacj± o konieczno¶ci, lub nie, zmiany pozwolenia na budowê oraz przedmiar i niezbêdne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta, nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiaj±cego. 6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4, jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami zawartymi w umowie, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy, 4) opis wp³ywu zmiany na termin wykonania umowy. 7. Zmiany, o których mowa w ust. 4, mog± zostaæ dokonane, je¿eli ich uzasadnieniem s± ni¿ej wymienione okoliczno¶ci: 1) obni¿enie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (u¿ytkowania) obiektu, 2) poprawa warto¶ci lub podniesienie sprawno¶ci ukoñczonych robót budowlanych, 3) zmiana obowi±zuj±cych przepisów, 4) podniesienie wydajno¶ci urz±dzeñ, 5) podniesienie bezpieczeñstwa wykonywania robót, 6) usprawnienia w trakcie u¿ytkowania obiektu, 7) wady dokumentacji projektowej, a zmiany s± konieczne i niezale¿ne od woli stron, 8) si³a wy¿sza. 8. W przypadku konieczno¶ci wykonania zamówieñ dodatkowych, niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia, które bêd± niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu niniejszej umowy i których wykonanie spowoduje konieczno¶æ wyd³u¿enia terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony. 9. Wykonawca nie bêdzie uprawniony do ¿adnego przed³u¿enia terminu wykonania umowy, je¿eli zmiana umowy jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcê - w takim przypadku koszty dodatkowe zwi±zane z takimi zamianami ponosi Wykonawca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl/page/83,zamowienia-publiczne.html
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Specyfikacjê Istotnych Warunków Zamówienia (cena 28,20 z³) mo¿na odebraæ w siedzibie zamawiaj±cego, pokój Nr 219 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Miasto Sto³eczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarno¶ci 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 219 - Wydzia³ Zamówieñ Publicznych dla Dzielnicy Wola.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postêpowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- ¦wiadczenie us³ugi audytu bezpieczeñstwa przetwarzania danych w Rz±dowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem po³o¿onych na osiedlu we Wroc³awiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja si³owni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodê oraz odprowadzania ¶cieków na terenie Gminy Janowiec
- Monta¿ szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpo¶rednio przyleg³ego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- REMONT I BIE¯¡CA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZN¡ WYMIAN¡ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERA£A JÓZEFA CH£OPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont pomieszczeñ w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Remont wybranych pomieszczeñ dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydzia³u Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdañskiej.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





