eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NowinyPrzetarg - wykonanie zadaniapn.dostawa, montaż oraz uruchomienie basenów letnich napowierzchniowych w Nowinach ul Perłowa 1 gmina Sitkówka-Nowiny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Nowiny: Przetarg - wykonanie zadania: pn.: dostawa, montaż oraz uruchomienie basenów letnich napowierzchniowych w Nowinach ul Perłowa 1 gmina Sitkówka-Nowiny
Numer ogłoszenia: 146928 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury "PERŁA" , ul. Perłowa 1, 26-052 Nowiny, woj. świętokrzyskie, tel. 41 345 96 50; 346 52 60, faks 41 346 52 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.perla.nowiny.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg - wykonanie zadania: pn.: dostawa, montaż oraz uruchomienie basenów letnich napowierzchniowych w Nowinach ul Perłowa 1 gmina Sitkówka-Nowiny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Dostawa, montaż oraz uruchomienie basenów letnich napowierzchniowych w Nowinach przy ul. Perłowej 1 - gmina Sitkówka-Nowiny. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności zakres prac: -dostarczenie, montaż i uruchomienie kompleksu dwóch basenów napowierzchniowych o łącznej powierzchni lustra wody 203 m2 W skład kompleksu wchodzą następujące pozycje: Basen napowierzchniowy z przeznaczeniem dla dzieci z pełnym wyposażeniem: Charakterystyka basenu i osprzętu: Wymiary basenu: szerokość 7,78 m x długość 15,25 m wysokość 0,60 m, objętość 60 m3, powierzchnia lustra wody 119 m2 Struktura nośna basenu: Stelaż ze stali ocynkowanej dodatkowo pokrytej farbą antykorozyjną Wkład basenowy: Profesjonalna folia basenowa dodatkowo wzmocniona siatką PVC o wytrzymałości mechanicznej 430 kg/ 5 cm - zgodnie z normą DIN 53354, folia zabezpieczona antybakteryjnie i przeciwgrzybicznie, pokryta filtrem UV oraz warstwą ochronną przed osadzaniem brudu Układ filtracji i obiegu wody: cztero - skimerowy system filtracyjny z filtrem piaskowym o pojemności 100 kg złoża filtracyjnego, przekrój filtra 530 mm - 2 szt., jednofazowa pompa cyrkulacyjna o mocy 0,75 HP/0,85 KM i wydajności 10m3/h - 2 szt., układ filtracji dostosowany do basenów publicznych (czas filtracji < 4 h); wszystkie urządzenia wyprodukowane zgodnie z wymogami Dyrektyw Europejskich; system ochrony IP - 65; napięcie pracy 220 V/240 V, 50/60 Hz. Skimery przystosowane do dozowania środka dezynfekcyjnego, do każdego filtra zawór sześciodrogowy. Podkładki: specjalne plastikowe podkładki do postawienia basenu Posadowienie basenu: Posadowienie basenu na płytach z polistyrenu ekstrudowanego o grubości min. 5 cm. Manualny odkurzacz dna basenu Komplet rur połączeniowych, zaworów, uszczelek Basen napowierzchniowy z przeznaczeniem dla dorosłych i młodzieży z pełnym wyposażeniem Charakterystyka basenu i osprzętu: Wymiary basenu: Szerokość 6,60 m x długość 12,70 m, wysokość 1,25 m, objętość 100 m3, powierzchnia lustra wody 84 m2 Struktura nośna basenu: Stelaż ze stali ocynkowanej dodatkowo pokrytej farbą antykorozyjną Wkład basenowy: Profesjonalna folia basenowa dodatkowo wzmocniona siatką PVC o wytrzymałości mechanicznej 430 kg/ 5 cm - zgodnie z normą DIN 53354, folia zabezpieczona antybakteryjnie i przeciwgrzybicznie, pokryta filtrem UV oraz warstwą ochronną przed osadzaniem brudu Układ filtracji i obiegu wody: Cztero - skimerowy system filtracyjny z filtrem piaskowym o pojemności 175 kg złoża filtracyjnego, przekrój filtra 620 mm - szt. 2, jednofazowa pompa cyrkulacyjna o mocy 1 HP/0,93 KM i wydajności 15m3/h - szt. 2, układ filtracji dostosowany do basenów publicznych (czas filtracji < 4 h); wszystkie urządzenia wyprodukowane zgodnie z wymogami Dyrektyw Europejskich; system ochrony IP - 65; napięcie pracy 220 V/240 V, 50/60 Hz, skimery przystosowane do dozowania środka dezynfekcyjnego, do każdego filtra zwór sześciodrogowy. Podkładki: specjalne plastikowe podkładki do postawienia basenu Drabinka: 2 szt. - wykonane ze stali nierdzewnej ze stałym połączeniem do basenu Posadowienie basenu: Posadowienie basenu na płytach z polistyrenu ekstrudowanego o grubości min. 5 cm Manualny odkurzacz dna basenu Komplet rur połączeniowych, zaworów, uszczelek Zjeżdżalnia dla dzieci o wysokości 1,5 m zamontowana przy basenie o wysokości 0,6 m z wymaganymi atestami - szt. 1 Brodzik do płukania stóp o wymiarach 2,0 x 1,0 m do basenów publicznych - szt. 2 Brodzik prysznicowy głęboki 0,80 m x 0,90 m z kotwą mocującą dla prysznica - 2 szt. Prysznic stojący ze stali nierdzewnej zewnętrzny jednogłowicowy z zaworem oraz kranikiem do mycia nóg o wysokości 2,0 m - szt. 2 Termin gwarancji na baseny - 5 lat. Gwarancja na urządzenia (pompy, skimery, filtry, zjeżdżalnię, prysznice, brodziki - zgodnie z gwarancją producenta - nie mniej niż 2 lata. Wszystkie użyte materiały przez Wykonawcę powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty oraz posiadać aprobatę techniczną z zastosowaniem ich na terenie kraju. Sposób dezynfekcji wody powinien zapewniać utrzymanie jej na dopuszczalnym poziomie mikrobiologicznym. W każdym przypadku, gdy przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, jednakże Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie do dnia przetargu wadium w wysokości 5.000 zł i okazaniem dowodu jego wniesienia /za dzień dokonania wpłaty uznaje się datę wpływu wadium na rachunek Zamawiającego - wadium w gotówce należy wpłacać, na konto Zamawiającego: 94 8493 0004 0040 0470 8245 0001 (lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym) - wadium w poręczeniu bankowym Niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela /bank/ oświadczenia pisemnego zapłaty wadium na rzecz wierzyciela /Gminny Ośrodek Kultury Perła w Nowinach ul. Perłowa 1; 26-052 Nowiny/ w przypadkach określonych art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - wadium w gwarancjach bankowych Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej gwarancji udzielonej przez bank /oświadczenie/, zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, zawierającej termin obowiązywania gwarancji przez okres 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert na kwotę 5.000 zł, oraz informację, że udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Gminny Ośrodek Kultury Perła w Nowinach ul. Perłowa 1; dotyczące przetargu nieograniczonego na dostawę, montaż i uruchomienie basenów letnich oraz zobowiązanie banku wypłaty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wadium w gwarancjach ubezpieczeniowych Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej gwarancji udzielonej przez firmę ubezpieczeniową /oświadczenie/, zawierającej termin obowiązywania gwarancji przez okres 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert na kwotę 5.000 zł, oraz informację, że udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Gminny Ośrodek Kultury Perła w Nowinach ul. Perłowa 1 dotyczące przetargu nieograniczonego na dostawę, montaż i uruchomienie basenów letnich oraz zobowiązanie firmy ubezpieczeniowej wypłaty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wadium w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy dn. 9 listopada 2000 r. o tworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007 r. z późniejszymi zmianami). Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium nie będzie rozpatrywana Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie: po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu przetargu, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, po podpisaniu przez Wykonawcę umowy Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. Wadia wnoszone w innych formach niż gotówka będą do odebrania w: Gminny Ośrodek Kultury Perła w Nowinach ul. Perłowa 1 - Biuro przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zwrot wadium listem poleconym po otrzymaniu pisemnej zgody Wykonawcy (w formularzu ofertowym). Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu do składania ofert, który został wykluczony z postępowania lub którego oferta zostanie odrzucona, przy czym złożenie wniosku powoduje utratę prawa do wniesienia protestu. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: - w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie. - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy staje się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełniają/ nie spełniają

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełniają/ nie spełniają

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się wprowadzenie zmian w zakresie terminu wykonywania zamówienia w przypadku: - z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienie zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego niemoża było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach na czas jej działania uniemożliwiającego wykonanie zamówienia - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron- wyłącznie na okres uniemożliwienia wykonawcy wykonania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.perla.nowiny.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury Perła ul. Perłowa 1; 26-052 Nowiny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury Perła ul. Perłowa 1; 26-052 Nowiny Biuro - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.